רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ אחרי שהיועמ"שית פרסמה את עמדתה, לפיה, 'אם אין חוק גיוס אין תקציב לישיבות',  בממשלה העבירו לה מסר: "זו לא עמדתנו, עמדתך לא מייצגת אותנו, נשקול ייצוג חיצוני לדיונים הבאים בבג"ץ בנושא". (יהודה שלזינגר)

✅ מצב חוק  גיוס אחרי נאום גלנט: נתניהו מצפה מהחרדים להביא את גנץ להתגמש, ולתת לו את התחושה שהוא יהיה זקוק להם פוליטית בעתיד, ולכן לא כדאי לו לשרוף את הגשר ולהביא לפירוק הממשלה. כי לא יהיה לו אותם אחרי. (יובל שגב)

✅ יקי אדמקר: אחרי ההצהרה של גלנט, בכיר ביהדות התורה צלצל אליו וזעם: ״לאן אתה רוצה להגיע ככה? לבחירות?״. מאוחר יותר טען אותו בכיר בשיחות עם גורמים בקואליציה: ״יש לנו 64 מנדטים שלנו, למה צריך לתת וטו לגנץ?״ .

✅ נדב איל פרשן ידיעות אחרונות לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״החרדים חייבים להגיע להסדר על חוק הגיוס כבר בממשלה הזאת, כדי שהדבר ירחיק את הבחירות . אם תהיינה בחירות כיום תקום ממשלת אחדות חילונית ללא חרדים, שתעביר חוק גיוס שישלול את תקציבי הישיבות .

✅ יענקי פרבר: אם החרדים יפילו את הממשלה בגלל חוק הגיוס - הממשלה הבאה תהיה הכי ליברלית שהכרנו אי פעם, ובכירים חרדים יודעים את זה, אבל אף אחד בחברה החרדית לא יקח על עצמו את האחריות לגיוס חרדים .

✅ יובל שגב: מצב חוק גיוס אחרי נאום גלנט: נתניהו מצפה מהחרדים להביא את גנץ להתגמש, ולתת לו את התחושה שהוא יהיה זקוק להם פוליטית בעתיד, ולכן לא כדאי לו לשרוף את הגשר ולהביא לפירוק הממשלה. כי לא יהיה לו אותם אחרי .

✅ עוד משגב: מחפשים קודם כל נוסח שניתן יהיה להעביר בהסכמה בקריאה ראשונה, כדי לעכב את החלטת בגץ, אבל מבינים שזה יהיה קשה מול כל המפלגות החרדיות. ברור שגם להן יש הרבה להפסיד, אבל רציונליות פוליטית לא תמיד מתכתבת עם דין תורה ועמדת הרבנים הבכירים. גורמים בלשכת רה"מ זעמו על דברי גלנט וטענו שהוא ניסה להכניס את נתניהו לפינה עוד לפני שהתחיל שיח אינטנסיבי בנוגע לחוק עם החרדים

מבזקים

 

✅ עמית סגל: ההצעה של גנץ לדרעי: לפני נאומו של גלנט, אנשי גנץ הגישו הצעה לחוק גיוס בהסכמה וגם חוק פיזור הכנסת בהסכמה - עם הבטחה שהמחנה הממלכתי יישאר בממשלה עד הסוף. דרעי דחה את ההצעה

✅ השר סמוטריץ': "יש לנו מחלוקת עמוקה עם החרדים בסוגיית הגיוס, אבל זו תהיה טעות קשה להפר בגללה את הברית הפוליטית איתם"

✅ מרדכי הלפרין בפרסום ראשון ב'קול חי': פארסה מביכה של גלנט על גב החרדים. בשבועות האחרונים, שר הביטחון לבכירי המפלגות החרדיות בשיחות בנושא הגיוס, הצהיר שאינו מעוניין לעסוק בחוק: "זה תפוח אדמה לוהט שאני לא רוצה להתעסק איתו. תלכו לנתניהו. מה שיוחלט ביניכם לבינו - מקובל עלי. שהוא יתעסק בזה"

✅ עוד מהלפרין: אלא שאמש הוא מיהר להפוך את הנושא לפומבי, עם הצהרה תקשורתית ובניגוד למה שהבטיח לחרדים בשיחות סגורות, כאשר לפי הערכות החרדים הוא עשה זאת בשל לחץ מהמחנה הממלכתי והאופוזיציה :

✅ נתניהו: "נקבע יעדים לגיוס חרדים לצה"ל ולשירות אזרחי" :

✅ נתניהו: "אני מוקיר עמוקות את לימוד התורה של אחינו החרדים, מוקיר את התגייסותם לארגוני הצלה, אבל אי אפשר להתעלם מהתחושה בציבור על הפער בחלוקת הנטל" .

✅ נתניהו נגד גלנט: מי שדורש הסכמה מוחלטת לא רוצה להשיג פתרון. תמיד יהיה מי שיתנגד. בחירות עכשיו יובילו להפסקת המלחמה. ידי הממשלה יהיו כבולות. לא נוכל לפעול ברפיח. זה יפלג את הלוחמים :

✅ נתניהו לשאלת שחר גליק על הגיוס: יש מגעים מול הנציגים החרדים. אני מרגיש שיש שינוי ושאפשר לעשות את זה

מבזקים

 

✅ גור שלחה איום לויזניץ כי אם אינם תומכים בבלוך בסיבוב השני הם לא יקיימו שום דבר מההבטחות שניתנו להם לפני הבחירות - בויזניץ נקלעו למצב קשה מפני שהאדמו"ר אמר כי יתמוך בגרינברג ועתה הם עלולים להפסיד את כל הכסף והנדל"ן שהובטח להם - בישיבה מיוחדת שקיימו בביתו של נחמיה אלתר הוחלט כי תומכים בבלוך ולא בגרינברג

✅ רבינא  ציר שלומי אמונים-בעלזא גבר על ציר הסיעה המרכזית בבית שמש עם 7644 קולות מול 5819. באשדוד המפלגה החדשה קיבלה כ-8000 קולות והכניסה 2 נציגים למועצה. בשלומי אמונים אומרים כי "על אף הכוחות הרבים שהושקעו נגדם, הציבור החסידי הוכיח במי הוא תומך".

