רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2024

לא להתייחס למפגינים השמאלנים הם מבקשים צומי


 

השמאלנים האנרכיסטים הפגינו נגד מי שבכל שנות המדינה לא לוקחים כסף מן המדינה


 

מבזקים

 

✅ טרגדיה מזעזעת בארצות הברית. ילד חרדי שמנעו ממנו לראות את אביו תקופה ארוכה, לאחר שנאלץ לחגוג בר מצווה בלי האבא שלא הורשה להגיע לאירוע, נשבר הילד, והשבוע כאשר אחותו הצעירה נכנסה לחדרו גילתה שהתאבד בתלייה ל"ע. הרבנים והעסקנים באמריקה מזועזעים ומנסים לצאת למלחמה בתופעת הניכור ההורי שהולכת וגוברת.

✅ 'הארץ': למרות הזעם של נציגי הציבור החרדי, ראשי הקואליציה מעריכים שלא צפויה סכנה מיידית ליציבות הממשלה. לפי ההערכות נתניהו יתקשה לקדם חוק גיוס מוסכם גם בכנס הקיץ.

✅ גורם בלשכת נתניהו: לא ברור מה כל כך דחוף ליועצת המשפטית לממשלה ליצור קרע בחברה הישראלית בנושא הגיוס.

✅ בכירים בליכוד טענו כי "דרעי מתואם עם גלנט וגנץ במטרה לפרק את הממשלה", אבל בעולם החרדי מתעקשים שפרישה מהקואליציה לא על הפרק: "זה רק ישרת את היועמ"שית, שרוצה להפיל את הקואליציה"

✅ נתניהו על חוק הגיוס: החרדים הלכו כברת דרך. דברים שלא ציפינו שיסכימו אליהם ולא חשבנו שילכו אליהם. בגצ נענה לבקשתי לתת לנו עוד 30 יום

✅ מרדכי הלפרין: לאחר הנחיית חברי מועצת גדולי התורה לקדם תהליך חקיקה לפתרון סוגיית חוק הגיוס, יתכנסו חברי הכנסת של דגל התורה בבית דגל התורה בבני ברק בכדי לדון בהשלכות פסיקת הבג"צ ובאפשרויות העומדות על הפרק בסוגיה התקציבית ובסוגיית הגיוס עצמה

✅ ינון מגל בהצהרה דרמטית בשידור חי: בעזרת השם אני לוקח על עצמי גם בחור ישיבה וגם אברך שאני אממן אותו קבוע. ואני אוביל קמפיין שיהיו אנשים שיקחו על עצמם לממן תלמידי ישיבות. לא יפילו את עולם התורה

מבזקים

 

✅ ישראלצ'ע מויזניץ שיכון שלח שליח לבקש ממרן הגר"מ הירש כי הוא מבקש לעלות אליו.  הגרמ"ה הירש ביקש להמתין התייעץ ואמר כי הוא יכול לבא בלי יעקב מרדכי כל עוד שלא יבקשו סליחה ומחילה מכל גדולי התורה הליטאים שבהם פגעו ויבטיחו לשוב בתשובה. ישראל'צע נקלע למבוכה כי תכנן 'להכשיר' את יעקב מרדכי וזה לא הלך, אז הוא הבטיח כי יבא לבד, והגיע רק עם הגבאי שטנגר

✅ מנחם קולדצקי על הביקור הדרמטי של האדמו"ר מויזניץ אצל מנהיג עולם הישיבות מרן רבינו הגרמ"ה הירש: ראש הישיבה הורה לעת אתה שלא להקים קרן פילנטרופית שתכלול את כל עולם הישיבות בתוכה, עד למיצוי ההליכים מול המדינה

✅ חנן גרינווד: ‏אם זה לא היה ברור קודם לכן: אחים לנשק זו אחת הקבוצות המסוכנות ביותר בישראל. פירומנים שכל מטרתם לשרוף אסמים. בהתחלה עשו  זאת עם הממשלה והצבא וכעת בפרובוקציה קיצונית בלב מאה שערים. משתפים פעולה עם קיצוני החרדים כדי להבעיר את המדינה.

✅ חגי סגל:  ‏ההפגנה של אחים לנשק נגד החרדים עכשיו בירושלים - פרובוקציה במיטבה.

✅ שלזינגר: ‏ישיבת הממשלה: פורוש: אני מחר מחתן את הנכדה שלי, כולכם מוזמנים. יוסי פוקס: נבוא עם צווי גיוס. פורוש: החתן הוא מארה"ב. ההתנהלות הזו (של חוק הגיוס) תביא לכך שהרבה יהודים מהתפוצות לא יגיעו לכאן

✅ אבי מוסקוב: ציטוטים מישיבת הממשלה: שר התפוצות שיקלי הציג לממשלה את היקף התרומות של יהדות התפוצות במלחמה. השר פרוש הגיב: "אני מחר מחתן את נכדתי עם יליד ארה"ב. אני בטוח שאם השיח הציבורי כלפי הציבור החרדי בישראל היה כמו היום, השידוך הזה לא היה יוצא לפועל. אני לא חושב חלילה שמי שהובילו למצב הזה כיוונו גם לכך, אבל המצב העובדתי הוא שפוגעים קשות בתדמיתה של ישראל בפני היהדות התורנית בתפוצות".

✅ משבר הפטור מגיוס: בטווח הקצר: בכירים ביהדות התורה מנסים לשדר יציבות פוליטית כדי לרתום את המתנגדים בקואליציה לחוק שיסדיר את הפטור לבני הישיבות. ביהדות התורה העבירו גם מסר ליור שס על כך שיש לשדר יציבות ולא להחריף את הטון. בטווח הארוך: החרדים הציבו דד ליין לנתניהו - אם לא יהיה חוק עד סוף כנס הקיץ לא יכולו להישאר בממשלה (אמיר אטינגר).

מבזקים

 

✅ חוק הגיוס: המפלגות החרדיות קיבלו מסרים מלשכת רה"מ שהכסף שיקוצץ יישמר וינתן בהמשך. המטרה - לעודד אותם לתמוך במתווה חקיקה כלשהו. מתווה שכזה יתן זמן לממשלה (גם אם בסופו לא יגויס אף בן ישיבה) וכך, בדיון בבג"צ שיתקיים בחודש מאי המדינה מתווה חקיקה (נדב אלימלך)

✅ גדעון סער הערב בערוץ 12: "אם הייתי מסכים לתמוך בחוק הגיוס - נתניהו היה מכניס אותי לקבינט המלחמה"

✅ מתן חודורוב ואביעד גליקמן בחדשות 13: היועמ״שית אוסרת על השרים ״לפצות״ את החרדים על הקפאת התקציבים לישיבות שתיכנס לתוקף מחר: לא באמצעות הגדלת ״ערך הנקודה״ לאברכים שנותרו זכאים, לא בהגדלת תקציבים חלופיים ולא באפיקי מימון אחרים. כל אלה מהווים לשיטתה של בהרב-מאירה הפרת צו ביניים של שופטי בג״ץ. כמו כן, היועמ״שית דורשת ממערכת הביטחון לנקוט בפועל צעדים לגיוס בני הישיבות החייבים בכך.

