רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביולי 2013

לפני שמונה שנים קרעתם קריעה או מכרתם את גוש קטיף תמורת 290 מיליון - מידה כנגד מידה

מאת אחד הרבנים

בזמן שמשנאי ה' מנסים להחריב את עולם התורה ברור הדבר שלא יעלה בידם ועצתם תופר. אבל הדברים זועקים לשמיים. כאשר האחים סבלו הם אמרו שזה קרה להם על אשר ראינו בצרת אחינו ולא שמענו אליו בזעקו אלינו על כן באה אלינו הצרה הזאת.
האם זה לא בולט לעין שבימים אלו בהם התחולל פינוי גוש קטיף מה שקרוי התנתקות, שהיהדות החרדית האשכנזית ישבה בממשלת שרון, מגיע הגזירה הנוראה על עולם הישיבות והחכים החרדיים שלפני 4 חודשים יצאו ממליאת הכנסת בקריאה יהודי לא מגרש יהודי כשהכתירו את בנט, בעצם הימים הללו שמציינים את פינוי גוש קטיף ושריפת בתי הכנסת הם קורעים קריעה תוקעים בשופרות וזועקים על ה'.
הדברים זועקים לשמיים, שלא חשוד הקב"ה חלילה שיעשה דין לחינם, ולא הגיע אלינו הגזירה הנוראה הזאת אלא בגלל בכי של ילדים ומשפחות שאומללו עד היום הזה והסיפורים מסמרי שיער.
על פינוי גוש קטיף שילם שרון 290 מיליון ₪ ואת הכל לוקח כעת לפיד. הרי כיהודים מאמינים צריכים להבין היטב את המשמעות שיש שכר ועונש ולא סתם כלל היהדות החרדית בצרה צרורה. ובמקום זאת אנו שומעים קולות שנמשיך לפנות את ארץ ישראל.
22 בתי מדרשות שנשרפו בגוש קטיף, אלפי משפחות שנעקרו ונזרקו למלונות, משפחות שחייהם נהרסו עד היסוד גירושין התאבדויות. לב מי לא יחרד לב מי לא יתפלץ.

5 תגובות:

  1. ידידי מרבני גוש קטיף.
    ברצוני להזכירך שכשנה לפני העקירה מגוש קטיף ישבתם את הציונות הדתית בממשלת לפיד האב והרסתם את הציבור החרדי באכזריות עצומה ככל יכולתכם, כולנו זוכרים איך שזבולון אורלב למשל התנגד למפעל ההזנה ונתפס כזועק לחבריו בכנסת שאסור לחוק זה לעבור כי זה הרי ישבש את "מטרתנ" לייבש את החרדים, בערך כך.
    אז תשתקו. זה לא ייתכן שכשאתם הייתם במצוקה כמה חודשים אח"כ אזי החרדים יצטרכו לעמוד לגום לפני רודפיהם מלפני מספר חדשים.

    השבמחק
  2. עוד מעט ניגמר פה כמו בסוריה
    יהיה מלחמת אחים עקובה מדם
    והרווחנו את זה ביושר

    השבמחק
  3. זעקת גוש קטיף עולה וזועקת,
    עשרות משפחות ללא קורת גג.
    ואתם ללא פקפוק ובשקט,
    שתקתם. כמעט כמו דג.

    וגם אם טוענים שזה לטובה,
    בשביל להגן על תושבים,
    נניח. כך מגרשים? באלימות?
    למה לא דאגו לבתים ולעבודה,
    למה חלקם עוד מתניידים?
    מילא התנתקות. אבל הדרך,
    גם הדרך בסדר?

    השבמחק
  4. בס"ד
    חילוני שעושה תשובה צריך להביא קורבן אחד לכיפור כל עוונותיו
    אך דתי שעושה עבירות צריך על כול עבירה קורבן נפרד ומכאן לומדים כמה קשה יהיה עונשם של אותם "נציגים" של הקב"ה שהעדיפו למלא את פיהם מים ואת כיסם במזומנים כשנמסרו אדמות בארצנו הקדושה לעכברושים המטונפים שקוראים לעצמם ערבים פלסטינים
    כמו כן מי ייתן וללא דיחויי נראה במפלת ממשלת הזדון ובעלייתה של כנסת ישראל (חכמי התורה שאינם נגועים בעגל הזהב )אמן כן יהי רצון

    השבמחק
  5. בס"ד
    על יהודים ושומרי מצוות להתאחד נגד גזירותיו של ביבי ושאר משת"פים עם גויים שונאי ישראל בארה"ב ואירופה שרוצים לחסל את שארית הפליטה מעם ישראל בארץ ישראל !
    גם לפני מלחמת ששת הימים ארה"ב ואירופה לחצו על ישראל לעשות "ויתורים טריטוריאלים - למסור שטחים לערבים עבור שלום..." - הם מנסים לחסל את היהודים בשלבים.

    הרי מי שעיניו בראשו רואה שמסיני יש טרור, מעזה יש טרור, מלבנון יש טרור - והוא "כמעיין המתגבר..."
    ארה"ב ואירופה שמרו על חומייני ימ"ש ואח"כ העלו אותו לשלטון בפרס אירן ב1979 למיניינם. אירן שלפני חומייני הייתה עם קשרים ידידותיים עם ישראל הפכה לקנאית בחסות ארה"ב ואירופה שכלפי חוץ דוחה ובפועל מקרבת את אירן לעוד נשק גרעיני, התחמשות ושלוחות בציר רשע בלבנון חיזבאללה, עזה ועוד...
    עד לאחרונה אירופה לא ראתה בחיזבאללה ארגון טרור... אלפי הרקטות שנחתו בישראל, הרג יהודים חפים מפשע בארץ ישראל ובחו"ל לא מהווה סיבה לאירופאים לראותם כארגון טרור... בעקבות רצונם לגרש את הרוסים מהנמל טרטוס - היחיד שנותן עוגן לצבא רוסיה - האירופאים החליטו שמעתה חיזבאללה ארגון טרור..
    בשעה קלה ארה"ב יכולה להשמיד את האיום האירני אך הם רוצים שהמזרח התיכון יבער ובחודשים האחרונים נטפלו שוב לישראל כדי שתוחלש גם ע"י הערבים בארץ ישראל ובמחוץ , מלחמות אחים וטרור בנוסף לפלישה מאירן וגרוע מכך...

    יש להתאחד ולדרוש בניית אלפי רבבות דירות ביהודה ושומרון כל שנה לחרדים, דתיים, וכו', לארגן קבוצות ולהזמין קבלנים סינים שיכולים לבנות דירות 120 מ"ר כ400,000 ש"ח כפי שפורסם ותועד במסמכים. יש לספח את יהודה ושומרון למדינת ישראל, כאשר לערבים תיהיה זכות בחירה לפרלמנט האוטונומיה/רשות ולא יקבלו ביטוח לאומי - זה מספיק מבחינתם ! חלקם מבין ששלום לא יהיה מדרכו של ג'ון קרי... ושארה"ב ואירופה הנוצריות לא זנחו את שאיפות רומא לכיבוש ארץ הקודש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.