אמש התקיים במעונו של רשכבה"ג רבינו מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו מעמד מיוחד בהשתתפות ראשי ישיבות וראשי כוללים מכל רחבי הארץ שהגיעו להודות למרן שליט"א ולמשלחת גדולי ישראל שטרחו ומסרו נפשם למענם במסע לארה"ב, ולהתייעצות על אודות דרכי החיזוק בישיבות ובכוללים כהכרת טובה.
הגר"ד לנדו יוצא נגד מחאת הרכבים: "כל מיני סוגי מחאות שלא שמענו מרבותינו אינם דרכנו, וגורמים חילול השם רחמנא ליצלן".
וגם לחסום דרכם של עוברי דרכים שלא שמענו מרבותינו אינה דרכנו, וגורם חילול השם רחמנא ליצלן.....

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.