✅ הלפרין ב'קול  חי': לפי הערכות ראשוניות של ועד הישיבות ישנם כ-25% מהבחורים בגילאי הגיוס שהתקציב לגבם יימשך בחודשים הקרובים, מאחר והגישו דיחוי עוד לפני פקיעת חוק הגיוס והחלטת הממשלה שהגיעה בעקבות הפקיעה. בנוסף יש כ-15% בעלי פטור, שהתקציב לגבם יכול גם כן להימשך.

✅  עוד מהלפרין ב'קול חי': נשקלת הגשת בגצ על שלילת שאר התקציבים, מאחר ושליחת צווי הגיוס לתלמידי הישיבות תיארך  שבועות - ואז יש עוד תקופת מבחן של מספר חודשים לפני שהם לא מתייצבים להתגייס ומוגדרים רשמית כ'משתמטים'. לכן אין סיבה לשלול להם במיידית את התקציבים עד שהם לא מוגדרים רשמית בחוק 'משתמטים'.

✅ יואלי ברים: בנאום סיום כהונתה, עליזה בלוך העניקה לראה"ע בית שמש שמואל גרינברג תמונה של 13 חללי צה"ל בני העיר שנפלו במלחמה.

✅ חברי ש"ס סירבו להשתתף בישיבה ולטענת חבר מועצה מש"ס הם לא אופוזיציה אלא בתפירת דילים אחרונים לקראת כניסה לקואליציית זייברט. ראש העירייה מעדיף כי את תפקידי האופוזיציה בוועדות ימלאו נציגי עץ ולא וידר, אולם בית המשפט אסר על התערבותו של ראש העירייה וקבע כי ההחלטה תהייה בידי חברי האופוזיציה בלבד

מבזקים

 

✅ השר דודי אמסלם: הם שונאים אותנו כי אנחנו ביטון, אוחנה ואמסלם. נתניהו נרדף כי הוא מנהיג אותנו, אם הוא היה מנהיג את ה"הרשקוביצ'ים" הם היו הולכים איתו.

✅ בית המשפט ביטל את הרשעת עו"ד גונן בן יצחק, שנשכב תחת מכת"זית בהפגנה בבלפור ב-2020, וגזר עליו 500 שעות לטובת הציבור (כאן חדשות) :

✅ בן גביר: מגנה בחריפות את ארגון הפרובוקציה ״אחים לנשק״ שעסוקים פעם אחר פעם בשלהוב מלחמת אחים ופילוג החברה הישראלית. אותם אלו שהובילו קמפיין סרבנות לפני ה-7.10, וכעת ממשיכים במסורת ההתגרות והשנאה .

✅ יוחאי דנינו: בימים של פרוץ המלחמה, כשאחים לנזק השתדלו להמציא את עצמם מחדש באמצעות חמ"ל הסיוע שלהם, תקפתי אותם קשות. לפני שלושה חודשים, אפילו הקדשתי להם טור חריף עד שהם פנו אליי וניסו להסביר לי עד כמה אני טועה ועד כמה הם לא פוליטיים. הערב, נדמה לי שאין צורך להסביר עוד .

✅ מלוכדים News: סקר דיירקט פולס הערב: הליכוד מוביל עם 24 מנדטים, כחול לבן 22, יש עתיד 13, ש"ס 10, עוצמה יהודית 10, יהדות התורה 8, ישראל ביתנו 8, הציונות הדתית 6, רע"מ 6, העבודה 5 מרצ 4

✅ יוסי יהושע: מתחילת המלחמה נהרגו 598 חיילי צה"ל ונפצעו אלפים רבים. רק בתחילת השבוע שעבר דיווח אגף השיקום, כי נקלטו עד כה 6,400 פצועים ממלחמת חרבות ברזל. המספר עוד עלול לעלות עם תסמיני הפוסט-טראומה, ולכן חייב צה"ל עוד מקורות לגיוס.

✅ משרד הבריאות הפלסטיני בעזה: 82 הרוגים ברצועה ביממה האחרונה. 71 הרוגים ברצועה ביממה שקדמה לה. 32,705 הרוגים וכ 75 אלף פצועים ברצועה מאז תחילת המלחמה.

✅ סקר המכון הישראלי לדמוקרטיה: 45% מהציבור מרגישים שהמדיניות המקלה לחלוקת נשק פרטי משפרת את תחושת הביטחון האישי שלהם

✅ הרישום לאוניברסיטת הרווארד בארה"ב נפל, זו השנה השנייה ברציפות. לפי הודעת האוניברסיטה, 54,008 מועמדים נרשמו לשנת הלימודים הבאה, ומתוכם התקבלו 1,937. לשם השוואה, בשנה שעברה הגישו מועמדות 56,937 אנשים, כך שמדובר בירידה של 5%. לעומת זאת, בשנת 2021 נרשמו יותר מ-57 אלף מועמדים ובשנת 2022 עלה המספר ל-61,220. הירידה במספר המועמדים מגיעה בתקופה לא פשוטה להרווארד, שספג ביקורת קשה על אופן התגובה להפגנות פרו-פלסטיניות ותקריות אנטישמיות מאז מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר.

✅ טורקיה- מסתמן: מפלגת האופוזיציה תנצח בכל חמש הערים הגדולות בטורקיה - איסטנבול, אנקרה, איזמיר, בורסה ואדנה.

