רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 ביולי 2018

'דגל התורה' תמימים או טפשים? הנאום של גפני היה מיועד להדלפה אחרת לא היה אומר את הדברים בצורה שכזו

אם היינו עסוקים עם פוליטיקאי חדש מי שעדיין בחיתולים אפשר היה להאמין כי לא יקלוט את האל"ף בי"ת בימינו שהתחזק הרבה יותר מבעבר, כי כל מה שנאמר ביותר משניים סופו שיודלף, אין דבר כזה לדבר בפני כמה ושיהיו בודדים והדברים לא יודלפו, וכאשר יושבים בפני שולחן של עשרים שלשים וארבעים איש ואולי אף יותר ולהאמין כי שייך בכלל שהדברים לא יודלפו זה מוכיח כי משהו חולה מאוד בפוליטיקאי של יותר משלשים שנה, הסניליות ככל הנראה תופסת אותו, מפני שאם הוא היה שפוי במאת האחוזים הוא לא היה אומר את הדברים לולא רצה שהדברים יודלפו

אין דבר כזה לנאום נאום כזה ושהדברים לא יודלפו, ובואו וראו עם מי יש לנו כאן עסק עם מי שהתנסה זה לא מכבר כאשר דיבר בשבת והיה משוכנע כי בשבת אין מי שיקליט, והקליטו אותו בשבת, והוא זעם שאל היתכן שיעשו לו דבר כזה, כשהאמין כי זה הזמן לדבר ונכשל. אם זה לא מספיק בשביל להבין כי אם זה קורה בשבת על אחת כמה וכמה שזה יקרה בימות החול ובמיוחד בכינוס פוליטי היכן שאחד לחברו זאב

חבל על הזמן לחפש מי הדליף, אחד ויחיד הדליף ושמו משה גפני שביקש זאת, מפני שאם לא היה רוצה שיודלפו הדברים הוא לא היה מדבר בצורה כפי שדיבר ובפומביות שכזו. מספיק אחד שיקליט והדברים בחוץ

בימינו כשהטכנולוגיה כל כך מפותחת אפשר להקליט ממרחקים, ואין צורך שמי שישבו באותה ישיבה יקליטו, מנסיון שלי, הקליטו אנשים ממרחקים עצומים, וגפני יודע כי זה מה שקורה היום, ואם הרשה לעצמו לומר את הדברים בצורה כפי שאמר אותם אז אחת מן השניים, או שראשו מתנוון או שידע מה שהוא עושה ולקח סיכון

אם הוא היה שפוי היה אומר את אותם הדברים אך בסגנון אחר ואז היה מעביר את המסר לחבריו ויחד עם זאת יכול להתמודד פוליטית עם הדברים, במצב כפי שזה נעשה, הבעיה היא משה גפני ולא אחר

חיים שאולזון


מבזק

תושב אלעד בן 32, נעצר בחשד כי ביצע מעשה חמור ואסור בתלמידו. הילד נחקר במשטרה וסיפר על מספר רב של מעשים שנעשו במספר הזדמנויות. עוד סיפר, כי ישנם ארבעה ילדים נוספים שנפגעו מהמורה, ואלה יזומנו לעדות בפני חוקר ילדים.
המשטרה ביקשה שמעצרו של החשוד יוארך בשבעה ימים, כדי להספיק לחקור את הילדים הנוספים, אבל השופט האריך את המעצר בינתיים עד ליום חמישי

מבזק

עדכון מבג"צ: חלק משופטי ההרכב הציעו לאגודת ישראל למחוק את הסעיף הקובע שרק יהודי שומר מצוות יכול להיות חבר במפלגה, או לתקנו. בתום הדיון נקבע כי נציג אגודת ישראל יגיש הודעה לבג"ץ בנושא עד 2 בספטמבר, ולאחר מכן יוחלט על המשך הטיפול בעתירה.

‏הרכב מורחב של 5 שופטי בג"ץ דן בעתירת נגד הסעיף המונע מנשים להיות ח"כיות מטעם אגו"י. נציג המדינה אמר כי הסעיף פוגע בשוויון ומהווה אפליה, אך על בג"ץ לא להתערב. נציג אגודת ישראל: "לפי התפישה החרדית, עיסוק פוליטי לאישה אינו ראוי"

תקדים! בג"ץ הורה ליהדות התורה לשנות סעיף המונע מנשים להשתלב ברשימה לכנסת: הרכב בראשות הנשיאה חיות קבע כי לאגודת ישראל יש חודש לשנות את הסעיף המפלה, אחרת ייאלץ בג"ץ להכריע בעניין. העותרת: "ניתנה הזדמנות לתת פסק דין היסטורי".

מפה ומשם

חסדי ה': הסתיים בהצלחה הטיפול הרפואי שעבר האד׳ מויז׳ניץ בביה״ח במנצ’סטר.