✅ סיכום הפיצול של אגודת ישראל בבית שמש: ציר שלומי אמונים-בעלזא גבר על ציר הסיעה המרכזית (ויז׳ניץ ועוד קהילות) עם 7,644 קולות מול 5,819. - כ 31% הבדל. (גדלוביץ)

✅ ריבלין ב'בקהילה': חישוב מהיר מגלה שאלמלי ויזניץ שעברו מצד לצד, ש"ס לא היתה מנצחת באלעד. בהסטוריה של אגו"י זה יירשם כפעם ראשונה שנציג התנועה הפסיד בגלל חלקים מהתנועה.

✅ בליל ספירת הקולות, כשעוד היה נראה שאבוטבול עולה לסיבוב שני, נשאל דרעי מה יהיה בבית שמש וענה שבטוח אף חרדי לא יצביע לבלוך בזמן שיש מועמד חרדי. יש לחכות ולראות האם זו תהיה עמדתו גם כאשר למועמד החרדי קוראים גרינברג.

✅ אבי גדלוביץ': לקראת הסיבוב השני בבית שמש - דרעי, גור וויז׳ניץ סיכמו על גוש אחיד שילך יחד לכל החלטה. בתחילת השבוע יחל מו״מ משותף ויוחלט באיזה מועמד לתמוך. לפי הערכות מדובר בכ-15,000 קולות.

מבזקים

 

✅ אברהם פריינד: לקראת סיכום על בית שמש? גפני נצפה יוצא כעת מביתו של דרעי בהר נוף לאחר פגישה שנמשכה שעה ארוכה

✅ ישראל כהן: פגישת דרעי וגפני בשעה האחרונה עסקה אך ורק בנושא משבר חוק הגיוס.

✅ הסופר ישראל א' גרובייס מסכם בשיחה לתוכנית 'מנדי וביתאן' בכאן מורשת את מערכת הבחירות של הסיעה המרכזית >> בגור יש עידן חדש, בכירים חדשים (בבצ'יק) והתנהלות מבוזרת (גולדקנופף)

✅ הסתיימה ספירת הקולות בירושלים: סופית: ש״ס 6 מנדטים. ׳דגל׳ 6 מנדטים. אגודת ישראל 3 מנדטים  ו׳הפלג׳ נציג אחד.

✅  ישראל כהן: ‏התוצאה הסופית של ש״ס בירושלים דרמטית - עלתה במנדט, הפכה למפלגה הגדולה ועלתה במעל 7000 קולות! כשלראשונה גם  קולות חלק מהחסידים, גם קולות הגר״ש אלתר וגם קולות הגר״מ מאזוז מצביעים ל׳דגל׳. עלייה מטורפת גם בציבור החרדי וגם בציבור המסורתי. מהנתונים הסופיים - ש״ס הפתעת הבחירות בירושלים.

✅ מפילוח הקלפיות בירושלים - חמשת אלפי הקולות שעברו מאגודת ישראל לש"ס הם של חסידי גור וויזניץ

✅ איציק הלוי: הליכוד שווים בבית שמש 7,500 קול. חתמו הסכם עם אבוטבול שהבטיח להם כל מה שהם רצו. בתכלס הם הביאו לו בסביבות 1,000 קולות. לא סיפקו את הסחורה.

מבזקים

 

✅ שר בליכוד ב'ידיעות' נגד גלנט: "חושב שיחליף את נתניהו עד סוף 2024 והאמירה שלו היא ניסיון שקוף לקדם את הקמפיין שלו"

✅ דובר צה"ל: בחזית הצפונית הרגנו יותר מ-220 מחבלי חיזבאללה מתחילת הלחימה ועוד עשרות מחבלים פלסטינים :

✅ היועמ"שית החליטה להעמיד לדין את ח"כ עופר כסיף בגין תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות

✅ משרד הבריאות הפלסטיני בעזה: 81 הרוגים ברצועה ביממה האחרונה. 30,035 הרוגים וכ-70,500 פצועים מאז תחילת המלחמה .

✅ דיווח ב-CNN: גוברת הדאגה בממשל ביידן כי ישראל נערכת למלחמה בלבנון. גוברת ההערכה בוושינגטון כי ישראל מתכננת כניסה קרקעית צבאית ללבנון בחודשי האביב המאוחרים או בתחילת הקיץ אם ייכשלו המאמצים להגיע להסדר מדיני

✅ סקר בלומברג: טראמפ מוביל ב-7 מדינות המפתח. פנסילבניה, נבאדה, ויסקונסין, ג'ורג'יה, אריזונה, צפון קרוליינה ומישיגן

✅ עוד מסקר בלומברג: 60% מהמצביעים במדינות המפתח מאשימים את ביידן באחריות למה שקורה בגבול הדרומי, את שטף המהגרים שלא נגמר. היום, טראמפ וביידן יגיעו לגבול הדרומי במה שהופך להיות סוגייה מרכזית בבחירות בארה"ב (עמיחי שטיין)

צימוקים

 

✅ בעדה החרדית יוצאים למאבק נגד מסכים באוטובוסים שמראים את הנוסעים. באוטובוסים החדשים יש מסך שמראה ליושבים מאחור את החלק הקידמי באוטובוס, לטענת הקנאים הדבר מוביל למראות אסורות. בימים האחרונים הודבקו מדבקות על כמה מסכים. - יצויין שגם בבני ברק יש מסכים כאלו

✅ דברים קשים השמיעו רבנים נגד אדמורי"ם ראשי ישיבות ורבנים שהשתתפו בבחירות בקלפיות שישבו שם נשים ביניהן לא דתיות, מי התיר להם להיכנס למקום פריצות כזה, הם שאלו היכן היה ר' ישראל מויזניץ שמוחה על כל דבר והנה פירצה כל כך קשה וזה לא מזיז לו למען תמיכה באנשי ש"ס שניהלו את התעמולה שלהם עם נשים בוידאו רח''ל