הערות והארות


הרב מרדכי נויגרשל ב'קול חי': "חבל שבג"צ כורה לעצמו את הקבר שלו. על מה מדובר פה? על כמה גרושים עלובים? הם באמת חושבים שבכך הם יגרמו לשינויים אמיתיים? אם החרדים יחליטו להתגייס - כל ארגוני השמאל והמחאה ייעמדו על הרגליים האחוריות בכדי לעצור את זה"
====================
מי ששולט פה באמת זה השופטים שהם ברובם שמאל פרוגרסיבי ושונא חרדים 
אם לא יהיה פה משהו מעל הטבע מצב הציבור החרדי בענין הגיוס הולך להיות קשה מאוד  
כבר היה עדיף לחרדים להיות תחת שלטון בריטי ושלא תקום המדינה בכלל.
מה דעתכם ??
====================
אבישי גרינצייג: ‏תושבי שכונת מאה שערים לא יתגייסו גם אם תדרוס אותם עם טרקטור. תושבי שכונת מאה שערים מייצגים את הפלג הקיצוני ביותר בחברה החרדית, ובגדול, גם לא מעוניינים לקבל שקל אחד מהמדינה הציונית. ההחלטה להפגין דווקא בשכונה החרדית הכי מתבדלת והכי קיצונית, לא נועדה לשלב חרדים אלא תמונות של מכות

שמאלנים מכים באכזריות חרדים


 יוסי אלי: ‏מאוד בעד גיוס חרדים, מאוד בעד שיוויון בנטל, אבל כשאני רואה חבר במחאת אחים לנשק או חבר במחאה נגד הממשלה מגיע לריכוז חדרי בפרובוקציה ומתחיל להרביץ עם מקל לחרדים מזדמנים, זה גורם לחלחלה ולגמרי סלידה מתנועות הפוליטיות נגד הממשלה, שמשיגים בכך בדיוק את האפקט ההפוך! ולאיש הזה עם המקל, הוא חייב להתבייש בעצמו .

מרן הגר"ד לנדו: "צריך רחמי שמיים ובכוח אחינו בני ישראל באמריקה, יכולים לעזור מפני הרעים והרשעים שרוצים למוטט אותנו


 אדמקר ב"וואלה" עם תיעוד של מנהיג הציבור החרדי מרן הגר"ד לנדו לקבוצות נדיבים מארה"ב שבאו למעונו: "צריך רחמי שמיים בכוח אחינו בני ישראל באמריקה, אפשר לעבור הכל, הם יכולים לעזור לנו עד הסוף. הם יכולים לעזור מפני הרעים והרשעים שרוצים למוטט אותנו עד הסוף - הם יכולים לעזור"

מרן הגרמ"ה הירש: נגיע למסירות נפש שנצטרך לעמוד נגדם, וזה עכשיו לא הזמן לפרט


 יאיר שרקי:

הרב משה הלל הירש, ראש ישיבת סלבודקה ומבכירי הרבנים הליטאיים בשיחה בישיבה על חוק הגיוס:

״מה שקרה בסוף השבוע שביטלו לגמרי את הזכות שלנו ללמוד תורה בארץ ישראל לעת עתה….

יש סוג שהם ממש רשעים, שלא אכפת להם בכלל מהשווה בשווה. הם שונאים את הדת. 

שונאים את התורה. שונאים את הבן תורה... רואים איך שהם הגיבו לכל מיני הצעות מאנשים שלהם אפילו. זה היה רק בגלל שנאה. נגדנו. שנאת הדת. שנאת התורה. ושנאת הבני תורה. הם רוצים להרחיב אותנו ואנחנו נצטרך לעמוד נגדם. ויהיה מסירות נפש. מקווה שלא נגיע לזה. אבל יכול להיות מאוד שנגיע למסירות נפש שנצטרך לעמוד נגדם. וזה עכשיו לא הזמן לפרט״.

טקסט חריף ביחס למי שנחשב עד עכשיו לגורם הכי מתון בהנהגה החרדית

אם החרדים יהיו רוב וינהלו את הצבא האם החילונים יסכימו לשרת בצבא חרדי?

 

כבוד הרב שאולזון, בעניין הצבא שמענו אותך המון עם קו ברור ולא מתפשר וכך צריך להיות, תודה רבה לך על כך,

אבל כואב לי נקודה אחד וביום שישי הזכרת את זה והוא בעניין ההסברה ששוב ושוב זה הולך באותו מנגינה תומכי לחימה והצורך בלימוד התורה וכולי, לא צריך להסביר לך שיש  בזה 2 בעיות מרכזיות, 1. חילוני לא יבין את זה לעולם, 2. הרי ביננו החרדים לא רוצים לשלוח גם אלה שלא לומדים,

יש תשובה הרבה יותר אמיתית ויותר קולע לכל חילוני באשר הוא, ואולי דרכך ושתשלח לעוד כמוך בהסברה שישתמשו בכיוון זה, ומניסיון הקטן שלי זה סגר את הפה לכל חילוני והוא גם הבין אותנו טוב טוב, וכדלהלן, 

תדמיין תרחיש, שבו גולדקנופף רמטכ"ל, אלוף צפון מר גפני, ואלוף דרום מר ליצמן, וגם 95 אחוז מתתי האלופים הם פרוש ומקלב וכן הלאה,

הצבא "בגדול" חרדי ודמוקרטי ויש חופש למי שלא רוצה דת, אבל מפעם לפעם שומעים על שמחייבים בפקודה לחיילים החילונים להשתתף בשיעור תורה מהרב זילברשטיין, וגם יש חיוב על הנחת תפילין ותפילה לכה"פ פעם ביום,

בנוסף יש הרבה הורים שמתלוננים על כך שהילדים חזרו מהצבא ערבדקים ועם שטריימל ועושים להם את המוות להוציא את הטלוויזיה מהבית וגם שגעו אותם עם כשרויות בבית, עד שלא נשאר להם ברירה והעיפו את הבן שלהם מהבית, 

במצב כזה, כמה חילונים היו שולחים את הילדים שלהם לצבא? ומה הם היו עושים כדי לא להכריח אותם לשלוח ? 

זה המצב כיום אבל בדיוק הפוך, ע"ע שירת נשים בצבא, הורדת זקנים וכולי, ולא יעזור "פלוגות חרדיות" כל זמן שהמצב מכל הבחינות חילונית, אז מה שנשאר לחרדים הוא לנסות לעזור מבחוץ כמה שרק אפשר ובמה שרק אפשר ואין אפשרות יותר, 

והשאלה הטיפשית מה יהיה אם החרדים יהיו רוב במדינה? אז באמת יהיה פלוס מינוס התרחיש שכתבתי, ואז לא תראו כמעט חילונים בצבא... 

מניסיוני הקטן כל פעם שהצגתי תרחיש כזה לחילוני הוא מיד התקפל עם הבנה אמיתית למגזר, הלוואי שזה יעזור משהו, האנטישמיות היהודית ה"י בעקבות זה נורא ואיום.

