רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2019

היכן המנהיגים כאשר בחורים לא מתקבלים בישיבות מה הם עושים למענם


מבזק

מורה חרדי בפתח תקוה נעצר בחשד כי עשה מעשים חמורים עם תלמידותיו - בשל צו איסור פרסום לא נוכל לפרסם את שמו, מה שכן נכתוב כי הוא גר בלוד

מבזק

הוארך מעצרו של אברך שפגע בגיסו מאז היה ילד בן 5 ונמצא כי עשה כך עם תלמידיו בחיידר בתלמוד תורה ידוע שם עבד כמורה

מבזקים

העיתונאי. ישי שנרב. .‏אדם חוזר בתשובה. עובד שנים כדי לכפר על  חטאיו והופך לדובר בולט וכריזמטי שמנסה להחזיר גם אחרים בתשובה. פתאום, בבת אחת, הוא שובר את הכלים ומתברר אולי שכל האורות הגבוהים היו בלי כיסוי. כואב מה שקורה לאלדד יניב

חילול שבת ברחבי הארץ בעשרות מוקדים - 'ישר ולעניין' ב'קול ברמה': יקי אדמקר - "חילול שבת חסר תקדים וכולם שותקים". שוומנפלד - "לאורך כל הדרך אנחנו רואים את שתיקת הכבשים, בסוף הרי נצביע ככל אשר יורוך".

'המודיע' ו'יתד' מדווחים באופן לקוני על חילול השבת בשבת האחרונה. מעבר לדיווח, ב'המודיע' נכתב כי "הכאב הוא גדול על שהגורמים הרשמיים אינם מתביישים אפילו לתכנן חילולי שבת המוניים ולפרסם אודותיהם".

הגר"מ מאזוז יוצא במתקפה נגד ראש עיריית ר"ג כרמל שאמה - "אלף כמוהו יכחדו ויאבדו מן העולם. הוא ילחם הרבה ובסוף ישכב לעפר. אוי לו לבנ"א שחושב שהעולם כולו שלו".

חשיפת הסקופים: האברך שפגע, קרע ושרף את ספריו של הראש"ל הגר"י יוסף שלח מכתב לרב ביהכנ"ס הרב יצחק זיאת שבו הסכים לקבל על עצמו חרם ונידוי אם יסירו את הסרטונים המפלילים אותו מרחבי הרשת.

מבזקים

בני ברק: שוב נערי שוליים השתללו בערב שבת ברחוב השומר השמידו רמזורים ותמרורים, והתעללו בעוברי אורח, המשטרה עצרה שני חשודים.

בשבת אחה"צ עבר אוטובוס אגד ברחוב ירושלים בב"ב, תושבים שצעקו לו 'שאבעס' גרמו לו לעצור ולהתנצל. הוא התארח אצל אחד מדיירי הרחוב בסעודה שלישית ובמוצ"ש יצא לדרכו.

עשרת אלפים שקל נגנבו בשבת מפנימיות ישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק, הגנבים ניצלו את זמן סדר הלימוד וגנבו מכל חדר מאות שקלים מכיסי הבגדים והארונות. תלמיד הישיבה: לקחו לכל הבחורים את דמי הכיס האחרונים.

מיד עם צאת השבת הגיעו חוקרי מז"פ לישיבת בית מתתיהו, נגנבה בנוסף כספת של ההסעות לחתונות מחדרו של הבחור האחראי.

שמעון יהודה חיות, בנו של רבה של 'אל על', החשוד שהתחזה לאיש עסקים וגנב מיליונים מנשים - נעצר אתמול ביוון על ידי האינטרפול, הוא חשוד בהונאה ובזיוף בשלוש מדינות שונות באירופה - ומבוקש גם בישראל ממנה נמלט

מבזקים


הפרובוקציה נמשכת - נשות הכותל פרסמו הודעה על כך שיקימו ביום שני הקרוב "דוכן תפילין לנשים", סמוך לדוכן של חב"ד בתחנה המרכזית בי-ם "אשר שם מאפשרים רק לגברים להניח תפילין".