✅ חרדים בבני ברק החליטו
בכל מצב מקבלים החלטה
מפסיקים לקנות חלות 'ויזניץ'

הערות והארות

 

למרות שיש הרבה מן המשותף בין האדמו"ר רבי ישראל מויז'ניץ בוטבול ובין אריה דרעי בעניין מנהגי נטילת ידיים ו"יידישקייט" וכו' מעניין שלא חשב על זה שגם דרעי לא תמיד יקיים הבטחות 
===================
המכה הגדולה של גור בבני ברק: 
דגל הורידו להם את המכנסיים ועשו להם 60/40 . ואז הגיע המפלגה של ר' שאול וקבעו עובדה שהם נוכחים בכל העוצמה... 
כמה עוצמה??? 
שימו לב!!! מנדט בבני ברק שווה 3200 קול. מתוך ה-6 של אגודת ישראל רק 2 שייכים לגור = סה"כ קולות לגור 6400 קול. 
וכמה קולות היו למפלגה של ר' שאול? למעלה מ4000 קול.
===================
יואלי ברים: ‏משה אבוטבול שהפסיד שוב את בית שמש היה בטוח שההסכם שלו עם הליכוד יביא לו ניצחון. במציאות, ההסכם לא ממש שכנע את הציבור החילוני בעיר, שלא שש להכתיר חרדי לראש עיר. ליכודניקים רבים העבירו ביקורת על המפלגה שלהם, הצביעו לבלוך, וייחלו לניצחונה

תבוסה חסרת תקדים למפלגת עץ/דויטש - ירידה של כ-37% בכחה של מפלגת עץ בכל רחבי הארץ


 היום כולם מבינים...

אלפי מצביעים נטשו את מפלגת עץ כמחאה על השתקת המאבק נגד גזירות השמד

כמות בלתי נתפסת של כ-4000 קולות נטשו את מפלגת עץ ולא הצביעו עבורה הפעם!  מדובר בירידה של כ 17% מסך המצביעים למפלגת עץ במערכת הבחירות האחרונה, ובהפסד אלקטוראלי מביך וחסר תקדים, 

בנוסף איבדה עץ כ-10 אלף קולות חדשים נוספים שהיו אמורים להתווסף ולהצביע הפעם עץ על פי חישוב הגידול הטבעי ותוספת מצטרפים חדשים באותו יחס כפי שהיה בפעם הקודמת, ובסה"כ מדובר על הפסד  של כ-14 אלף קולות שמהווים כ- 37 אחוז מכמות המצביעים שהיתה אמורה להצביע עבור הרשימות של מפלגת עץ.  

 

אלפי המצביעים בחרו דווקא באי הצבעה בקלפי כאמצעי להביע את מחאתם נגד ההתנהלות המפלגתית בשנים האחרונות, ובכך להעביר מסר: נמות ולא נתקרר

 

בירושלים איבדה עץ סכום אסטרונומי של כ-2440  קולות, ובבני ברק עץ ירדה  ב-1449 קולות,  בבית שמש שבה מפלגת דויטש נלחמה על כל הקופה והשקיעה את כל משאביה, הם נמחקו מהמפה לגמרי ונציגם הודח מהעיריה! בבני ברק עץ ירדה מ-3 נציגים ל-2 בלבד! במודיעין עילית נעלם כל הגידול הטבעי... והתקבלה תוצאה מאכזבת של כ-10 קולות פחות מהפעם הקודמת,  ובאלעד שוב לא עברו את אחוז החסימה ונשארו בלי ייצוג במועצה. (בביתר הצליחה עץ להכניס נציג בסיוע חסידי ויזניץ שהצביעו לעץ כנקמה על התנהלות מפלגת שלומי אמונים של פרוש באלעד.)

זאת לעומת עליה דרמטית בבחירות הקודמות בתשע"ט שאז נוספו 7600 קולות חדשים שהצביעו לעץ  מיד לאחר פטירת מרן הדרכי שמואל כשציבור בני התורה היה בתפארתו גם מבחינה רוחנית וגם מבחינה אנושית לפני שמפלגת דויטש הבריונית השתלטה והרסה כל חלקה טובה... כשאת התוצאות קצרו עכשיו במפלה הנוראית... שבה נטשו את עץ כ-4000 מצביעים!

יצוין כי הירידה הגדולה דרמטית עוד יותר לנוכח העובדה  שהפעם עץ עשו מצ'ינג וקוששו קולות מכל עבר בבקשת חמלה ורחמים. והשקיעו מאמצים ומשאבים אדירים בקמפיין יותר משני הפעמים קודמות גם יחד,  כאשר גם התוצאות שהתקבלו אינם משקפות באמת את המצב האמיתי אלא כוללות לכאורה קולות רבים של אנשים מבחוץ שהושגו במצ'ינג מעורר רחמים, במקום להשקיע  את המאמצים בבית פנימה להמשיך בדרך כמו פעם ולשמור על השלום והאחדות הפנימיים...

לכך יש לצרף גם את תקופת הקורונה שהיתה אמורה לכאורה לגרום להתפקחות ולריבוי מצביעים חדשים נוספים עוד מעבר לריבוי שהיה בפעם הקודמת וכפי שנטען בססמת הקמפיין "היום כולם מבינים",  אך בפועל למרות כל זאת מפלגת דויטש נחלה מפלה מוחצת חסרת תקדים

חשוב להדגיש  כי גם בקרב אלו שכן סתמו את האף והצביעו עבור המפלגה, היו רבים שאמרו כי עשו זאת בדיעבד ומחוסר אלטרנטיבה ולא בשמחה ולכתחילה, והם לא התכוונו בהצבעתם לתמוך בקרירות המפלגתית ובמסע הרדיפה הנואל, אלא הם רק השתכנעו מהתעמולה המפלגתית שלמרות זאת מוכרחים להצביע בלית ברירה, וכי אם יימשך מסע הקרירות והרדיפות הרי שגם לשיטתם לא יהיה היתר לתמוך במפלגה שמובילה את הסטיה החמורה והמסוכנת הזאת.

