רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביוני 2013

האם צודק דודי זילברשלג הממשיך להלחם באשה והאם הוא שותק למי שבישלו לו את הדייסה?

הוא חזר לבית המשפט הוא תובע את תום דרום האשה שהפילה אותו בשליחות חסידי גור בכמה מיליוני דולרים, הוא טוען כי בגללה הוא איבד את פרנסתו, הוא הפך למנודה נפל ממעמדו, ואין ספק שיש בכך משהו, מפני שבכל עת חוזרים ומזכירים לו כי הוא נפל בידי אשה, אם כי למען האמת הוא נפל מפני שלא עשה עימה דבר, הוא טעה טעות אחת שהתפתה לעלות לחדרה. גם היא מודה כי לא עשו דבר מפני שהיא לא הסכימה ללכת כל כך רחוק

מכיר אני את הדרבים האלו, הוא לא הראשון שניסו ככה להפיל בפח וגם לא האחרון רבים נפלו, היו מי שקלטו ברגע האחרון ונזהרו והיו מי ששיחק להם המזל ולא נפלו, קל מאוד להפיל אדם במיוחד כשהוא מגיע למקום הוא לא יודע מראש שזה מה שממתין לו מאבד את השכל לרגע ונופל בפח. כשיודעים מראש יש מספיק זמן לחשוב ולעצור בזמן, אבל כאן שיחקו את זה כך שלא יהיה לו זמן לחשוב, הוא חשב כי מדובר בתורמת ומה לא עושים בשביל כסף עולים לחדר

השאלה הניצבת כאן האם הוא תובע את האשה או שיש לו מטרות אחרות. קשה לי להאמין שיש לה את הכסף הזה לתת לו. גם אם ינצח, היא תאמר אין לי מהיכן לשלם. ההרגשה שלי היא, שהיא תיאלץ בבית המשפט לספר מי שלחו אותה, ועם זה להגיש תביעה נגד שולחיה, זה יהיה נכון יותר לעשות. לה גם מגיע מכות על ששיתפה פעולה, אבל לא היא זו שתכננה לו את כל זה, מדובר במי שישבו תכננו שברו את הראש איך לעשות זאת, הם אלו שצריכים לשלם את המחיר

נקוה כי זו מטרתו להפיל את מי ששלחו אותה, ולא האשה, היא בשביל כסף ככל הנראה מוכנה לעשות עוד דברים. רשמית היא אומרת שהיא משחקת עד לקו מסויים, אבל מעשית נשים אחרות מרחיקות לכת תמורת כסף. לאו עכברא גנב אלא חורא גנב, נשים אוהבות לשחק את המשחק הזה, יש מהן שמרגישות טוב כשהפילו גבר, לכן עונש מגיעה לה, חבל שהיא גמרה את זה בבית המשפט הפלילי בזול, באזרחי אסור לרדת ממי שמפילים אנשים ככה

6 תגובות:

  1. דודי זילברשלג לא תמים ולא פרייר. הוא יודע שמנערת הפיתוי הוא לא יראה כסף. כי אין לה. מטרת התביעה המשפטית הזו, היא להביא לחשיפת שולחיה.

    אחרי חשיפתם, הוא יוכל לבוא עימם חשבון.

    השבמחק
  2. אני בז לשולחיה - גם אם היו להם אלף ואחת סיבות.
    מדובר בחסידי גור - וזה מעשה שלא ייעשה

    השבמחק
  3. דודי זילברשלג ימש"ו
    רוצח וגזלן של יהודים תמימים
    היא לא רצתה ואתה רץ אחריה בלי התחתונים
    כמה אנשים אומללים בעלי משפחות מחכים לך שאמללת את חייהם
    בזכות בבא אלעזר בעבר המשכת במעשיך וגזלת מליונים מאנשים
    ופנחס בן אלעזר יכניס לך רומח איפה שצריך
    וסערט ויזניץ יכתירו אותך לאדמו"ר... תתבישו

    השבמחק
  4. היה פעם חסיד סאטמער שכמעט נפל בפח דומה שטמנו לו אוהביו.שאלו אותו איך קלטת? אמר להם הרי בן אדם עם זקןנופיאות איך פתאום בחורה יפה וצעירה מתאהבת בי .זה חייב להיות תרגיל. ולמה אני כותב את זה? זה לבאים הלאה שאם פתאום בחורה חילונית מנסה לנתחיל איתך .זה לא בגלל שאתה כל כל יפה

    השבמחק
    תשובות
    1. בזכות הסיבה הזה גם אני ניצלתי מפיתוי ששמו לי,
      אחרי בירור נודע לי שהיא רישמית שחקנית בתעשיית הבידור בישראל

      מחק
  5. הזיברשלג הזה פשוט מעורר גיחוך הוא חי את חיי השמייס און כאפ על הכסף הגדול והמהיר ושחה במי אפסים עם חלאות הרחוב החרדי ונבלותיו
    והנה נער בוכה: עשו לי פויה

    הוא פגוע ויישאר כזה וחוששני לו לאיש שישקע עמוק יותר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.