ניצחון חרדי בבית שמש: אפקט רון קובי - חברי המועצה החרדים שהם רוב במליאה עשו יד אחת: אגו״י, ש״ס, ׳דגל׳ ו׳הפלג׳ הצביעו נגד ההצעה של ראש העיר עליזה בלוך ושל חברי המועצה החילונים למניעת מעון חרדי באזור חילוני ותוספת בנייה בשכונת המתחרדים.

מאבק השליטה בפלג מתרחב לבני ברק, הרב אשר דויטש מכריז פתיחת חיידר חדש, ומעורר את זעמם של הקיצונים, וגם, האם בחיידרים החדשים של הפלג תהיינה גננות בניגוד להוראת הרב אוירבך?

עיתון 'הפלס" מעניש היום את הרב צבי פרידמן על תמיכתו בטומבק השמרני? בפרסום על מסיבת חומש לת"ת השמרני "נפש החיים" שהתקיים בראשותו, שמו נמחק והשתתפותו ונאומו במקום לא הוזכרו. (הקו החרדי).

'קול ברמה': החופש הגדול החל - 100 בנות באלעד נותרו ללא סמינר. יהודית כהן, אמא לילדה מהעיר- "הספרדים יורים לעצמם ברגל, היום כבר אי אפשר לומר שיש אפליה ממוסדות אשכנזים, האפליה מתחילה אצלנו בבית".

מבזקים


שוב אביגדור ליברמן בהסתה בפייסבוק: פחות משבוע לאחר שאושר קיצוץ רוחבי בסכום של כ-1.2 מיליארד ש"ח, בין השאר, במשרדי הבריאות, הרווחה וביטחון הפנים, נתניהו מוצא לנכון להעניק 2 מיליון שקלים בונוס לטובת החינוך החרדי, כשהסכום הכולל שיועבר לחרדים ע"י ממשלת ההלכה.

הראש"ל הגרש"מ עמאר בשיעורו השבועי על ראשי הערים שיוזמים חילולי שבת: "אני שומע כל יום כמעט איזה ראש עיר משתגע או איזה אחד שמעומד לכנסת משתבש ואומר אנחנו נתיר. צאו וראו מה יצא מכל אלה שנלחמו. לא נותר מהם אחד. השבת לא שותקת".

דפנה ליאל: ׳הליכוד׳ בדק בימים האחרונים אפשרות להעביר את חוק הגיוס עוד לפני הבחירות בנוסח של אטיאס. מהבדיקה עולה שזה אפשרי משפטית ואולי גם פוליטית (עם עזרה קלה מהידידים הערבים) וזה יפתור לנתניהו כאב ראש ענק אחרי הבחירות. התוכנית נגנזה כדי לא לתת תחמושת לליברמן בסוגיות דת ומדינה.

בשורות טובות מערד: שופט בית המשפט השלום בבאר שבע קיבל את עמדת חסידות גור בנוגע למאבק השליטה על מבנה בית הספר 'שובו' ברחוב אקליפטוס בשכונת נעורים, בתוכו שוכנים כיתות של הת"ת, כיתות של הבית יעקב ו-2 שטיבלך. בית המשפט חייב את עיריית ערד בתשלום של 49,000 ש"ח

הרפורמים תומכים בסתיו שפיר לראשות העבודה: גלעד קריב, מנכ"ל התנועה ליהדות מתקדמת בישראל מעדכן: "הפתק שלי ביום שלישי הקרוב יישא את שמה של סתיו"

מבזקים

עיריית בני ברק במגעים מתקדמים עם עיריית בת ים להכשרת החוף הנפרד שם לתושבי העיר, מתחילת ימי בין הזמנים, זאת לאחר שחופי שרתון והרצליה נאסרו על ידי הרבנים.

לפי הלמ"ס העיר מודיעין עילית עם אחוז הפריון הגבוה ביותר: 7.67 ילדים בממוצע למשפחה, לעומת 3.11 בממוצע הארצי. לגבי אחוז הילדים הסובלים מהשמנת יתר, מ"ע עם המספר הנמוך ביותר הן לילדי כיתות א' והן לילדי כיתות ז'.