בציבור בני התורה מקווים שאולי בזכות המפלה בבחירות, תינצל ישיבת פוניבז על ענפיה הרבים, ישיבת חדרה, עיתון הפלס, וקופת חסדי שלום ומוסדות נוספים מהפירוק והגזילה שמפלגת דויטש תכננה לבצע נגדם ביום שאחרי הבחירות כפי שחשפנו כאן בהקלטות של פעיל עץ במוקד המאבק ערב הבחירות, כעת יש סיכוי קלוש אמנם שבמפלגת דויטש יפנימו שהציבור ממש לא מונח בכיסם ואולי גם הציבור עצמו יבין שמוכרחים לבלום את העסקנים הפוסעים על ראשי עם קודש מפני שאם תימשך הקרירות השתקת המערכה והרדיפות, אז הרכבת המדרדרת תתרסק לתהום באופן שאין ממנה דרך חזרה חס ושלום!

רבים מהמצביעים הפוטנציאליים שנקטו בצעד משמעותי זה, הזכירו את הדברים שכתב רבינו שמואל במכתבו הקורא לפעול למען רשימות עץ בארה"ק בשנת תשע"ד, כי "מקובלנו מרבותינו כי ההצבעה בבחירות יש בה ריבוי כבוד שמים לידע ולהתוודע כי יש ציבור הנאמן לה' ולתורתו", "ועי"ז יראו שיש ציבור גדול של בני תורה אשר לא יכנעו ולא יוותרו ולא יתפשרו  על קוצו של יו"ד בענינים שהם יסוד וקיום היהדות לעמוד על המשמר במסירות נפש", ואמרו כי בשעה קשה וגורלית זו, כאשר מפלגת עץ משתיקה את המאבק בגזירות השמד השונות בניגוד לדרכו הברורה של רבינו שמואל זצוק"ל, דווקא ע"י אי ההצבעה יראו שיש ציבור גדול של בני תורה אשר לא יכנעו ולא יוותרו ולא יתפשרו על קוצו של יו"ד ויעמדו על המשמר במסירות נפש. 

 

כאמור, כמות אדירה של בני תורה הצביעו ברגליים באי הגעתם לקלפיות, ובכך הכריזו:

די לקרירות, די להשתקת המאבק בגזירות השמד, די לשחיתות ולרדיפות - לא לשיטת הלא פחות ולא יותר!

חשיפה מחרידה: העצניקים באחיסמך הצביעו לחזית הדתית המאוחדת של 'חב"ד דגל התורה וש"ס'

  
סילמן יושב במזרח במעמד הנחת אבן הפינה באחיסמך על ידי עסקני מפלגת דויטש

הבגידה של מפלגת דויטש לשיא חדש נוסף - הצבעה לחזית הדתית של חב"ד דגל וש"ס!

 

יום אחרי הבחירות מתברר כי מפלגת עץ/דויטש  כרתה בחשאי חיבור פסול עם ש"ס גם באחיסמך ובאופקים, באחיסמך הבגידה כפולה ובלתי נתפסת מאחר שמדובר במפלגה משותפת לש"ס חב"ד ודגל שבה שני הנציגים הראשונים של ש"ס הנציג שלישי מטעם חב"ד, ושני הנציגים שאחריו מטעם 'דגל התורה', לא יאומן כי יסופר!

הברית הבוגדנית נשמרה בחשאיות ולא התפרסמה בעיתון אלא נמסרה רק מפה לאוזן בשם ר"א דויטש לעצניקים תושבי המקום שהתבקשו לשמור בסוד את הענין כדי שלא יתפרסם ברבים ויגרור ביקורת ותרעומת ציבורית בימים הקריטיים שלפני  הבחירות

המידע המזעזע הגיע כבר אמש ל'משנת אשר', והערב נחשף הפשע בראיון גלוי עם עצניק מאחיסמך בקו 'זעקת המפלגה' שיום אחרי הבחירות כבר אינם חוששים להתפאר בקלונם ורקבונם ההשקפתי.

המרואיין מאחיסמך מגלה בפה מלא על החיבור וההצבעה לחזית הדתית ומספר שהמפלגה כנראה הכניסה שלושה נציגים, אך אינו מגלה בראיון כי הנציג השלישי ברשימה הוא מטעם חב"ד, רק מגלה בחצי פה כי הנציג הרביעי והחמישי הם מטעם דגל התורה ומהר חוזר לסנגר ולשבח את ה"יראת שמים" של נציג ש"ס, (רצו"ב מודעות המפלגה ובינהם מודעה עם תמונה של נציג חב"ד ברשימה אותו הכניסו מצביעי עץ בקולותיהם, וכן תמונה משותפת של כלל מועמדי החזית הדתית מטעם דגל ש"ס וחב"ד. 

יצויין כי אפילו באתרי הבואש דיווחו לפני הבחירות בהפתעה על האחדות והחיבור בין דגל לחב"ד וש"ס, אך מי העלה על דעתו שמפלגת עץ שהיתה אמורה לייצג את תלמידיו הנאמנים האמיתיים של מרן הרב שך זיע"א, תחצה גם את הקו האדום הזה ותורה לבני התורה באחיסמך להצביע למפלגה שכוללת לא רק את ש"ס אלא גם את חב"ד ודגל!


עוד יצויין כי קהילת עץ באחיסמך היא חלוצת ההתבוללות של בני התורה עם הדגלאים וכפי שכבר נחשף ב'משנת אשר' בחודש כסלו תשפ"ג כי הרב הדגלאי מרדכי סילמן בעל ההכשר לאייפונים המגונים, ישב במזרח בטקס הקמת מוסדות עץ באחיסמך - וכך גם בחודש אייר תשפ"ב, רב קהילת עץ באחיסמך הרב עופר היימן ישב במזרח בחנוכת בית הכנסת של דגל באחיסמך עם ר' שבח רוזנבלט שנלחם במרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל וגנב את הכשר 'שארית' והתמנה לרבנות בני ברק במשתף עם הר' לנדא מהתנועה המשיחית, כעת כאמור הגיע החיבור והתבוללות לשפל הכי נמוך של הצבעה לנציגי חב"ד דגל וש"ס!