מרן הגרמ"ה הירש התנה את בואו של האדמו"ר מויזניץ שיכון בוטבול שיבא בלי יעקב מרדכי בגלל הפגיעה בכל גדולי התורה הליטאים


הוא חשש שלא יתנו לו להיכנס יאמרו כי הראש ישיבה עסוק ואינו יכול עתה לקבל אותו, לכן שלח שליח לומר כי הוא רוצה לעלות אליו. מרן הראש ישיבה שמע וביקש כמה דקות להמתין, הוא התייעץ, וחזר ואמר שהוא יכול לבא אבל בלי יעקב מרדכי הבן, וכאשר שאלו מדוע, השיבו כי מדובר במחוצף מי שפגע בגדולי ישראל הליטאים. אם ר' ישראל רוצה לבא לבד בבקשה, אבל בלעדיו ובלי מחוצפים

השליח חזר וסיפר את תוכן השיחה  ובבית ר' ישראל לא ידעו מה לעשות. המזימה הייתה להכשיר את יעקב מרדכי כשהוא יבא יחד עם ר' ישראל וככה יוכלו לטעון כי הכשירו אותו, אבל בבית הרב הירש קלטו כי הם מנצלים אותו בשביל לפגוע במרן הגר"ד לנדו ולא היו מוכנים לתת יד לכך, לכן התנו כי יעקב מרדכי שלא יהיה במפגש הזה

ר' ישראל שלח להודיע כי יבא לבד והגיע עם הגבאי שטנגר, ושיחק כאילו שבא רק על ענין הגיוס ולא הסביר איך בימים כאלה הוא הולך לנופש ולא נשאר בביתו לעשות משהו במצב שנוצר ועל כולם איך זה שהוא לא מכנס את מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, ומה הוא עושה במצב הזה להשלים בין גור לבעלזא ואחרים

עוד הוא לא יכל להסביר איך במצב כזה הרבי מגור נוסע לנופש בערד, עולם התורה בוער וסוער, הישיבות בכל ארץ ישראל בסכנה, והוא נופש עם בני משפחתו בערד

ישראלצ'ע חושב שהציבור מטומטם

 

מאת בני ברקי

האדמו"ר מויז'ניץ הגיע לביקור חשאי במעונו של מנהיג עולם הישיבות מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש ודן עימו בסוגיית הגיוס. השניים סיכמו על חזית אחיזה של דגל התורה ואגודת ישראל בסוגיית הגיוס אותה יוביל ראש הישיבה הליטאי. האדמו"ר מויז'ניץ אמר כי הוא סומך את ידיו על ראש הישיבה, ומיהר לנסוע לנופש בנתניה

פשוט יחצנות מגעילה 
איפה הרבי סמך על ראש הישיבה בבחירות באלעד 
שם האידישקיט היה משהו הפוך 
לא יאומן כמה שהוא חושב שהציבור מטומטם

האם מודיעין עילית הפכה לסדום ועמורה?


מאת תושב מודיעין עילית

הרב חיים שלום ושבוע טוב
כבר כמה חודשים עיריית מודיעין עילית מחלקת קנסות חניה באגרסיביות שלא ראינו דוגמתה אפילו ע"י שוטרי משטרת ישראל,ראוי לציין:
1.יש מחסור חמור ביותר במקומות חניה במודיעין עילית ואין שום פרופורציה בין כמות התושבים לכמות החניות,יש אזורים שמאכלסים מאות משפחות ואין אפילו חניה אחת.
2.ראש העיר מטיל את ענין הקנסות על רבני העיר וטוען שהם הם יוזמי רעיון הקנסות.
3.העיר נמצאת בשיפוצים כבר כמה שנים וכמובן שזה רק לרעתנו התושבים,כל מקומות החניה לאורך תחילת חפץ חיים מבוטלים.
4.רשבי גם עובר שיפוץ וגם שם בוטלו עשרות חניות.
5.כמדומני שכיום לא דנים דיני קנסות.
6.רכבים של עובדי העירייה ...כמובן חונים כרצונם גם היכן שאנו התושבים נקנסים.
7. סכום הקנס 250 שח
8. יש אפשרות לערער,אך עד היום כמעט אף ערעור לא התקבל .
9.גם טענות מוצדקות של טעינה או פריקה לא מתקבלות,גם הסברים של הסעת חולים,
10.ההרגשה ש-קרית ספר דומה לסדום ועמורה ורבניה דנים דיני סדום לא מרפה ממני.
11.אין שום רגישות בענין הקנסות באופן מבהיל על הרעיון,הרב קסלר שליט"א ,תסביר לנו אחת ולתמיד,מה אתה??? רב עיר?? ראש העיר??  משטרת העיר???
אם אתה מרגיש גם רב וגם ראש וגם משטרה, אנא פנה מזמנך , תעשה סיבוב בעיר ותבדוק המצב אחד לאחד, להטיל קנסות מבלי לתת מענה למצוקת החניה זו לא הדרך!!!!!
יש הרבה מה לתקן בענין
בבקשה ממך -צא עם מר גוטרמן,ותעשה כל מה שאפשר לעשות ולתקן,רק אח"כ תעשה קנסות.

פסק בג''ץ בעבר כי נוקטים עם הצעירים הערבים כמו בני הישיבות - ומה יעשה פוגלמן עתה?

מר פוגלמן, אתה עדיין זוכר את הפסיקה הזו❓🤔

או שהיום זה לא מסתדר לך עם האליטה והקפלניסטים❓

 

הרשעות השמאלנית סדיסטית נגד הישיבות בעיצומן


 

המעצרים בכת "לב טהור"


 כאן 11: ‏המעצרים בכת "לב טהור" | ישראל עמיר, שברח מהכת וחילץ את בנו בן ה-3, נבו: "הבן שלי מסתגל לחיים החדשים. עד שלא נציל את הילדים האחרים, בהם אחים שלי, לא אשקוט. יואל ראש הכת שנעצר - הוא זה שהבריח אותי ואת האחים שלי עם דרכונים מזוייפים"

לא נשכח ולא נסלח לויזניץ


 

