רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביוני 2013

מי שרצח ניצולת שואה שלא ידבר על השואה

מאת איש ש"ס

אריה דרעי שלח מאפיה לרצוח את חותנתו החורגת אסתר הי"ד, אותה אשה צדקנית שגידלה את אשתו יפה ונתנה לו מאות אלפי דולרים. רק בגלל שלא רצתה להסתבך ולהעיד עדות שקר, הוא שלח מאפיה שדרסה את אותה אשה צדקנית ורצח אותה למוות!

אריה דרעי אתה רוצח נקלה אדם שפל ונבזה. רצת לאבו גוש ודיברת שהכתובות מזכירות לך את השואה. תתבייש לך!

מי שרצח ניצולת שואה שהיה לה מספר על הזרוע שעברה את המחנות של הנאצים שלא ידבר על שואה.

אלוקים ירדוף אותך ואת משפחתך על הרצח של אסתר הי"ד. אתה שפל ומושחת וסופך צריך להיות כמו של קדאפי!!

רשע וארור אתה אריה דרעי

4 תגובות:

  1. אני מאמין קטן בניסים מתוזמנים ועוד פחות בתומתו או במעצוריו של דרעי והחשד שהוא בישל את ה'אירוע' ההוא עם שמוליק וויינברג המפוקפק (שהוא תיגמל בהמשך שלא כדרכו עם לבני העור..) לא הניח לי מעולם, אבל הייתי מאוד רוצה לדעת האם ידוע על עוד צירופי מקרים שאני פספסתי..

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מבין מה שכתבת כאן הרי זה דברים חמורים מאין כמותם
      רצח????? רוצח???? אריה דרעי רוצח????זה כבר לא גנב שקרן רמאי נוכל רשע וכו'
      אתה מדבר פה על רוצח!
      רוצח שמסתובב חופשי זה פחד אימה אני לא מאמין!
      זה שהוא ידוע בתור זבל אנושי זה מהמפורסמות אבל רוצח זה כבר סכנה לציבור!
      זה שיש אדם כזה משוחרר בחוץ שמסתובב לו בינותינו!
      האם יש לך עוד פרטים אז צריך להרעיד את המדינה !
      חיית אדם מסוכנת יותר מחיית טרף

      מחק
    2. אני לא אתפלא אם יום אחד יגלו עליו שהוא בכלל לא יהודי שהוא בן של איזה מוסלמית שנספח לבית יהודי כמו שפרסמו בזמנו על חיים פינטו מאשדוד!
      כי הרי הבן אדם הזבל הזה הוא רע בתכלית הרוע הוא מזיק והורס אנשים ומשפחות שלמות!
      ולפי תורת רבו אם יש אחד כזה בכלל הוא רשע שהרי עצם זה שמסכימים איתו זה סימן שהוא רשע מרושע!
      בושה אבל בושה למדינה שהזבל הזה יצא מהכלא וחזר שוב לשלטון ומתחיל לדרוס אנשים בדרך לעלייתו!
      מעניין כמה הוא ירמוס עד שיגיע לאן שהוא רוצה להגיע כי זה מסוג האנשים שהוא בעצמו לא יודע לאן הוא רוצה להגיע אולי הוא רוצה לראות את עצמו לבדו בעולם !
      ה' יצילנו מזרע עמלק הזה!

      מחק
  2. רבי חיים - ממתי נהפכת לאיש ש"ס ?

    ואם זה לא אתה - איך אתה מרשה כתיבה ירודה כזאת ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.