כך דרכו של יצר הרע, היום אומר לו עשה כך ומחר אומר לו עשה כך עד שהולך ועובד עבודה זרה!

 

כזכור הבגידה החמורה של התחברות מפלגץ עץ/דויטש עם מחריבי הדת למינהם מקרב הציבור החרדי החלה בשלבים ובהדרגה כדרכם של כל פורצי הגדרות.

תחילה כרתה מפלגת עץ ברית בצפת עם אגודת ישראל וכדי להכשיר את החיבור תירצו אותו בכך שהכניסו נציג עץ למקום בלתי ריאלי ברשימה כביכול זה מכשיר את הברית החדשה ולא מחמיר את משמעותה...

גם באשדוד התחברו העצניקים בראשות הרב שמידע למפלגת אגודת ישראל והציבו נציג מטעמם במקום הרביעי שנחשב בלתי ריאלי אף לבסוף נכנס במפתיע בשל תוספת 600 קולות לאגודה שאף אחד לא מבין מאיפה הם צצו ובתקשורת כבר עורכים על כך תחקירים ומנסים להבין את התעלומה המסתורית...

השלב הבא היה תמיכה גלויה ורשמית של מפלגת עץ במועמדי ש"ס לראשות הערים, אלעד, בית שמש וצפת, ותמיכה במועמד אגודת ישראל, בבני ברק

כעת אנו חושפים כאמור את השלב הבא והחשאי של הברית הבוגדנית, שבה כבר התרגלו לפשע וכבר אין צורך בתירוץ השקרי שהכניסו ברשימה נציג מטעם עץ במיקום בלתי ריאלי, וכך הורה ר"א דויטש לבני התורה באופקים להצביע ש"ס ובמקביל נמסרה הוראה לעצניקים באחיסמך להצביע לחזית הדתית המאוחדת של חב"ד דגל וש"ס, לא פחות ולא יותר!!!

אין ספק כי השלב הבא של מפלגת דויטש יהיה חיבור עם אגודה או ש"ס בבחירות לכנסת כפי שר' אשר ניסה לחבר את העצניקים כבר בבחירות תשע"ה כשמרן הדרכי שמואל הורה לא להצביע בכלל

 

כך מקררים את האמבטיה ומקלקלים את הציבור שלב אחר שלב בהסתגלות ובהדרגה בשיטת עמלק 'אשר קרך בדרך'!

בעלזא עונה לגור: אפשר להתחיל להתכונן למפלגות נפרדות יעמידו את גור וויזניץ בפינה

 

לסיכום מערכת בחירות תשפ״ד,

תשמ״ט עזבנו את אגודת ישראל, והקמנו את דגל ועזרנו להרב ש״ך,
תשפד אדמו״ר מויז׳ניץ עוזב את אגודת ישראל, ובוחר במועמד ש״ס, אז היה אסור היום מותר,
דרעי מוכיח את עצמו כלוזר קטן, העיף את פרוש האשכנזי, בעזרת האשכנזים,
בציבור שלו אין לו כוח לבד, בטבריה נלחם נגד הרב קוק, בנתיבות נגד החיד״א, הציבור הספרדי הרוב הדומם לא סולח לו,
חסידי גור דחקו עצמם לפינה, בבית שמש ובאשדוד, עבדו קשה לקלקל אצלנו ולא עזר להם,
אפרים וובר שבהתחלה התבייש לצאת במערכה נגד אגודת ישראל, ואף כעס על שטארק שהוביל אותו למערכה הזו בלית ברירה, היום האחרי הוא שמח מאוד,
ציר פרוש אייכלר מתחזק, בשקט בשקט אפשר להתחיל להריץ רשימה עצמאית לכנסת, ולהעמיד את גור בפינה, שדרעי ישלב אותם,

בבית שמש 'שלומי אמונים' עם 7644 קולות מול 5819 של גור וויזניץ


אם רציתם לדעת איך מתנהלת 'פראבדה' תקראו איך שישראל כהן היחצ"ן של גור מדווח:

ישראל כהן: עם פרסום התוצאות הסופיות: ניצחון ענק לרשימת אגודת ישראל בבית שמש שעלתה מנציג אחד בקדנציה הקודמת ל 3 נציגים. יו״ר הרשימה הרב חנוך דרנגר: ״הצלחנו לגבש את קהילות אגודת ישראל ולהוביל מסר של אחדות ועשייה משותפת״.

מה שהוא לא מספר לכם, כי גור בבית שמש הובסה הכניסה את השלישי בעזרת עודפים, קיבלה כמעט אלפיים קולות פחות מ'שלומי אמונים' שהיו חסרים לה קולות בודדים למקום הרביעי

גם באשדוד מה שהיחצ"ן של גור לא יספר לכם ש'שלומי אמונים' קיבלה כמעט 8000 קולות למרות מלחמת העולם שניהלו גור נגד הרשימה הזו בעזרת איומים על קהילות טרור ואלימות קשה שעברו העסקנים בעיר

מה שחשוב לדעת יותר ממספר המנדטים, הוא מספר הקולות שכל צד קיבל, זה מראה עם מי הציבור, המספרים שקיבלו הכלל חסידי הם פי כמה מגור וויזניץ במספר הכולל. אל תשכחו שלכנסת סופרים את כולם בקופה אחת ואז גור בצרות

עוד מה שלא מספר היחצ"ן של גור, כי 'שלומי אמונים'  קיבלה את המספר הגדול ביותר של נציגים בעיריות - גור וויזניץ יחד אינם מגיעים למחצית שקיבלו שלומי אמונים ובעלזא יחד

הוכח שוב כי הכלל חסידי הוא הציבור הכי גדול באגודת ישראל

גור החליטה כי תומכים בבלוך מפני שהגר"ש אלתר היה בכינוס של גרינברג


חשיפה דרמטית
נחמיה אלתר כינס הערב אסיפת חירום בירושלים למניעת בחירת גרינברג בבית שמש:

אנחנו חושפים הערב כי לפני כמה שעות התקיימה בירושלים אסיפת חירום בראשות בנו של האדמו"ר מגור נחמיה אלתר בה השתתפו ראשי עסקני החסידות אברם גוטסמן וחנוך דרנגר מבית שמש ועוד מספר עסקנים חשובים בה נדונו דרכי הפעולה לסיכול בחירתו של שמואל גרינברג לראשות העיר בית שמש עקב הזמנתו של הגר"ש אלתר לכינוס הבחירות למענו בשבוע שעבר
נחמיה אלתר הדגיש בישיבה כי עלינו לעשות הכל לסיכול בחירתו כולל חזרה לכל אותם פעולות נמרצות שנעשו בזמנו לבחירת ברקת בהתמודדות מול מאיר פרוש לראשות העיר ירושלים.

