רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 בפברואר 2013

לאיזו עצרת ביקש הרבי מגור לנסוע? מי אשם בגזירת איסור המציצה בפה? מה קורה בלונדון ומה קורה בבלגיה, ועל מה רבים בויזניץ ומי נגד מי בעדה החרדית זאת ועוד - במוצאי פורים

אני יושב עכשיו ושובר את הראש מה הנכון לעשות, האם גם לי מגיע קצת שמחת פורים או שעלי לוותר למען הציבור. מצד אחד למה לעכב מידע וחומר ממי שכל כך קשורים לבלוג, ומאידך פורים היום ואין זה הזמן לדברים האלו, עדיף אולי יום בלי. מאידך העיתונים היומיים הופיעו הבוקר שפירושו כי למרות שזה פורים עבדו, אז מה עושים, לכן אתעסק היום רק בעניני פורים ואת החומר הכבד אשאיר למוצאי פורים

בניגוד לאחרים ששם יש צוות של עובדים אני עושה הכל לבד, ואל תשכחו שיש לי גם מחוייבויות אחרות ביניהם בית כנסת משלי ובפורים אני עסוק מאוד, ובכל זאת אעשה הכל למצוא זמן גם לזה וגם לזה

אני חוזר עכשיו מאמירת כל התהילים, אני נוהג בחצות הלילה בפורים לומר את כל התהילים בציבור

הייתי שמח לקחת בפורים יום חופש, אבל קשה לי להחליט מה הנכון לעשות

במוצאי פורים נביא בל"נ מהדורה מורחבת לפצות על היום 'שהפסידו'

בפורים עדיף לעסוק בדברים שמחים ורוב הפוסטים אצלנו לא כל כך משמחים, ובודאי שאין מקומם בפורים

עוד חשבון, שיום הכיפורים הוא כ'פורים, לכן היום צריך להמליץ יושר ולחפש זכותים לכלל ישראל בתקוה כי זו תזרז את הגאולה

לכן בינתיים, א פרייליכן פורים

5 תגובות:

  1. התמונה מזעזעת. תחליף אותה מהר !!!

    השבמחק
  2. אשריך ר׳ חיים שזכית להישגים מרשימים ביותר שכנראה אף אחד לא זכה בדורינו, ובמקום שהרבה כשלו גלית הרבה אומץ, וחכמה, וזכית בנחישות במשך עשרות בשנים (למרות הרדיפות האכזריות נגדך!) לעמוד הצד המדיכואים והנרדפים, ובעיקר כשמדובר ברדיפת ילדים אומללים, ובעיקר זכית להפיק רוח של חיזוק ותקוה להרבה לבבות נשברים, אשריך שזכית לכך אשרי לך ואשרי חלקך.

    יתן ה׳ וכה יוסיף לך ולהרבנית החשיבה תליט״א ולבני ביתך לקהילתך ולכל הסמוכים על שלחנך אך טוב בעושר ואושר וורב נחת דקדושה כל הימים עד ביאת משיחנו אמן.

    שמחת פורים, ושמחת תמיד!

    השבמחק
  3. לא לקחת בחשבון שאפשר לשלב הדברים שהרי עבור רבים קריאת הבלוג היא היא שמחת פורים אמיתית.

    השבמחק
  4. מותק כל הפוסטים שלך משמחים, כידוע אין שמחה כשמחה לאיד.

    למה שלא תמשיך בפורים? אתה כל השנה לא מבדיל בין ארור מרדכי לברוך המן.

    אתה גם נפרע מהצדיקים,שותה את דמם בקשית
    וגם משמח את הרשעים יש עוד אחד מוכשר כמוך שכל השנה אצלו פורים?

    השבמחק
    תשובות
    1. יעדר ווארט א רענדל, צבוע ויהיר שכמותו, סעיפניק פגוע נפש הוזה שחורות אמיתי שכמוהו, עושה מעשה זימרי ומברבר בשבח עצמו בהתחכמות מעוררת גיחוך, ומבקש שכר כפנחס, אויך מיר א רב, א שטראף.... בעמח"ס חיים שאולה שליט"א

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.