ישראל כהן בתיעוד בטוויטר: ‏היוזמה לביטול הבחירות? ח"כ מקלב יוצא כעת מפגישה במשרד ראש הממשלה בירושלים. - דואג לעצמו ברור לו כי בסיבוב הבא לא יהיו עוד את האפשרויות שיש לו עכשיו

טוביה, אחיו של השר סמוטריץ' ל'מקור ראשון': נתניהו התקשר לאבא שלנו וביקש ממנו להתערב ולשכנע את בצלאל להתאחד עם הבית היהודי. אבא ענה לו: "אני רב וזו פוליטיקה, בצלאל עושה את העבודה הכי טובה".

עו"ד איתמר בן גביר ל'מנדי ביתאן': "ההבדלים האידיאולוגיים ביני לבין סמוטריץ' לא גדולים, אבל הנה דוגמה - אני לא הייתי מוכן להיות שר תחבורה ולאשר עבודות בשבת. לא יקרה".


צימוקים

תהפוכות בסאטמר: בני הגרח"צ מייזליש, הרב יואל מייזליש והרב אלעזר מייזליש, השתתפו אמש (ה') בשמחת ה'שבע ברכות' לבת עסקן סאטמר (מהרי"י) ר' יצחק וייס באולמי צינווירט בירושלים. השניים פגשו שם את אב"ד סאטמר י-ם, הגרח"צ טייטלבוים, והושיטו ידיים לשלום.

האדמו"ר מקאלוב, הזקוק לרחמי שמים מרובים, שלח מכתב לבית הספר 'יבנה' במנצ'סטר, ובו הוא מחזק את בית הספר שמסרב ללמד את תלמידיו דברי כפירה.

חסידי גור ובאיאן עולים ביחד בערב שבת במדרגות בית המדרש של גור בירושלים. חסידי גור התפללו למעלה ובאיאן למטה. והטיש של הרבי מבאיאן נערך באגף החדש.

'המבשר' ו'המודיע': ביום שלישי יתקיים כינוס מועצות הקהילות בירושלים של אגו"י ויעמוד בסימן פתיחת ההכנות לקראת סיום הש"ס בבלי במסגרת הדף היומי בעוד פחות מחצי שנה.

‏אגו"י: בירושלים נשלמות ההכנות
לקראת כינוס מועצות הקהילות החסידיות
בירושלים שיתקיים ביום שלישי הקרוב אור לראש חודש
תמוז, ויעמוד בסימן פתיחת
ההכנות לקראת סיום הש"ס
בבלי במסגרת הדף היומי בעוד
פחות מחצי שנה. ציפיה לקראת נאומו
של ר' מנשה ישראל רייזמן שליט"א שישא דברים במסגרת הכינוסים.

הגר"ז ברוורמן חתב"נ מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי ומי שהיה בסוד העניינים בפרשיית היתר 100 רבנים של הרב קוטלר הגיע לראשונה לביקור בליקווד עבור הישיבה בעיר לוד העומדת בראשותו - במהלך שהותו נפגש עם ראשי הישיבה מרן הגר"י אולשין והגר"ד שוסטל. הרב חיים מרדכי הערץ נלווה לביקורים.

דער ווארט אין אידיש - מחלוקת איבער ממונות אין די קהילות נאר בית דין האט דאס רעכט באשליסן ווער עס איז גערעכט


דער ווארט אין אידיש - ליטווישער יונגערמאן געכאפט ווי ער צורייסט דעם ילקוט יוסף


'כחול לבן' סיכמו עם משה גפני שאחרי הבחירות 'יהדות התורה' תלך עם יאיר לפיד לקואליציה

בשיחה שהתנהלה בין ראשי כחול לבן למשה גפני הם קיבלו ממנו הבטחה כי אחרי הבחירות יילכו עימם לקואליציה. הוא אמר להם כי אי אפשר להכריז על כך מפני שאז יפסידו אלפי קולות, לכן ירמו את הציבור יאמרו להם כי הולכים עם נתניהו ואחרי הבחירות יילכו עימם

ובאשר ללפיד, הוא ימסור הצהרה כי הוא חוזר בו בחלק מן הדברים נגד החרדים וכי לא יעשה יותר נגד החרדים, וככה יצטרפו לקואליציה עימם

וכך אמר ‏יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ ניסנקורן למימרן ב'קול חי': שוחחתי עם גפני ונציגים חרדים נוספים על אפשרות שאחרי הבחירות הם יצטרפו לממשלתנו, לא אשתף במה שהם אמרו. לא דורש מהם להצהיר כעת שהם יורדים מנתניהו.