לאן נעלמו חמשת האלפים הקולות לאגודת ישראל בירושלים?


 פרעג'ט זיך א שאלה:

תוצאות הבחירות בירושלים, מעלות תמיהה גדולה.

דגל עם 6 סופי, גדלו ב 400 קולות בלבד. אחוז ההצבעה הנמוך הכללי קרב אותם ל 7, שנפל סופית.

אגו"י שקיוותה להתאושש ולנסות להגדיל את כוחה, לא רק שלא הגדילה, אלא 'זכתה'  בכמעט 5 אלף קולות פחות מהבחירות שעברו.

מנגד, ש"ס, זכתה ב 5 אלף קול יותר מהבחירות שעברו.

אז מה בדיוק קרה כאן? 5 אלף מצביעי ג' הספיקו למות ב 5 שנים האחרונות?
או שהפכו ביום אחד למצביעי ש"ס. אז לא.

בריוני גור, רקחו כאן תבשיל ערמומי ומסריח כדרכם בקודש.

נציג גור באגו"י על מקומו בטוח, והמצביעים הגוריים קבלו הוראה חשאית להצביע כגוש אחד לש"ס כחלק מהדיל עם דרעי לגבי בית שמש.

כן כן, במקום להתנתק מעדר הרשעים האלו, ממשיכים לרוץ איתם, והם לא הצביעו ג' והבריון שלהם ישב לבטח 5 שנה על מקום שנגנב..

אבל מי אנחנו שנדבר נגד קדושים וטהורים, קהלה קדושה שיודעת על בוריה רבבות דפים מזומנים, כחזיר המגלה טלפיו ואומר כשר אני..

ערב טוב לכם, מצביעי ג' תמימים וחמודים

מכת 'דגל התורה' בירושלים - הדיל של ש''ס בקרית יובל הצליח


׳דגל׳ מאוכזבת עם ״התחזקות״ של כ-300 מצביעים בלבד. פחות מהגידול הטבעי. 

כוווווולם כבר מבינים שה''עליה'' של דגל בירושלים זה רק באחוזים. ולא בקולות!!!
ובגלל המצב רוח הלאומי של הציבור הכללי.

מה מדהים כאן ?
יישר כוח ר' חיים שהתרעת על כך באתר. יומיים קודם הבחירות. 
על כל מה שהיה בביכנ''ס הליטאי ''גלעד''. וברח' ברזיל ואולסוונגר.
מביך, כמה מהבכירים בדגל זלזלו. היו ביוהרא, ולא לקחו ברצינות.

בעצם נוצר תקדים חמור או במילים אחרות: ''תופעת החור בספינה''. 

דרעי עשה בי''ס לגפני, ובעצם יוכל תמיד למצוא קהילה מגובשת תחת גדול כזה או אחר. ולפרוש ולהצביע ש''ס.

אצל האברכים הליטאיים בקרת יובל, כבר מדברים ג''כ על הבחירות לכנסת.

המצב הוא בלתי נסבל בהרבה בחינות... והגיעו מים עד נפש.

אין אף אברך ליטאי שמאמין לר' דוד כהן, והם ימשיכו לתמוך בש''ס.

הבנתי שהיה ג''כ ניסיון למגעים עם הקהילה הליטאית בשכונת גילה, אלא שהיה הבטחה שהנציג זוהר יפעל בשבילם. ימים יגידו.
זה לא תלוי בזוהר כ''א בעסקאות מפוקפקות בציר ליאון-ר''י חברון.

מלבד כל זאת, דגל היתה צריכה להכניס כוחות צעירים ומגוונים לרשימה. כולל נציגות של רבנים נוספים.  כיום המצב הוא שהנציגים עושים מה שר' דוד כהן רוצה ומבקש. לא טיפה פחות ולא טיפה יותר.
מלבד ראוכברגר כולם מחממים את הכסאות בעירייה. 

מנחם שפירא הוביל בחוכמה את הרשימה בב''ב. ויש לו עתיד בהזנקת העיר.

אם דגל בירושלים לא תתעשת, בבחירות הבאות אף ש''ס תעקוף אותם !!!. 

מה גור הפסידה?

 

מה גור הפסידה?

א. בכל הערים הוכח שהנמר עשוי מנייר.
לא שלא ידעו את זה קודם, אבל לראשונה זה קיבל אמירה רשמית אחידה בכל הארץ.
באשדוד הוכח שהם בסך הכל 62% מהחרדים האשכנזים בעיר (בניגוד ל"תפס בפשיטות" היענקליסטי שאשדוד הוא "שלו")
וכנ"ל בבני ברק, ירושלים, בית שמש. 

ב. הגר"ש נכנס לרשימת "הגדיילים", וגם הכניס נציג לעיריית בני ברק.

ג. בבחירות הבאות לכנסת דגל ופורוש ובעלז ילכו יחד ויכניסו חמש או שש מנדטים. גור יאלצו לקבל מקום משפיל בש"ס או בליכוד או בסמוטריץ'. (כשברור לכולם שכשהם לבדם הם לא שווים אפילו מנדט, יש מספרים, מה לעשות). אגב, בהקשר לזה ויז׳ניץ בבעיה... אבל זה לא מעניין אף אחד.

