בכל עת שראשי גור מתלוננים על אלימות זה מזכיר את מי שהרג את הוריו ובוכה שהוא יתום, סמל האלימות החרדית בארץ ישראל הם חסידי גור, ולכן הם האחרונים להטיף למי שלא יהיה אפילו כשמדובר בחילונים על אלימות. הם לימדו את העולם החרדי שהכל הולך בכוח ובאלימות זו שיטתם מאז ומתמיד, ולכן צורם לשמוע אותם מדברים נגד אלימות, גם כאשר הם צודקים בעניין עצמו, החילונים הללו נהגו באלימות והמשטרה לא מטפלת בהם משחררים אותם לאחר חקירה קצרה. ובכל זאת חסידי גור הם האחרונים לבא בטענות בתחום הזה
והנה ראו מה קורה השבוע בערד מרכז גדול של חסידי גור, האלימות שם חוגגת כל השבוע, ומשום מה זו הולכת ומתרבה. הרב שלהם בעיר יצא במכתב שלא להיגרר אחר האלימות, הוא חייב לעשות זאת בשביל שלא יבואו מאוחר יותר בטענה כי מדשתקי שמע מינא דניחא להו, אבל מיד כאשר הוא פרסם מכתב כבר הופיעה מודעה של חסידי גור שם הם מארגנים אלימות נגד האלימים. הם כותבים כי הם עושים זאת פרטי ולא שייכים לארגון כלשהו אבל מעשית מדובר באלימות שתכה במי שיפעל באלימות נגדם
חלילה להגן על אלימים גם כאשר זה בערד, ולמרות שחסידי גור בתחום הזה אינם צדיקים. ובכל זאת, האם אפשר להטיף לאחרים על אלימות כאשר הם מארגנים אלימות. מדוע שלא יפנו למשטרה? נכון שהמשטרה לא עוזרת הרבה בתחום הזה, ובכל זאת הדרך הזו עדיפה, ראשית מפני שנהגתם נכון, והשניה ולא פחות חשובה להוכיח כי המשטרה לא מגינה על חרדים כאשר החילונים הם האלימים
מן המודעה עושה רושם כי הם נערכים לאלימות קשה בעיר. והשאלה היא האם הם מבקשים לפתח אלימות בעיר שהם עתידים לשלוט בה? מודעה כזו לא מבשרת טובות למקום הזה, מפני שלא חסרים חילונים אלימים, ואז לא הועלתם כלום
עם אלימות לא מגרשים אלימות!!!
חיים שאולזון
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.