קריעת הילקוט יוסף

שלום ר' חיים,
בעיני מעשה קריעת ספרי ילקוט יוסף אינו חמור מצד הקריעה עצמה (תמיד יהודים קרעו ספרים שחשבו ללא ראויים...) אלא מצד גזל: מי התיר לאותו אחד לקרוע ספרים שאינם שייכים לו? לכן בעיני גם אם היה מדובר בספרי סתיו, היה אותו דבר.
אבל עם זאת, לא פחות חמור מעשה הפצת הסרטון: מי התיר להם להפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות? הרי להתיר לשון הרע ישנם שבעה תנאים הכתובים בחפץ חיים, ולא צריך להיות גאון להבין שכאן אין זה מתקיים כלל! אחד הכללים שלא יגרמו למי שמסופר עליו נזק גדול ממה שמגיע לו על פי הדין. וכאן מה קורה? מסכן אותו אברך שעשה טעות, ומתפרסם ברבים, יזכה לבוז גדול, וחייו מכאן ואילך אינם דומים למה שהיו עד היום, אולי בניו לא יתקבלו למוסדות, ועוד ועוד. נגיד שלא יודעים מי הוא, אז שיפנו למשטרה שתטפל בזה בדיסקרטיות! איסור הפצת הקלטות זה לא דבר ששמור רק לאריה דרעי! 

השתלה לרופא

 השתלה לרופא
 

ידידי "מתנת חיים" יקרים, שבוע טוב
פותחים שבוע ברוך השתלות המיוחד ב"ה עם עוד השתלת כליה משמחת במיוחד, שכן למושתל זו השתלה שניה, והיה קושי ניכר באיתור תורם מתאים, עד שארע הנס.

ביום ראשון כ"ז בסיון תשע"ט, 30 ביוני 2019 תתקיים בעזרת השם ההשתלה במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים.

נא תפילותיכם להצלחתם ולרפואתם השלימה
של החולה, המקבל השתלה שניה, העוסק ברפואה תושב ירושלים

אלדד ששון בן רות

ועל התורם היקר, תושב מודיעין עילית,  האברך

דוד מרדכי בן רות פייגא

לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל

נתבקשנו להעתיר בתפילה גם על בן התורם לאביו היום בבלינסון
החולה
אלימלך מנחם בן גיטה
ועל בנו היקר התורם
יעקב בן שיינע גיצא טובה
לרפו"ש בתושחו"י

בשורות טובות
הרב ישעיהו הבר
יו"ר "מתנת חיים"

גם על בעלי תשובה להתנהג כבני אדם

https://bshch.blogspot.com/2019/06/blog-post_7689.html

הרב שאולזון, כמה אתם צודקים. אך אשתף אותך במשהו שקורה כבר תקופה לא קטנה. בעיר מסויימת בארה"ק הוקם בית כנסת על ידי ניצול שואה שאיבד את אשתו וילדיו במחנה ההשמדה. נשא אשה אחרת, ובמסירות נפש הקים בית כנסת ומקוה צמוד לביתו על מגרש שלו. לפני פטירתו הוא הפקיד את הטיפול בבית הכנסת בידי נאמן מאנשיו, יהודי יקר שעומד על כך עד היום כהוראת המייסד שהיה נאמן לדברי יואל מסטמאר. שליח הציבור מתפלל בהברה אשכנזית בלבד, המקום לא נהנה מכספי המדינה.
ודוקא קבוצה של בעלי תשובה מזרחיים החליטו להשתלט בכוח על המקום. הם ממלאים את המקום בבעלי תשובה מזרחיים וצועקים על אנשי המקום שהם גזעניים וכו'. כשמעירים להם כי מייסד המקום הקים על דעת כך, ולכן כמעט תמיד הוא היה יורד לפני התיבה, אז הם אומרים שהוא כבר מת... 
חבל שהם לא מכירים את המשנה המתים לחיות והחיים למות.
עדיף היה שהם יישארו היכן שהם היו, כי לחזור בתשובה זה גם להתנהג כבנאדם