רב מזרחיסט מצדיק את דרך החרדים


שלום לר׳ חיים היקר,


ראיתי כרגע מאמר מדהים של רב מהציונות הדתית, ראש ישיבת הסדר, הרב אליהו זייני, שבו אמנם פתח בגנות סירוב החרדים העקרוני להשתתף בהגנה על המדינה, אבל ממשיך בדברי ביקורת על הכפייה החילונית בצה״ל עם דוגמאות רבות, וכותב "מדוע לדרוש מהחרדים לנהוג בטיפשות שלנו, אנו בוגרי הציונות הדתית וישיבותיה, המוכנים להשאיר על הקרקע כ-50% מקורבנות המלחמה הנוכחית מבלי לקבל את המגיע להם בזכות, אפילו לא בשמירת השבת (מחייבים חיילים דתיים לחלל שבת ללא הצדקה הלכתית), ועוד פחות בקידום קצינינו מעל דרגה מסויימת?" "לצערנו הרב, אחד הדברים שהעולם המערבי אינו מצליח להבין הוא שאת הבריונות בולמים רק בבריונות נגדית, לכן לבריונות חילונית אנטי-דתית יש פתרון אחד ויחיד: בריונות נגדית, והיא זו שהעולם החרדי מציג בהתנגדותו למה שאליו היה מסכים אם איום רוחני לא היה מרחף עליו בגללו." "כראש ישיבת הסדר שכמעט כל תלמידיו, בניו וקרובי משפחתו היו, ושחלקם עדיין מגויסים, אני משער שלא מעט קוראים יישארו המומים מדבריי אלה, אך כרבנים, מחובתנו היא לא לפחד לומר את האמת אף, אם כדרכה, כואבת היא."
לאור דברי האמת שכתב, אני המום מדוע הוא עדיין שולח את תלמידיו לצה״ל.


בכל אופן, למאמרו זה חשיבות עליונה כי הוא מראה שטענותינו אינן טענות סרק כדי להיפטר מגיוס, אלא טענות אמיתיות וחזקות שגם מי ששולח את בניו ואת תלמידיו לצה״ל מודה בהן ותוהה כיצד הם מתגייסים בתנאים אלה, ומכנה את זה "טיפשות".

הנה המאמר השלם:

כמי שלא היסס למתוח ביקורת קשה ביותר נגד הראשל"צ באשר לא העיז לטעון שאין מקום לגיוס חרדים, ושאם גיוס כזה ייהפך למוחשי יהיה מקום לרדת מן הארץ - ואינני מתכוון בשום פנים ואופן לחזור בי מביקורתי זו – יחד עם זאת הנני חש שמוסרית אין לי כל היתר לשתוק לאור המציאות הצה"לית העכשווית, והנני מצהיר באותה נחרצות ש"צודקים" החרדים לסרב כיום להתגייס, ולא מטעמיהם אלא מסיבות אחרות לגמרי.

שהרי רק איש חסר כל מוסריות אלמנטרית, יחשוב שמוטל על אחיו לסכן את חייהם כדי להגן על עמנו, והוא יהיה פטור מהשתתפות בסכנה קיומית כזו.

אך יהיה זה לא פחות מוסרי לנצל את אמונתו של יהודי בה' ובתורתו כדי לעבות את שורות צה"ל – לאור הסכנה הקיומית המאיימת על עמנו, ולאור הנטל העצום שאין כדוגמתו הרובץ על כתפי חיילי הסדיר וחיילי המילואים – ועם זה לנצל את מסירות נפשו זו היונקת מאמונה בה' ובתורתו כדי "להנדס" את תודעתו מן היסוד, לכפות עליו ערכי יסוד המנוגדים לעומק נשמתו וכל שכן להופכו לחילוני, קרי לבעל דעה הזרה לכל מה שהיה נחלת עמנו לאורך כל הדורות. כבר בזמנו טרח הראי"ה קוק להדגיש לכל מי שחשב שחידוש לאומיותנו מותנה בהפניית הגב לאמונתנו ולערכי תורתנו במילים ברורות: "באמת ואמונה נולדנו", ואין שום מקום לניסיון זיוף מהותנו ותודעתנו הדתית הנצחית!

וזה מה שמתרחש יותר מדי פעמים בצה"ל. ומי מנצח על מהלכים כאלה? פשוט: רמטכ"לים ואלופים בכירים שרובם דתלשי"ם (אייזנקוט, גנץ, מופז, פוקס ועוד) או בוגרי 'קרן ווקסנר' שהריקנות הרוחנית והאינטלקטואלית של החינוך החילוני בארץ הביאה אותם לראות בתרבות המערבית-נוצרית של ארה"ב את התגלמותה של התגלות אלוהית ב'הרווארד'.

במה הדברים מתבטאים? ובכן לדוגמא, אייזנקוט בנם של יהודים מרוקאים דתיים מאד, דאג לחסל את כל הקצונה הדתית הבכירה באמתלות של האשמות מגוונות, שכל מי שמעורה בהן יודע שחלקן חסרות כל בסיס, אף לעיתים החמורות שבהן. היחיד ששרד "חיסול" זה הוא דוקא אחייני, אך לא מבלי שקידומו עוכב באופן חריג ביותר. כנראה לא הצליחו אי-אלו גורמים לייחס לו פשע נוראי למרות כיפתו.

איזה נס! אבל איינזקוט לא הסתפק בכך: הוא דאג לחסל ענף 'תודעה יהודית' שהקים הרבצ"ר וייס ע"י העברתו לראש אכ"א תוך פגיעה קשה בו על מנת לספר על עם ישראל ומדינת ישראל באופן אחר, כדברי ראש אכ"א בזמנו. אבל גם "חיסול" שני זה לא הספיק לו: הוא דאג למנוע מחיילים לשמור על מנהגי ספירת העומר כל עוד לא הוכיחו שגם לבושם וגם חינוכם הישיבתי יראה שהם נמנים על עידית בחורי הישיבות, תוך רמיסה אכזרית של המסורתיות של רבים מבני העדה בה גדל וממנה יצא, ועל אף תחנוני במכתבי אליו בנדון. ומי מינה 'יועצת לענייני מגדר' מבוגרי קרן ווקסנר כדי לדחוף במיטב הרוח הפרוגרסיבית את הנשים בצה"ל? שוב אייזנקוט!

ולמה כל זה הוביל? להכנסת נשים בכל מקום, בתותחנים, בשריון, ביהלו"ם, בסיירת מטכ"ל (17 התקבלו, ויש לשער שעל בסיס דרישות שונות מאלה של גברים, כפי שנעשה ביחידות רבות) ועוד, כדי להעמיד את הדתיים מול מצב הדוחק את רגליהם מיחידות רבות, ובכל פעם מרובות יותר ואף רגישות יותר, ובניגוד למסקנת המחקרים שצה"ל עצמו הזמין בנושא.

