רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 ביוני 2026

ב'דגל התורה' מדברים הרבה מעשים לא עושים



קל מאוד לבקר אחרים, וקשה מאוד כאשר צריך להתמודד עם מצבים מבלי שמציעים הצעה רצינית ומעשית ומבצעים אותה. אפשר להתווכח על האם מחאת הרכבים הייתה במקומה, השאלה הנשאלת מה מציעה 'דגל התורה', האם הם רוצים להמשיך במצב של שב ואל תעשה? והאם הם באמת חושבים שזה רציני במצב שנוצר?

לכתוב לחרדים בעיתוני ואתרי החרדים לא נשיג דבר. כן, מחזקים את הציבור החרדי, אבל את החילונים זה לא מזיז. ממה שחזינו וראינו בשנה שנתיים האחרונות כיצד נציגי 'דגל התורה' עובדים, הם עושים הכל להיכנע לתכתיב המשפטי עד כדי שמשה גפני היה משוכנע שגדולי התורה יאשרו חוק שמחייב חמישים אחוז של בחורי הישיבות ללכת לצבא, הם העבירו נוסח לגדולי התורה שאמור היה לעלות להצבעה בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת ששם היה כתוב כי מהשנה הרביעית חמישים אחוז מן החרדים יילכו לצבא שפירושו כל בני ה-18 מן החרדים שכולם בני ישיבות חמישים אחוז מהם ילכו לצבא, והאמינו כי הגדולים יאשרו זאת

גם עתה כאשר מציעים חוקים למנוע מעצרים, אחד הסעיפים מחייב את כל בני הישיבות והכוללים לחתום בכל יום בטביעת אצבע, האם אינם קולטים ומבינים כי יש בזה עלבון נורא לבני התורה? איך בכלל נותנים יד לחוק כזה, ואין זה פלא מדוע הגרמ"ה הירש יצא נגד החוק הזה, ולא שמענו את משה גפני עולה על הבריקדות נגד חקיקת חוקים כאלו

עוצרים בני ישיבות, ולא רואים את ראשי 'דגל התורה' עושים דבר וחצי דבר. הם יודעים לבקר את מחאת הרכבים, ואפילו לא הגיעו למקום להביע הזדהות כפי שעשו נציגי ש"ס, אבל לא מציעים סוג מחאה אחרת, או פעילות רצינית שתעשה סוף למעצרים. לא 'דגל התורה' ולא ש"ס מציעים הצעות מעשיות למחאות רציניות וחזקות כאלו שיאיימו על החילונים כולם ושיבינו כי אם הם רוצים מלחמה בבקשה תסבלו לא פחות מאיתנו

נאומים בכנסת שווים אפס אחד גדול זה לא מזיז לאף אחד. רק מעשים בשטח הם שמזיזים היום, ואם אין ל'דגל התורה' הצעות רציניות, שיאמרו תודה על שיש מי שכן עושה. דיברו הרבה על מערכה כלכלית, הבטיחו כי שוקלים צעדים רציניים בתחום הזה, אבל האם עשו משהו, או שמא גורמים בכירים בדגל התורה כולל משה גפני מונעים זאת

הציבור שבע מדיבורים, רוצים מעשים, ואם אין לכם מה להציע, בבקשה תפנו את מקומכם לאחרים. כניעה לחילונים הוא הדבר האחרון שנעשה, משה גפני בכל מה שעשה היא כניעה על ידי חקיקת חוקים שעניינם הכנעת החרדים לחוקי השמד, והם קוראים לעצמם 'חרדים' ו'בני תורה'. אוי לנו מיצורים כאלו. מי שלא מסוגל לעמוד בראש המערכה והמלחמה בצוררי התורה אינו יכול לייצג את החרדים. לא עוד דיבורים אלא מעשים, אם יש לכם כאלו בואו נשמע אותכם, אחרת בבחירות תרגישו זאת חזק

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.