הרב עמרם גרויז האדמור מנייטרא, מדבר נגד האדמור החדש מלעלוב בני ברק


לא לסתימת פיות


החרדי הבן של הרב שעקץ במיליונים נעצר


ההספדים על הרב קורנרייך ז״ל


הרביץ לילד בחיידר הרבי זרק אותו וציוה עליו להיות שוחט

הרב פרשן עוקף את המזכירות, שולח פתק לרבי דרך יניק וחכים

יום אחד בשנת תשל״ז פגש הנדיב ר׳ אברהם פרשן את בנו בכורו של האברך התמים ר׳ יהודה קעלער, ילד קטן שזה עתה הגיע לחינוך, וביקש ממנו למסור להרבי פתק שהוא כתב (הוא לא רצה למסור את זה דרך המזכירות משום מה); כשהרבי קרא את הפתק נעמד הרב פרשן ליד הרבי, וחייך התפשט על פניו על שהצליח לסדר  את המזכירות.

הילד, יוסף יצחק קעלער, חכמה ושקידה וברבות הימים נהפך לספרא וסייפא.

בהגיעו לגיל עשרים (בשנת תשמ״ח), בעודו לומד בישיבת תומכי תמימים המרכזית -770 (מקשיב לשיעורי ראש הישיבה הרי״י פיקארסקי ונבחן על שולחן ערוך יורה דעה), כבר יצא לאור חיבורו הראשון (והצנוע, בן 64 עמודים): תכונת השמים על פי שיטת הרמב״ם.

וכעבור שלש שנים (בחדש מנחם אב תנש״א) כשהגיש להרבי (במעמד חלוקת הדולרים) את חיבורו השני: הלכות בית הבחירה להרמב״ם על פי כתבי יד (עם פירוש עץ יוסף)
אמר לו הרבי: כשהמשיח יבא יהיה קידוש החודש על פי הראי׳, תתכונן לפסוק את ההלכות.

ומאז כבר הספיק לערוך ולהוציא לאור כמה חיבורים (פסקי דין אדמו״ר הזקן על דפים הראשונים של מסכת שבת ופסחים, פסקי דין אדמו״ר האמצעי על פרק הראשון של מסכת גיטין), ולההדיר חיבורי הראשונים על פי כתבי יד (פירוש רש״י על מסכת מועד קטן, פירוש רב האיי גאון על מסכת שבת), ולהוציא לאור כמה דפים מגמרא רש״י ותוספות בריש מסכת מנחות שנסדרו מחדש על פי גוף כתב יד הרב בצלאל אשכנזי (ביחד עם פקסימיליא מגוף כתב יד הנ״ל על דפים ב-ח ממסכת מנחות), עם ביאור ״עץ יוסף״.
והערות על חיבורו של ר׳ יעקב משה פאגעלמאן מגרודנא (על מסכתות שבת - ראש השנה) שנדפס בתוך חיבור בנו הרב השליח התמים ר׳ צבי יהודה פאגעלמאן ׳תן לחכם׳
(נוסף על חיבורים שערך עבור הוצאת הספרים קה״ת במשך כמה שנים).

ובימים אלו הוציא לאור את החיבור ״תולדות התמימים בארצות הברית״ חלק א, המספר את סיפור המהפכה שחולל כ״ק אדמו״ר הריי״צ וחתנו כ״ק אדמו״ר מליובאוויטש בהתייסדות הישיבות תומכי תמימים ואחי תמימים בנ.י. ובערי השדה (פיטסבורג, נוארק, וואוסטער, שיקאגא, ספרינגפיעלד, בוסטון, באפאלא, ראטשעסטער ועוד).