וכל זה מבלי לדבר על נשים הנמצאות בכל משרד צבאי, כדי להתפתות או לפתות, ואחרי כן ניתן יהיה לזרוק את גיבורי ישראל הנכשלים (או לא) במצבים שכאלה. ערבוב הזה הכפוי על כל חיילי צה"ל, הוא עבירה ברורה על כל התורה וכפייה חילונית בלתי נסבלת ומעוררת סלידה, כי היא פורטת על המצפון של ערבות ואחריות אמונית תוך רמיסת ערכי הדת של החיילים הדתיים! ב"ה החרדים מספיק אינטליגנטים כדי לא להיכנע לתכתיבים ביניימיים גויים אלה! יש עיתונאי חרדי חסר שכל שכתב היום עלינו – הציונים דתיים – ש"זה יגיע עוד אלינו", אבל אלו הם דברי הבל, כי זה הגיע אלינו כבר זה 76 שנה!

והגרוע מכל הוא הכפייה האנטי-דתית והאנטי-מוסרית שבאותו מסמך בטעם רוקוקו, הקרוי 'הקוד האתי של צה"ל'. מבלי להיכנס לדיון פילוסופי לגבי תוכנו הפסול, נגדו כבר כתבתי כבר לפני שנים רבות, נעיר שתי נקודות מרכזיות לגבי דיוננו כאן: א) מי הרשה לצבא לקבוע ערכים ואתיקה? הוא איננו משרד החינוך וגם לא בעל קתדרה לאתיקה פילוסופית! תפקידו הבלעדי של צבא-עם כלשהו, הוא להגן על עמו ועל ארצו.

לא לקבוע ערכים, ובפרט ערכים השנויים במחלוקת בחברה. ואם בכל זאת מרשה הוא לעצמו לקבוע ערכים, זכות היא בידי כל אזרח לדחות הוראות המנוגדות למצפונו, ובמיוחד בשם 'כבוד האדם וחירותו' של אהרן ברק שהחלטותיו עלו מזמן אצלנו למדרגת התגלות אלהית (אלילית?). ב) כל מי שעיניו בראשו מבחין בקוד האתי הזה הוראות שמקורן בתרבות מערבית נוצרית גרידא, נטולות כל זיק יהודי, ועוד יותר נטולות כל זיק לאומי, ומשום כך הוא כבר גבה חייהם או פציעתם של מאות מחיילינו אם לא יותר. די להזכיר את כמות החיילים שנהרגו כדי לא לפגוע ב"חפים מפשע" (או בגירסה המעודכת "בלתי מעורבים") קרובי משפחות מחבלים. או את האוויליות והרשעות הבלתי נסבלת של מפקדים הדורשים מחיילינו לנקות את דירות המחבלים וכדו'.

אז מדוע לדרוש מהחרדים לנהוג בטיפשות שלנו, אנו בוגרי הציונות הדתית וישיבותיה, המוכנים להשאיר על הקרקע כ-50% מקורבנות המלחמה הנוכחית מבלי לקבל את המגיע להם בזכות, אפילו לא בשמירת השבת (מחייבים חיילים דתיים לחלל שבת ללא הצדקה הלכתית), ועוד פחות בקידום קצינינו מעל דרגה מסויימת.

האמת שבנקודה אחרונה זו ניתן ללמד "זכות" עליהם, כי מונעים קידום זה גם ממתנחלים ומימניים (נא עיינו בספרו של שרון). ועדיין לא הזכרתי את החיוב שמטילים על חיילים וקצינים לשרת עם נשים לא רק ביחידות מעורבות, אלא עוד יותר בפעולות בט"ש ואף בלילות בניגוד מוחלט להלכה. ועוד: לפי מידע שנמסר לי, ב-25 השנים האחרונות התגייסו כ-40.000 חרדים. מדוע אין ביניהם ולו מג"ד אחד או טייס אחד?

לכן, אכן פשע תורני חמור הוא שיש מהאחים שלנו המסרבים להיות שותפים בהגנה על עמנו, ושולחים את אחיהם להיות בשר תותחים, ולפשע הזה אין מחילה, ובוודאי שאינני בא ללמד זכות. אבל לצד זה יהיה זה פשע לא פחות חמור לגייס אותם כל עוד צה"ל לא יתקן את הרס הזהות היהודית והערכים היהודיים אצל כל חייל, דתי או כל שכן לא דתי. לצערנו הרב, אחד הדברים שהעולם המערבי אינו מצליח להבין הוא שאת הבריונות בולמים רק בבריונות נגדית, לכן לבריונות חילונית אנטי-דתית יש פתרון אחד ויחיד: בריונות נגדית, והיא זו שהעולם החרדי מציג בהתנגדותו למה שאליו היה מסכים אם איום רוחני לא היה מרחף עליו בגללו.

כראש ישיבת הסדר שכמעט כל תלמידיו, בניו וקרובי משפחתו היו, ושחלקם עדיין מגויסים, אני משער שלא מעט קוראים יישארו המומים מדבריי אלה, אך כרבנים, מחובתנו היא לא לפחד לומר את האמת אף, אם כדרכה, כואבת היא. אבל תקוותי היא כמובן שהשלום, הצדק והיושר הפנימיים יושגו, אבל זה יהיה אפשרי רק כאשר כל העוולות הנ"ל תתוקנה.

ברוטליות משטרתית נגד החרדים בככר השבת



 

מהומות בככר השבת אנרכיסטים משתוללים






 

הנטורים בלונדון מדברים בשבת במקרופון


 

הסד''ד של העדה החרדית בהפגנת אחים לנשק


 

עוד מהפגנת 'אחים לנשק' בככר השבת


 

'אחים לנשק' שגפני נותן להם פיטורי מס מפגינים בגאולה וככר השבת והסביבה להוכיח לגפני 'שאינם פוליטיים'



 

גרינברג ראש העיר החדש של בית שמש


 

ראש הישיבה בן ה-88 נוסע עם הילד הקטן שלו לחו"ל


 ויסברג בטוויטר: טיסה ראשונה לינוקא הליטאי: הגר"צ קושלבסקי ר"י היכל התורה שחבק בן בגיל 88 בדרכו כעת עם בנו לחו"ל כשהוא סוחב בעצמו את העגלה

ככל שיבואו עם פטיש על הראש של החרדים - ישיגו תוצאה הפוכה


 השר וסרלאוף בכנס 'כיפה' על חוק הגיוס: סוגיה רגישה ש-70 לא פיצחו אותה. ככל שיבואו עם פטיש על הראש של החרדים - ישיגו תוצאה הפוכה

מילואימניקים אספו כסף בבסיס לטובת כולל בפתח תקווה


 ינון מגל בתיעוד מרגש: מילואימניקים אספו כסף בבסיס לטובת כולל בפתח תקווה.