ד. הגרוע מכל, אין לו עם מה לאיים יותר!! ותחשבו על זה! זה באמת הדבר הנורא ביותר מבחינתו, הרי עד היום 90% מכוחו הוא השיג מאיומים, כלומר הוא הפעיל ב-10 מקרים אלימות, ודאג שזה יפורסם ובכך הלחיץ את ה-90 האחרים שנכנעו, אם אין לו את ה-10% כוח הזה הוא נפרד לשלום מכל המאה. 
זאת המכה האיומה ביותר שהוא קיבל, מימיו!!!

מכה קשה ואנושה לגור ויזניץ ודרעי בבית שמש - אבוטבול הפסיד גרינברג ניצח

 


תוצאות סופיות אחרי ספירת המעטפות הכפולות בבית שמש: שמואל ‏גרינברג - 19,965, ‏עליזה בלוך - 18,909, משה ‏אבוטבול - 17,958. סיבוב שני בין גרינברג לבלוך

יצויין כי על פי ההתחייבויות שנתנו ויזניץ ודרעי, הם יתמכו בגרינברג בסיבוב השני גור עדיין מתלבטים מפני שיש להם הסכם עם בלוך

'שלומי אמונים' המנצחת הגדולה באגודת ישראל - קיבלו את המספר הכי גדול של נציגים בעיריות


 'המבשר': ברכתו של יו"ר שלומי אמונים השר מאיר פרוש ל-35 נציגי הסיעה שנבחרו ברחבי הארץ. יחד עם ציר בעלזא מדובר ב-41 נציגים ברשויות.

ש"ס גור וויזניץ השתוללו ופגעו במשפחות הנופלים

 

עו"ד אבי בלום בעיתון משפחה: מעולם לא נחזה ניתוק בין הציבור החרדי למגזר הכללי, כפי שחווינו וחזינו בלילה שבין שלישי לרביעי השבוע. בבית שמש ובאלעד, בבני ברק ובירושלים נראו מאות רבות של בחורי ישיבות, חוגגים ועולצים כאילו לא "הותר לפרסום" באותה שעה ממש דבר מותם של שני חיילים בקרב האמיתי שנערך בסמטאות עזה, ולא בקרבות הדמה ברחובות הערים בית שמש ואלעד באחד מהסרטונים נראה הכרוז באולם כשהוא מבקש להמעיט בשמחה, כאשר כמה מהבחורים בניתוק שאי אפשר להבין ובעיקר להסביר - שואלים באכזבה מהי הסיבה. בימים שהמגזר החרדי נאבק משפטית, פוליטית ובעיקר תודעתית על חשיבות מעמד לומדי התורה, לא היה נזק גדול יותר ממראה מאות בני הישיבות החוגגים ניצחונות על מועמדים חרדים, בה בשעה שעוד שתי משפחות בישראל מתבשרות על מות יקיריהן.

חסידות בעלז מקימה משמר ביטחוני בשת''פ עם המשטרה ומג''ב


 חסידות בעלז מקימה משמר ביטחוני בשת''פ עם המשטרה ומג''ב

ינון מגל:

חסידות בעלז מקימה משמר ביטחוני שיורכב מגברים הנמנים על החסידות שיעברו הכשרה בביטחון, בשימוש בנשק ובקרב מגע תוך אישור רשמי ובעידוד של רבני החסידות ובשת"פ עם המשטרה ומג"ב (בעבר גור היתה חדשנית בהרבה דברים כלפי הציבור וכיום לאור שהרבי מגור ראה שאין רוצים הוא מנהיג חדשנות רק בתוך החסידות, והרבי מבעלז אומנם התחיל מטבע הדברים אחרי גור בחדשנותו אבל הוא בהחלט גם מחדש דברים מעניינים מאירגון צוהר בזמנו ועד ימינו).

ברכה המשולשת


 

שמואל גרינברג לראשות העיר


 

רבי נחמן בידרמן בחתונת בתו למד מאחיו רבי ומיילך שלמד מיענקלע הרקדן


רבי נחמן בידרמן בחתונת בתו למד מאחיו רבי ומיילך שלמד מיענקלע הרקדן לרפואה שלמה

וידר בתהליך ספירת קולות החיילים


 יו"ר הליכוד בבני ברק יעקב וידר נמצא בבניין העירייה בתהליך ספירת קולות החיילים, הוא אמר, לא אתן לעסקנים לגנוב אף קול שלכם

הספירה בבני ברק


 

תוצאות סופיות בבית שמש


 תוצאות סופיות אחרי ספירת המעטפות הכפולות בבית שמש: שמואל ‏גרינברג - 19,965, ‏עליזה בלוך - 18,909, משה ‏אבוטבול - 17,958. סיבוב שני בין גרינברג לבלוך.

בני גנץ נסע לאשדוד למנוע התחרדות העיר


 הודעה שקיבלו לסלולרי תושבי אשדוד ביום הבחירות. למי שחושב לעשות עסקים עם גנץ…

השמאלנים צועקים לחיילים חרדים ששירתו בצבא 'חרדי מסריח'


 

מצביע ומצטלם לעשות בטוח שהצביע ש''ס אחרת דרעי ירדוף אותו


 

ח"כ עמית הלוי מהליכוד על דברי גלנט: "הצהרה ריקה"


 

דרשוביץ: האמריקאים מאפשרים לחמאס לנצח


 

נתניהו על ראש הממשלה הפלשתיני שהתפטר


 

דידן נצח 'נחלה'


 

משא ומתן עם הערבים סכנת נפשות


 

סיפורי צדיקים קל״ה - תולדות הרשב״ץ נ״ע (ג׳). אידיש. ע״י הרב משה הלוי קליין


 

התוועדות פורים קטן , הרב נחמן שפירא שנת תשפ"ד


 

דער כח פון לימוד זכות אויף יעדער אידן, פרשת כי תשא - הרב פרקש שנת תשפ"ד


 

"היום בתניא" יום ה' כ' אדר א'