הספר מכיל למעלה מ700 עמודים עם תמונות מרהיבות עין המתעדות את קורות הישיבה מהתייסדותה בשנת ת״ש (ועוד קודם לכן מנסיעת התלמיד הראשון מארצות הברית, הרב שלמה זלמן העכט, שנסע עם זוגתו לאטוואצק תיכף כעבור שבעת ימי המשתה באלול תרח״ץ) עד להשנה האחרונה שהיתה הישיבה בבעדפארד (שנת תשכ״ט)

התוועדות ג' תמוז בלייקוואוד


דברים כדרבנות שכתב הרבי מדוע להעדיף ללמוד בישיבה ולא ללכת לצבא



מכתבו של הרבי נגד ההתגייסות לצהל בגלל פרנסה


חסיד חבד, אל תעלה את בנך על מוקד השמד השנה לא נופלים בפח שלהם


"היום בתניא" יום א' כז סיון:

"היום בתניא" יום א'  כז סיון:
"ממלא כל עלמין":
נקדים, שה"מתנגדים"  לחסידות, סברו בשעתו, שאת הפתגם הזה הכתוב בקבלה, אין לפרש כפשוטו, והוא רק מביע שהקב"ה "ממלא את כל העולמות" בהשגחתו, אותה הוא מבצע מרחוק, ממקומו הנמצא למעלה מהעולמות.
והנה, כאן בתניא, אדמו"ר הזקן חוזר ומדגיש את שיטת החסידות, שמה שהקב"ה הוא "ממלא כל עלמין", הרי זה כפשוטו - ופתגם זה מביע, שהחיות המצומצמת המעצבת את דמותו של הנברא, מתלבשת ממש בתוך כל נברא ונברא.
...
חיות המותאמת לכל נברא:
נקדים, כי כשם שבגוף האדם,  כל אבר מקבל מהנפש את החיות המותאמת לו ולפעולתו. כח השמיעה מתלבש באזנים (ולא ברגלים). כח ההליכה ברגלים (ולא בעינים). הנה, כך גם בבריאת העולם, עם האור ה"ממלא כל עלמין" מחדיר הקב"ה לכל נברא את החיות המצומצמת המהוה אותו כ"בעל גבול ותכלית", עם התכונות המאפינות אותו, כפי שהוא מוכר לנו.
כדוגמא, מובאים בקטע שלפנינו נבראים שהם למעלה מהארץ.
כגון השמש,  שהגוף שלה גדול מכדור הארץ מאה ששים ושבע פעמים (כדברי הרמב"ם), שאחרי הכל הוא גוף מוגבל בגדלו. וכן אור השמש, הוא נברא מוגבל "עד כמה יוכל להאיר". וכן כל הנבראים שלמעלה מהארץ "הם בעלי גבול ותכלית". הנה כאמור לעיל, בכל נברא ונברא מתלבשת בתוכו החיות המצומצמת מבחינת "ממלא כל עלמין", החיות המתאימה לו ולתכונותיו, החיות שמהוה אותו סופית כפי שהוא ניכר לנו במתכונתו הנוכחית.
...
חבר נכבד:
*קראת ונהנית, העבר את "היום בתניא" הלאה למכריך ולחבריך.
*מתארגן המסע לציונו של אדמו"ר הזקן, לקראת שבת מברכים אלול.
*המעונינים לקבל את "היום בתניא" ישירות לוואטסאפ שלהם, יתקשרו אלי: 0544960839
הרב יקותיאל גרין מחבר באור התניא משכיל לאיתן ועשרות ספרי חסידות לעם, שניתן להשיגם אצל מפיצי תורת חב"ד.

התוועדות ג תמוז חלק ב תשעד הרב גורארי


התוקף של יהדות בכוח ספר התניא הרב נחמן יוסף טווערסקי שנת תשע"ט


הרה"ג הרב ווכטר שליט"א - איך לנצל כל רגע בחיים


הסיפור של כח סיון - חלק שביעי

כ"ח סיון - הסיפור המלא
פרק שביעי - חוף מבטחים

ביום כ"ח סיון - הגיעו הרבי והרבנית לחוף מבטחים בארצות הברית. על תלמידי הישיבה שנשלחו לקבל את פניהם, זכרונות הנוכחים במעמד המרגש ועוד - בפרק אחד לפני האחרון בסדרה המיוחדת

זהו הסרטון השני להיום, כהשלמה ליום ראשון שעבר בו לא נשלח סרטון בסדרה
הפרק השמיני והאחרון בסדרה יישלח מחר, לאחר מכן נמשיך בשליחת סרטון יומי מהרבי כרגיל

