רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

הרב יצחק גינזבורג יוכתר לאדמו"ר בי"ט כסלו

מאת יודע דבר

לחסידיו אין כבר סבלנות. הם מרגישים מספיק בטוחים בעצמם להכתיר את המקובל יצחק גינזבורג לאדמו"ר. אחרי שהקימו לו ישיבות ומוסדות כעת מגיע שלב ההכתרה של המקובל גינזבורג.
מי שמארגן את הטקס ודוחפים את גינזבורג לעניין זה איתיאל גלעדי ואפרים אהרנברג שהם מאמינים שאכן נשמת המשיח התעברה בגינזבורג ועליו לקבל את האדמו"רות. אתיאלי שהוא מזרוחניק שהתלבש בשנים האחרונות כחבדניק כדי להסוות את עברו כותב את ההתוועדויות של  האדמו"ר גינזבורג ואפי אהרנברג מנהל לו את המוסדות
בינתיים הוחלט לזרוק את אהרנברג מהנהלת אור חיה בהוראת המשפיע הרב זלמן גופין. ההכתרה של גינזבורג תהיה בירושלים סמוך ונראה להר הבית כי הכת של גינזבורג מאמינה שאז הוא יתגלה כמלך המשיח. חסידיו מדווחים שיהיה הכתרה מיוחדת מאד. בינתיים מי שנזרק מהחסידות של גינזבורג הוא יצחק רויטמן כי העז בבלוג שפתח למתוח ביקורת על ה"חויזר" אתיאלי ועל האדמו"ר בכבודו ובעצמו. אתיאלי ואהרנברג החליטו שלרויטמן אסור לדרוך בחסידות החדשה שהקימו והוא לא יזכה לראות את הכתרת המשיח גינזבורג.
תלמידיו הותיקים של הרב גינזבורג ששוחחו איתנו אמרו שאתיאלי ואהרנברג גוררים את הרב גינזבורג למקומות מסוכנים והזויים הכל מתוך מטרה של ביזנס ושליטה. וכי הרב גינזבורג שהוא אדם משכמו ומעלה נגרר שלא ברצונו ולא בטובתו למחזות הללו. אנו מתחננים שיפסיקו עם השטויות הללו ויתנו לרב גינזבורג להתנהל בטבעיות ללא הכתרתו לאדמו"ר ומנהיג כת חדשה שיביא רק נזקים וצרות, הוסיפו תלמידיו הותיקים

7 תגובות:

  1. איציק די!!! הרב סבל ממך מספיק. תפסיק עם הבלוגים שלך. מה רע לך אצל הרב שרלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא אני כותב. מה לא מובן? וכבר כתבתי בתגובה. עם המחבר אנסה ליצור קשר ולברר

      מחק
  2. בתור תלמיד קרוב של הרב גינזבורג מזה למעלה מעשור אני יכול להעיד שמה שכתוב כאן אלו הבלים ושקרים שנועדו להשמיץ, ולא פלא שהכותב מסתתר מאחורי הכינוי "יודע דבר" (באמת, זה יותר גרוע מהטוקבקיסט "אחד שמבין"). איני מכיר את הבלוג הזה, אך אם אתה מפרסם דברים כאלה בלי לבדוק אתה מעיד על עצמך כבלוגר חובבן/שרלטן.

    אין שום כוונה "להכתיר" את הרב גינזבורג לאדמו"ר, כפי שכולם יראו בבוא התאריך. עצם הרעיון מגוחך, קודם כל בעיני הרב עצמו. אין שום ביזנס וגרירה של הרב - פשוט האשמות מכוערות. כמו כן, תלמידים רבים של הרב מכל הרקעים משנים את לבושם, כדרכם של בעלי תשובה, לא כדי "להסוות את עברם" אלא כדי להזדהות עם מנהגי רבם וחסידותם, כמובן וכפשוט.

    איש מעולם לא "נזרק מהחסידות", אין כזה דבר. בפורום שומרים על כללי התבטאות נאותים ועד כה קרה שממאות חבריו שניים נחסמו מכיוון שלא כיבדו כללים אלו, באופן חוזר ונשנה ולאחר הפצרות רבות.

    הפוסט הזה הוא דוגמא מבישה לקטנוניות ותככנות. כואב הלב.

    השבמחק
  3. איציק רויטמן מטורף חסר תקנה. תפסיק עם ההשמצות שלך בכל מקום.

    השבמחק
  4. לפני כעשרים וחמש שנה קיבלו המייסדים של הישוב בת עין שבגוש עציון את הרב גינזבורג להיות רבם, ונהיו חסידים שלו.

    הרב גינזבורג, יהודי משכמו ומעלה וחבדניק, ביקש את ברכתו של הרבי לעבור לגור בבת עין עם צאן מרעיתו. תשובתו של הרבי היתה: "ישארו במקומותיהם". החסידים הקיצונים של הרב גינזבורג סברו שהרבי מקנא ברב גינזבורג ולכן עוצר את התפתחותו הטבעית להיות משיחם של ישראל.

    איך אגיד את זה? הרב גינזבורג אכן יהודי מורם מעם. רק שהיו לו כמה רעיונות שישומם היה יכול להחשב כניסיון לדחוק את הקץ ולכפות על אנשים צורת חיים שאולי תהיה בזמן משיח, אבל לא תחזיק מעמד לפני זה.

    לזכותו של הרב גינזבורג יאמר שהוא לא ניסה לכפות זאת עליהם, וכשראה שיש התנגדות עזב את זה.

    השבמחק
  5. בתגובה לשערוריה הנוראית הנ"ל, החליטו תלמידי הרב הותיקים לנטוש את גינזבורג ולהכתיר את גיורא מנחם למשיח צדקינו. כיון שחשבו וראו שבחשבון גימטריא עולה שמו כמנין משיח. והוא רק בחזקת משיח. לעומתו הרב יהודה אריה הערשקאוויטש הוא הוא מלך המשיח, ששמו הרב יהודה אריה עולה כמנין מלך המשיח, ודוק!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  6. יצחק רויטמן
    א) אני לא חיים שאולזאן.
    ב) אף א' לא "זרק" אותי - הלכתי כשרציתי, וחזרתי כשרציתי (לאחרונה) - ומי שהי' בהתוועדות אחרונה ראה אותי - אז מאיפה כל ה"חידושים" האלו?
    וכמובן שכל השנים אנו שומרים על קשר טוב עם איתיאל ועם אפי, אף כי לא תמיד מסכימים בדעות.
    בוא נתחיל לזרוק "אבנים של אהבה" - כפי שהרב שליט"א התבטא לאחרונה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.