נכדות של חכי''ם מ'יהדות התורה' משרתות בצבא רח''ל


 

סער ופקידתו


 

האם ישראל כהן יעיז לשאול את השאלה להגר''מ קסלר?


הקושיה שלו מצויינת - התשובה פחות תערב לאוזן הציבורית - הגר״מ קסלר התנגד לדרך נוספת מחשש שהמזרחניקים מגוש דולב אלמונים יעברו דרך העיר הקדושה - מי שמכיר את ישראל כהן מוזמן להעביר לו!

טעותו של ישראל כהן - אל תתווכח איתם תחרים אותם שידברו לעצמם


 הפרשן ישראל כהן לגאולה אבן בתוכנית של אופירה ולוינסון: ״אתם מנסים להחזיר לצערינו את עם ישראל אל השיח המפלג של ה-6 באוקטובר. אני לא רוצה את זה ולדעתי גם רוב העם לא נמצא שם. אחרי הטבח הנורא בשמחת תורה, העם רוצה אחדות״

ינון מגל בהצהרה דרמטית בשידור חי: בעזרת השם אני לוקח על עצמי גם בחור ישיבה וגם אברך שאני אממן אותו קבוע


 ינון מגל בהצהרה דרמטית בשידור חי: בעזרת השם אני לוקח על עצמי גם בחור ישיבה וגם אברך שאני אממן אותו קבוע. ואני אוביל קמפיין שיהיו אנשים שיקחו על עצמם לממן תלמידי ישיבות. לא יפילו את עולם התורה

חרדים בהייטק


 

אריה ארליך מצטרף לינון מגל


 

משחקים בני ישיבות....


 

עמית סגל על אחים לנשק ומאה שערים


 עמית סגל: יש הרבה אנשים שיכולים להפגין בעד גיוס חרדים ויש הרבה מקומות להפגין בהם. אבל ממש לא אחים לנשק וממש לא במאה שערים

סקר המנדטים הערב


 

יריב לוין ימלא את מקומו של נתניהו בשעת הרדמתו


 

השר דודי אמסלם עותר לבג"ץ לחייב גם את ערביי ישראל בגיוס לצה"ל


 

עליזה בלוך התפטרה מעירית בית שמש


 

גרינברג חתם הסכם קואליציוני עם הליכוד


 

מהבלגן בכיכר השבת בירושלים


 מהבלגן בכיכר השבת בירושלים. צילום: מוטי פרץ

פרשים הגיעו למאה שערים



 

הג"ר צבי קושלבסקי שליט"א בבית חב"ד בנתב"ג

הג"ר צבי קושלבסקי שליט"א בבית חב"ד בנתב"ג

 

סיפור אדיר בין הרבי לאשה שחשבה כל חייה שהיא נכריה ולא ידעה כי היא בת של יהודים


 

בעקבות ההסכם השערורייתי: אלפים מניחים תפילין בתל אביב


 

מאביו של הרבי זצ״ל שמיני

 
מאביו של הרבי זצ״ל
שמיני

ואת בת היענה, ובתרגום
“וית בת נעמיתא
יא, טו


מסופר בגמרא מועד קטן כו, א 

ר' אבא ורב הונא בר חייא הוו יתבי קמיה [היו יושבים לפני] ר' אבא, בעא לאפנויי [רצה ר' אבא להיפנות לצרכיו], שקליה לטוטפתיה אחתיה אבי סדיא [הוריד את הטוטפת שלו, התפילין שבראשו, והניחה על המצע] שהיה יושב עליו. 

אתאי בת נעמיתא בעא למיבלעיה [באה בת יענה ורצתה לבלוע אותם, את התפילין],
אמר: השתא איחייבין לי [עכשיו, אילו היתה בולעת אותם, הייתי חייב] שתי קריעות,
אחת על הכתיבה והאותיות]
.[שנקרע , ואחת על הקלף

שאלות על הסיפור

א) למה הי׳ הסיפור עם נעמיתא דוקא

ב)למה הי׳ הסיפור עם התפילין של ראש דוקא הנקרא טטפת

ג) למה הי׳ הסיפור דוקא כשר׳ אבא הי׳ צריך לאפנויי - בית הכסא

ד) בהנ״ל מה הקשר עם צואה
דוקא 

ה) מהו בדיוק ״בעא למיבלעיה, שהבת היענה רצה לבלוע התפילין?

ו) השם של כל דבר מורה על מהותו ובחינתו, מהו הרמז והטעם שנקרא העוף הטמא נעמיתא

לקוטי לוי יצחק , אגרות קודש ע׳ רמז

הקטר חלבים ואיברים – הקטרת העונג לקבה, פרשת צו - פרה הרב יחזקאל סופר שנת תשפ"ד


 

"היום בתניא" יום א' כ"א אדר ב'

 

"היום בתניא" יום א' כ"א אדר ב'
תניא ליקוטי אמרים
 פרק ל"ח
שנה מעוברת

המצוות שבדבור:
כהמשך לפרק הקודם שבו למדנו אודות מעלת המצוות המעשיות. מציג התניא בתחילת פרק ל"ח, את הדמיון שבין המצוות שבדבור לכל המצוות המעשיות.
...
ההרהור אינו כדבור:
בנוגע לשאלה, האם במצוות שבדבור, יוצאים ידי חובה בהרהור (וציור) האותיות  במוח ובלב?
 כותב אדמו"ר הזקן: "פסק ההלכה הערוכה בתלמוד ובפוסקים הוא, שההרהור אינו כדבור".
פסק הלכה זה נכון: באמירת קריאת שמע (שכתוב בה במפורש "ודברת בם"), בברכת המזון (שהיא מהתורה), באמירת שאר הברכות (שהן מדרבנן), וכן בתפילה (המוגדרת כעבודה שבלב).
ובהתאם מובן, שאם יביע את המצוות הללו רק במחשבתו ובלבו, אף שיעשה זאת בכל כח כונתו, הוא לא יצא ידי חובת המצוה. ומחובתו, לחזור ולומר את כל הנ"ל בשפתיו בדבור ממש.
ונצין: כי בנוגע לכונה שנדרש לכתחילה לשלבה בקיום המצוות. הנה, בדיעבד, אם לא התכוין כראוי. יש מצוות שיצא ידי חובה, ויש מצוות שלא יצא. 
אולם,  בנוגע לביצוע המעשי של המצוות התלויות בדבור. הנה, תמיד (גם במצוות שהכונה לא מעכבת בדיעבד), מצווה האדם להוציא את הדבור בשפתיו, ואם לא עשה כן לא יצא ידי חובה.
...
לתיקון הנפש החיונית:
רבנו מבהיר,  שפסק  ההלכה הזו שההרהור אינו כדבור, יובן על פי המבואר בפרק הקודם אודות מעלת המצוות המעשיות.
שכן, כמעלת המצוות המעשיות, שבהם דוקא נפעל תיקון הגוף והנפש החיונית (שלמען תיקון זה ירדה הנשמה לעולם הזה). הנה כך גם נפעל תיקון זה באמצעות המצוות שבדבור, עם ההבעה כשהיא בחמשת מוצאות הפה דוקא (שהם דבור ממש).

