פשוט לא יאומן לאן שזה מגיע. פעם ידענו כי גנבים הם בדרך כלל גורמים מבחוץ. מתברר כי הגנבים של ימינו הם התלמידים, ולא מפני שהם מבקשים לגנוב כסף וזהב הם מבקשים לגנוב את המטלטלים של הרבי, ולא רק מטלטלים הם רוצים לזכות בידית שהרבי נוגע בו בכל יום
בשביל להבין את הדברים אביא לכם ממה שמספרים היום חסידים
בחורי ישיבת באיאן בירושלים עברו כל גבול עד כדי כך שהם מזלזלים ברבם אדמור"ם. במוצאי שבת פרשת משפטים בלילה פרצו בחורים לבית הכנסת הגדול של חסידי באיאן וניסו לפרוץ את חדר התפילה של האדמו"ר ולגנוב את הידית בגלל שהולכים להחליף ולשפץ לאדמור את חדרו
למחרת זעם הגבאי מ. ש. ודיבר עם ראש הישיבה וצוות הישיבה וביקש מהם להזהיר את התלמידים. אבל כל זה לא מנע מהם להמשיך בתעלול, וביום שלישי בלילה פרצו שוב קבוצה יותר גדולה של בחורים חלקם בבגדי הלילה שלהם וגנבו מפתח של בית הכנסת ועוד חפצים ששייכים לאדמו"ר וכן גביע של האדמו"ר והצטלמו ליד עמוד התפילה של רבם בבגדי הלילה (פיג'מות) שלהם והכל בקידוש שם רבם שרצו לראות איך החדר נראה לאחר השיפוצים שעבר בשבוע שעבר, ומי יודע לאן יגיעו הבחורים בשגעונתם אולי עוד יגנבו לרבם את השטריימל שלו זה הידוע עם השפיץ למעלה כי הם רוצים לדעת איזה מידה זה
ישיבת פושעים ורבם הם מבזים - כך אמרו בבויאן
בשביל להבין את הדברים אביא לכם ממה שמספרים היום חסידים
בחורי ישיבת באיאן בירושלים עברו כל גבול עד כדי כך שהם מזלזלים ברבם אדמור"ם. במוצאי שבת פרשת משפטים בלילה פרצו בחורים לבית הכנסת הגדול של חסידי באיאן וניסו לפרוץ את חדר התפילה של האדמו"ר ולגנוב את הידית בגלל שהולכים להחליף ולשפץ לאדמור את חדרו
למחרת זעם הגבאי מ. ש. ודיבר עם ראש הישיבה וצוות הישיבה וביקש מהם להזהיר את התלמידים. אבל כל זה לא מנע מהם להמשיך בתעלול, וביום שלישי בלילה פרצו שוב קבוצה יותר גדולה של בחורים חלקם בבגדי הלילה שלהם וגנבו מפתח של בית הכנסת ועוד חפצים ששייכים לאדמו"ר וכן גביע של האדמו"ר והצטלמו ליד עמוד התפילה של רבם בבגדי הלילה (פיג'מות) שלהם והכל בקידוש שם רבם שרצו לראות איך החדר נראה לאחר השיפוצים שעבר בשבוע שעבר, ומי יודע לאן יגיעו הבחורים בשגעונתם אולי עוד יגנבו לרבם את השטריימל שלו זה הידוע עם השפיץ למעלה כי הם רוצים לדעת איזה מידה זה
ישיבת פושעים ורבם הם מבזים - כך אמרו בבויאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.