הסיפור של כח סיון - חלק שישי

כ"ח סיון - הסיפור המלא
פרק שישי - שואה באירופה

על הזוועות שהתרחשו בשואה היומה באירופה ודברי הרבי לניצולים, ומסעם של הרבי והרבנית לארצות הברית

הוידאו היומי


היום יום כז סיון - בציור


היום יום כז סיון


נמל התעופה שדה דב נסגר


ווארטים

״הכסף אומר: תרוויחו אותי ושכחו מהכל,
הזמן אומר: לכו אחריי שכחו מהכל,
העתיד אומר: תאבקו עבורי שכחו מהכל,
ואלוקים פשוט אומר: רק תזכרו אותי, ואני אתן לכם את הכל״.

אדם אחד נכנס לפאב אומר לבעל הבית ״אחי! תן לי, לך, ולכולם פה כוסית ויסקי על חשבוני!״
שותים כולם והוא קם לצאת ובעל הבית בא אליו ״לא שלמת״ אומר לו ״אין לי כסף״ ונותן בעל הבית מכות הגונות.
ביום ההבא אותו אדם נכנס ואומר לבעל הבית הבית ״אחי! תן לי, ולכולם פה כוסית ויסקי על חשבוני!״ אומר לו ״ומה איתי?!״
אומר לו ״לא, אתה אחרי כוסית אחת מיד נהיה אלים!!!״

קשיש עשיר על ערש דווי קורא לשלושת בניו ואומר להם: "בניי היקרים, יש לי בשורה טובה ובשורה רעה. הבשורה הרעה היא שהחלטתי לתרום את כל רכושי ולא להשאיר לכם שקל מההון שלי".
"ומה הבשורה הטובה?", תהו הבנים.
הקשיש: "שעכשיו אין לכם על מה לריב"...

ילד אומר לאמא שלו:
"אני לא רוצה לחזור לבית הספר, זורקים עלי פצצות מים,מכנים אותי בשמות וכל המורים נגדי"
האמא אומרת:"אתה חייב ללכת לבית ספר!"
"למה?" שואל הילד
ואמו עונה לו:"כי אתה המנהל..."

דזיגן ושומכר


הרה"צ מבעלזא שליט"א שהה השבת בעיירת בעלזא






הבדלה בבויאן - וידאו


הבדלה אמש בבויאן


צמצמנו את מספר הילדים בכיתה


כנס פעילים


תשמעו מה שאהוד אולמרט מספר על אהוד ברק


זעקת השבת בפתח תקוה


מטפס על ההרים


איזה נס היה לה


"אל תתנו פרנסה לשמאלנים": מי תלה את השלט מעורר המחלוקת?

סערה בקריית גת: "אל תתנו פרנסה לשמאלנים"
עגלה ועליה שלט עם כיתוב שמסית נגד אנשי השמאל מסעירה את קריית גת: יוסי, שטייל באזור והבחין בשלט, העלה פוסט המגנה את הכיתוב ועורר שיח נרחב סביב הנושא: "אין לאן להידרדר יותר

הדג ניסה לחטוף אותו


הופרדו בלידתם


מחבל נוטרל עם סיר טשולנט


בֵית צַדִּיקִים יַעֲמֹד: שמחת החתונה לבנו של הגר"ד מילר מר"י פונוביז' - 1 - צילום מוטי גרין




מאות בראשות גדולי תורה ראשי ישיבות ורבנים השתתפו בשמחת החתונה לבנו של הגר"ד מילר מר"י פונוביז' • נשיא מועצת גדולי התורה מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין רקד עם החתן לאחר החופה • צפו בגלריה שתיעד מוטי גרין

בֵית צַדִּיקִים יַעֲמֹד: שמחת החתונה לבנו של הגר"ד מילר מר"י פונוביז' - 2






בֵית צַדִּיקִים יַעֲמֹד: שמחת החתונה לבנו של הגר"ד מילר מר"י פונוביז' - 3






בֵית צַדִּיקִים יַעֲמֹד: שמחת החתונה לבנו של הגר"ד מילר מר"י פונוביז' - 4