חבר  נכבד:
קראת ונהנית, העבר הלאה את "היום בתניא" לחבריך ולמכריך. הביאור היומי מובא כאן במקורו מכתביו של הרב יקותיאל גרין  ע"ה מחבר באור התניא משכיל לאיתן  ועשרות ספרי חסידות לעם הנמצאים בכל בית כנסת, בכל בית חב"ד ובכל בית חסידי. 

🕯️ לע"נ הרה"ח הרה"ג הרב יקותיאל גרין ע"ה נפטר ב' אדר א תשפ"ב ומרת רחל גרין ע"ה  נפטרה ז’ שבט תש”פ

Thought for the Week Tzav - The Gratitude Attitude, Rabbi Yaakov Winner - 5784


 

אין להסתפק במה שנעשה!


 

הוידאו היומי


 

הסכם חב"ד צה"ל


 

באפייפט אינגאנצן


 

ווארטים

 

📌 שניים נפגשים מוקדם בבוקר בתור לרופא בקופת חולים. שואל הראשון: "מה יש לך?"
משיב השני: "מים בברך, ולך?"
הראשון: "עודף סוכר".השני: "יופי, בוא נחפש את ההוא עם הקפה"...

📌 להיות ישראלי זה לצחוק שעה על מישהו ואז להגיד "די, לא יפה מסכן..."

📌 איך מדען מחזר אחרי מדענית? מציע לה ניסויים.

📌 תימני הזמין פיצה לביתו בתל אביב והמשלוח איחר בחצי שעה. התימני שאל את השליח: "למה איחרת?" השליח: "היו פקקי תנועה באיילון דרום". התימני לקח ממנו את הפיצה, שחרר את השליח, והשליח שאל: "רגע, מה עם טיפ?"... התימני: הטיפ שלי אל תיסע באיילון דרום יש פקקים

הגר"מ שטרנבוך בהבדלה בנתניה שם שוהה למנוחה


 

האדמו''ר מנדבורנא בליזענסק


 

הכנסת אורחים בליזענסק

 


האדמו"ר מליזענסק בסעודת ההילולא המרכזית


 

הרב בידרמן במלוה מלכה בחיפה


 

קרישמע-ליינען בסדיגורא בני ברק

 


כ"ק מרן אדמו"ר מבוטושאן שליט"א בעליה לציון חותנו כ"ק מרן ה"אמרי מנחם" מאלכנסדר זי"ע


 

דיסק מרגש באורייתא


 

כ"ק האדמו"ר הרב פינטו על האשה המרוקאית


 

חנוך זייברט בשיחה עם האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא בשדה התעופה בריישא


 

צדיק בא לעיר


 

רחוב ישעיהו בירושלים


 

במשך שעות תושבי מודיעין עילית נתקעו בפקקים


 

נתניהו על גיוס החרדים


 

אנרכיסטים נגד הממשלה מבעירים אש בכביש בגין בירושלים וחוסמים את הכביש לתנועת רכבים


 אנרכיסטים נגד הממשלה מבעירים אש בכביש בגין בירושלים וחוסמים את הכביש לתנועת רכבים 

ככה בוחרים ראש ממשלה במפלגה דמוקרטית?


 

אימה בשחקים


 

המחנה ה'שפוי' ו'הנאור' ותקשורתו


 

דברים ברורים בנוגע לתיק 4000


 

לא רוצים בחירות ולא חוברים למחאה


 

הקמפיין מטרתה להפיל את הממשלה


 

הזרוע הצבאית של חמאס, פרסמו אתמול את התמונות האלה שנראות כמו קמפיין תמיכה בקפלניסטים


אי אפשר להמציא את זה: גדודי עז אלדין אלקסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, פרסמו אתמול את התמונות האלה שנראות כמו קמפיין תמיכה בקפלניסטים

הצעקה מטלטלת של אב שקול נגד מפגיני השמאל אתמול בתל אביב


 

משפחות החטופים מצטרפים לשירות החמאס


 

המפגינים פרצו את המחסום המשטרתי בניסיון להתקדם לעבר בית ראש הממשלה


ווינט בתיעוד מההתפרעות האלימה של אנשי קפלן בסמוך למעון נתניהו בירושלים. המפגינים פרצו את המחסום המשטרתי בניסיון להתקדם לעבר בית רה"מ

בואש בקפלן


 16 עצורים בקפלן: פעילי שמאל חסמו את איילון והתעמתו עם שוטרים 

חבר הכנסת סוכות מטפל בשמאלנים


 

השמאל מנצל את החטופים פוליטית


 

הכחישה את מה שהשמאל ביקש לשמוע


 

אנו מחויבים לשמירה על יתרונה הצבאי באזור


 דובר הפנטגון פטריק ריידר:

"לא נפסיק את הסיוע הצבאי לישראל. אנו מחויבים לשמירה על יתרונה הצבאי באזור"

אליהו יוסיאן על בני גנץ


 

כמה נפלו מתחילת המלחמה?


 מתחילת הפעולה הקרקעית בעזה נפלו כ-254 חיילי צה"ל, מתחילת המלחמה נפלו סך הכל 597 חיילים,יהי זכרם ברוך לעד

הפתעה בפריימריס ביש עתיד


 עמית סגל על חיזוי תוצאות הפריימריז ביש עתיד: הכישלון הגדול שלי ב-15 השנים האחרונות

אל ג'זירה בשידור חי מקפלן


 

מה קרה לבריטניה?


 

הנשק מארצות הברית


 

הסתה ברשת נגד מדינת ישראל


 

מחאות קפלן המריצו את החמאס


 

המפכ"ל בכותל


 

סגולות עצומות לקראת חג הפסח


 

תפילת רבי אלימלך מליז'נסק