רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 באוגוסט 2013

נחמן ברלנד משתלט על המוסדות החל להזרים כספים ותופס את השליטה - אנשי אביו קוראים למלחמה לא יאפשרו לו להשתלט

במשך שנים מחלוקת בין האבא לבן, אומרים כי כל מה שקרה היא תוצאה מן המחלוקת הזו אבל לא אכנס אליה כרגע. אין זה סוד כי מוסדות 'שובו בנים' נקלעו לקשיים ואין מושיע, דיברו על מכירת בניינים ועל צעדים אחרים, הכחישו ושוב תכננו, כשערן הוכנברג איש הכספים של הרב ברלנד שפרש לפני שנה מנהל עתה מערכה להבטיח כי המוסדות ימשיכו להתקיים

מתברר כי ר' נחמן ברלנד בנו של הרב ברלנד המתין בסיבוב שהמצב יהיה קשה ואז הוא יבא כגואל ויכבוש את המוסדות, וזה מה שהוא עושה עתה, הוא התחיל להזרים כסף למוסדות וככה הוא מקוה לקנות את הציבור שיעברו לצידו ויתפוס שליטה ב'שובו בנים' ובהנהגת קהילת אביו

אם הוא ישתלט על המוסדות הוא מבטיח לבנות את הכל מחדש, אבל השאלה היא איך יגיבו אביו וחסידיו האם הם ישלימו עם זה

מה שמאוד מעניין היכן יהיה נחמן בראש השנה, באומן או במרוקו, בינתיים הוא אומר לכל שואל כי הוא יהיה באומן

תגובה 1:

  1. הציבור טמים (אכן טמים - זה לא טעטת דפוס) ולכן הציבור ישלם
    לציבור הטמימים של שובו בנים העניקו 3 שנים שבהן אפשר היה לקחת את עצמם לידיים, לנטרל את משפחת ברלנד על כל שודדיה הגדולים והקטנים, ולבנות מוסדות לתפארת בלי שום שייכות לשילוש הכותש - הא.ב. הב.נ. ורוח הכותש. אבל השילוש הנ"ל מת על משחק מטקות והכדור הם כמובן אנשי הקהילה.
    פעם אליעזר ברלנד אומר שנחמן ברלנד הוא עשיו הרשע ופעם הוא אומר שהוא לא יכול בלעדיו, פעם הוא אומר שהוא לא יוציא את שנתו ופעם הוא מחייבב את כולם לחלוץ נעליים ולהתנצל בפניו. פעם הוא קורא לאשתו זרש, ואחר כך הוא משבח אותה עם דמעות בעיניו (את הכל ניתן לשמוע בקלטות). נחמן מצידו מספר למקורביו ברחל בתך הקטנה על תועבות אביו, אכזריותו לבני המשפחה ושגעונותיו, אבל כדי להתייצב בפני אויבים משותפים שרוצים לבנות מוסדות נורמליים ללא שום השפעה מצד המשפחה הפסיכופטית הוא מודיע למקורביו שאין ברירה וחייבים לחזור למנטרה של צדיק הדור. תהילה ברלנד מודיע למקוביה שבעלה הוא פושע כמעט חסר תקנה, ואומרת בפה מלא שאפילו אמו קראה לו היטלר, אבל כדי לשמור על עדת המטומטמות, שעדיין ממשיכות להופיע לשעורי הקבלה שהיא מעבירה, היא ממלאת פיה מים ואף אומרת שחייבים לנסוע אליו למרוקו כי קודם כל צריך להיות אדם ורק אחר כך ברסלב.
    זה רק מדגם קטנטנן מבית המשוגעים שנקרא שובו בנים נחמת ציון. תוסיפו את עדת המשפיעים על כל בלבוליהם ומחלוקותיהם אם לנסוע למרוקו או לאומן, ואת חברי יחידות השאהידים המובחרות שמוכנים להצפוצץ עם מטען חבלה לכבוד הוד קדושתו, את מלחכי הפינכה ואת אלו שיודעים כמה כסף מסתובב בעמותות ומנסים לשים את ידם עליו, את אלו שמבקשים לנקום בנחמן על שנים של התעללות ואת הרוב שהם סתם עם דל שמתגאה בהשתייכותו לבית המשוגעים הכי קיצוני בעולם, ועדיין לא תגיעו לקצה קצהו של הטירוף שבו חיים אברכים ירושלמיים ובני משפחותיהם על הקו של מרוקו-אומן-ירושלים.
    תחשבו קצת על המציאות של שיעור שנותן עבריין נמלט דרך הטלפון ממרוקו לילדים בגיל 3 במסיבת חומש.
    היום הוא כבר עלה ונתעלה ודורש ברבים לכל האברכים שהגיעו למרוקו עם נשותיהם שיחודא תתאה זה רק בארץ ישראל ומי שיעיז לעשות שטויות במרוקו - מרוקו תקיא אותו.
    לעצם העניין נחמן שונא את אביו, שממש שפך את דמו בלי סוף, בלהט כזה שאפילו ענייני היחץ לא יובילו אותו לראש השנה במרוקו. מצד שני כל הפרשה הזאת מלאה בכל כך עניינים הזויים שאף אחד לא יכול היה לדמיין בשכל הכי עקום שמי באמת יכול להתנבא לאן פניהם מועדות?
    הצד השווה הוא שכל עוד קהילת הטמימים (לא טעות דפוס) לא תבין שדרך ההצלה היחידה היא התנתקות מוחלטת מהמשפחה המופרעת והחזרת כל התקציבים והבניינים לידי הציבור הם מתדרדרים פסיעה אחר פסיעה לתהומות חשוכים וגוזרים על עצמם שמד וכיליון. כולם רואים בעיניים את ההתדרדרות היומיומית של חשבונות הבנק, של מצב המוסדות והנוער, של ההפקרות החוגגת ברחובות, של חוסר התוחלת בשיתוף פעולה עם מישהו מבני המשפחה וכולם ממשיכים לצפות לישועה, לנס משמים שיבוא כפרס על מסירות נפשם להידפק בחולניות במשך שנים.
    אומנם יש רבים שמבינים את המצב אבל לא רואים איך ניתן לעשות משהו לשינויו וגם מפחדים להביע את דעתם, אבל די לראות שיש כיום למעלה מ-30 דירות למכירה באזור החומה השלישית כדי להבין שהציבור פשוט בורח.
    אז נחמן ברלנד ימשיך לזרוק שיריים פה ושם, ויהיה עוד שיעור ממרוקו במסיבת החומש הבאה, ומתנת הבת מצווה תהיה טיול למרוקו וברכה מהצדיק, ומשפחת ברלנד תמשיך לחתן את הילדים ולקנות להם דירות מכספי הוראות הרבע שעליהם עמלו ביגיעה רבה אברכי הישיבה הטמימים במשך עשרות שנים
    וכל הכבוד לשר
    חבל.
    דווקא היה להם יופי של פוטנציאל להיות קהילה נחמדה












    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.