 "היום בתניא" יום ה' כ' אדר א'
תניא לקוטי אמרים
המשך פרק ל' עמ'  לט
שנה מעוברת

 
המאמצים לא להיכשל בענינים ש"בדקות":
עד כה ראה הבינוני שלפנינו, שאין הוא נלחם כראוי בעניני "עשה טוב". 
וכעת דורש ממנו אדמו"ר הזקן, לעשות חשבון נוקב, על המאמצים אותם הוא משקיע בעניני "סור מרע". נכון, שבעברות ממש אינו נכשל.
 אבל השאלה היא, האם גם בענינים ש"בדקות"  הוא עושה מאמצים להילחם ולשבור את יצרו?
והנה, כל אדם יכול למצוא בנפשו, שגם בדברים קלים, "כגון באמצע שיחה נאה, או סיפור בגנות חברו ואפילו גנאי קטן וקל מאד אף שהוא אמת..", אין הוא נלחם כראוי לו.
...
הזהירות ממותרות:
את המלחמה הגדולה והעצומה, צריך להשקיע גם בקיום הוראת "קדש עצמך במותר לך" שמצותה מהתורה (ובה נדרש מהאדם להימנע מדברי מותרות, אף שבעצם הם דברים המותרים).
וגם לפוסקים הסוברים שמצוה זו חובתה מדרבנן בלבד, הרי "חמורים דברי סופרים יותר מדברי תורה".
עבירות בתחום זה, הם מהדברים ש"האדם דש בעקביו" היות שאין הוא מודע לחומרתם - ועל כן, בהם "בפרט" עליו "לשקול ולבחון" את עצמו, האם הוא באמת נלחם ביצרו כמו שצריך!
...
חבר  נכבד:
קראת ונהנית, העבר הלאה את "היום בתניא" לחבריך ולמכריך. הביאור היומי מובא כאן במקורו מכתביו של הרב יקותיאל גרין  ע"ה מחבר באור התניא משכיל לאיתן  ועשרות ספרי חסידות לעם הנמצאים בכל בית כנסת, בכל בית חב"ד ובכל בית חסידי. 

🕯️ לע"נ הרה"ח הרה"ג הרב יקותיאל גרין ע"ה נפטר ב' אדר א תשפ"ב ומרת רחל גרין ע"ה  נפטרה ז’ שבט תש”פ

שנה מעוברת השמחה הגדולה שמתחילה כבר באדר ראשון, הרב זושא וולף שנת תשפ"ד


 

הנקודה החסידית עם הגאון החסיד רבי מענדל וועכטער


 

עשירות של יהודי היא רצון הבורא


 

הוידאו היומי


 

הסכם חב"ד צה"ל


 

ווארטים


 📌 בבית שמש אמרו שכל המועמדים בונים על המעטפות הכפולות

בלוך על החיילים, 
גרינברג על היולדות 
ואבוטבול על האסירים

הושלמה בניית המצבה על קברו של מרן ראש הישיבה הגר"ב ויסבקר זצוק"ל


 הבוקר הושלמה בניית המצבה על קברו של מרן ראש הישיבה הגר"ב ויסבקר זצוק"ל ראש ישיבת 'בית מתתיהו' לקראת  השלושים בבית החיים בבני ברק.

מרן גאון ישראל רשכבה"ג ראש הישיבה הגר"ד לנדו בניחום אבלים אצל אורי מקלב ואחיו


מרן גאון ישראל רשכבה"ג ראש הישיבה הגר"ד לנדו שליט"א בניחום אבלים הבוקר אצל סגן השר הרב אורי מקלב ואחיו היושבים שבעה על פטירת אביהם בבני ברק

האדמו"ר מליסקא מנחם בסקווירא


 

האדמו''ר ממכנובקה בשדה התעופה


 

רב הכותל אצל האדמו''ר מתולדות אברהם יצחק


 

האדמו"ר מדינוב בשיחת חיזוק בויזניץ ברכפלד


 

המשפיע הרה"צ רבי פנחס בונקר במשא המרכזי


 המשפיע הרה"צ רבי פנחס בונקר במשא המרכזי במעמד סיום מסכת ברכות במסגרת העמוד היומי של דרשו הנלמד בישיבת חיי תורה (שטארק)

דרעי מצביע


 

גנץ מנחם את מקלב


 

גדעון סער מנחם את אורי מקלב


 השר גדעון סער הגיע לניחום אבלים אצל סגן השר אורי מקלב היושב שבעה על אביו. (ישראל כהן)

אוטובוס בביתר עילית רחוב קדושת לוי ניסה לעקוף


 

מופע ההסתה של עמירה הס נגד ישראל


 

תגובה למכתב שקרא לאייזנקוט לפרוש מהממשלה


 ינון מגל: תגובתי בפטריוטים למכתב שקרא לאייזנקוט לפרוש מהממשלה של "יוצאי היחידות המיוחדות למען הדמוקרטיה"

איפה הפרקליטות?


 

ההצלחה של ערוץ 14 ותוצאות הבחירות שלא נעימות לאנשי המחאה


 

מחבל שדרס חיילים יעבור ניתוח קוסמטי בישראל


 

כך נבנתה העיר התחתית הגדולה בעולם מתחת לרגלינו


 "עזה של מטה": ניר דבורי בפרויקט מיוחד - כך נבנתה העיר התחתית הגדולה בעולם מתחת לרגלינו | הכתבה מתוך המהדורה המרכזית ב-N12

הרצי הלוי 'סים' את המפתחות


 

הדיוטיזם לפידי


 

חילוני בוכה על מפלת בלוך


 

הצלחה אדירה במדגם


 

ערוץ 14 בנוקאאוט לערוצי השמאל


 

20 שניות תורה


 

תהילים יומי


 

מנהגים מיוחדים ומעשיות בקריאת שם לילד מפי הרב דוד חבושה שליט"א


 

ההתחזקות היומית


 

דער תלמיד וואס האט גערופן דעם רבי'ן חמור.. הרב בנציון סנה שליט"א


 

מבטע של אש


 

ההתחזקות היומית - אנגלית