מבזקים


6 שנות מאסר ליהודי שהונה משקיעים במיליונים. פרבר בבחדרי: בית המשפט בבריטניה גזר עונש של 6 שנות מאסר על היהודי פרידי דיוויד, אחד הנוכלים הגדולים שהפיל עשרות משקיעים בהונאת פונזי • בנוסף למאסר אסר עליו ביהמ"ש לנהל חברה פיננסית ב-10 השנים שאחרי שחרורו

לשכת גפני בתגובה לסערה בבית שמש:
הרב גפני גאה באנשים שעשו כברת דרך בעסקנות ציבורית ותומך ברב סגל למועצת העיר

סערת הרישום המוקדם לישיבות במודיעין עילית - עפ"י בקשת רב העיר הגר"מ קסלר פרסם מקומון בעיר טור דעה בנושא: "עד שלא ימרחו את שמות הנוגעים בדבר על עמודים בגודל גליון ובצבע שחור בכל פינה, המדמנה הזו לא תסור מעירנו".

בכיר ב'אגודת ישראל'-  אם אכן יחליטו על התמודדות עצמאית ברשויות המקומיות, מתוך כבוד והחלטה הדדית כי לא מנצלים את הקמפיין למתקפה פנים חרדית, אלא כל סיעה תשקיע את מיטב מאמציה על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל ולהביא את כל מצביעיה אל הקלפיות – הדבר יהווה מעין מפגן כוח עצמאי, שימנע את המשך המחלוקת ויעניק מבט על סדר הגודל של הסיעות החרדיות.

סטודנטים חילונים העבירו כתובת לירושלים. מי שמנצח על העברת הכתובות הוא 'מרכז הצעירים ירושלים', גוף הפועל במימון עירוני. מדובר בעבודת מטה מושקעת ופעילות שטח במעונות הסטודנטים ובמכללות. הנציגים החרדים פונים לועדת הבחירות בדרישה לבדוק את החוקיות״.

מבזקים

במהלך פעילות קיץ בפארק באלעד, תועד אדם מבוגר כשהוא מתחכך בילדות קטנות ובנשים. הוא נעצר והודה, ונימק כי בילדותו הותקף. מעצרו הוארך

יצחק פינדרוס בראיון למדור שליח ציבור בשחרית: "לא נתמוך במועמד שאין לו סיכוי להיבחר. קשה לי להאמין שיש מועמד חרדי שיכול לגרוף את הקופה"

‏יעל פרידסון "ווינט": חשבתם שהקול החילוני מפוצל בירושלים? יצחק פינדרוס עושה שרירים לדייטש ואומר שהוא לא רואה מועמד חרדי שיכול לנצח.

אשדוד: ‘המודיע’ ו’המבשר’ מדווחים הבוקר על הקמת הוועדה החדשה לציביון השכונות באשדוד שהוקמה בידי בד״צ רבני הקריות, ובה נציגי גור, בעלזא ויז’ניץ.

אדמקר ב"וואלה": הגר"א שטרן שיגר מכתב לראש העיר י-ם ברקת בדרישה להסיר את דגלי הגאווה מאזורים בעיר הסמוכים לבתי כנסת בטענה כי הם מטמאים את האזור.

מבזקים

המודיע והמבשר הבוקר: לאור התחרדות מסיבית של העיר צפת בשנים האחרונים - זינוק חד במספר העסקים שדורשים את כשרות 'מהדרין צפת' של הגר"מ ביסטריצקי.

בדיקת ׳וואלה׳ - שלושה מתוך שבעת המועמדים לראשות העיר י-ם ייעדרו ממצעד התועבה ביום חמישי. המועמדים שייעדרו: אלקין, ליאון ודייטש.

השופט מלצר ציין כי הנשים באגו"י הן 50% מהציבור, "הן יכולות להקים לעצמן מפלגה. למה אלטרנטיבה הזו לא פותרת את הבעיה?" שאל. העותרת עו"ד בן פורת השיבה שיש קושי פרקטי, "אלה עובדות החיים"

השופט ניל הנדל בדיון בבג"צ, "המפלגה חושבת שכל עניין ועניין צריך לפנות למועצת גדולי התורה, האם צריך לשלול אפשרות למפלגה שזו ההשקפה? אלו הבחירות שלהם"

נשיאת ביהמ"ש העליון חיות נזפה ברחלי רושגולד שבדיון בבג"צ בעניין האיסור על נשים חרדיות להתמודד לאגודת ישראל, התפרצה ואמרה "אנחנו שקופות". חיות: "הסגנון הזה לא מקובל בבית הזה"

מבזקים

סקר ׳קו עיתונות׳ שיפורסם מחר - 77% מהציבור החרדי בי-ם משוכנעים: צריך ראש עיר חרדי בירושלים.

דרעי מגבש הסכם כלל ארצי בין שלשת המפלגות החרדיות על מנת שלא להתחרות על ראשות העיר זו תחולק בהסכמה

פריי ב'קו עיתונות': ‏נראה שהפעם עדינה בר שלום הולכת על זה ברצינות. שותפה לדרך הוא ראש מועצת ירוחם מיכאל ביטון והשניים נפגשו באחרונה עם חה"כ אורלי לוי אבקסיס לבחון ריצה משותפת במפלגה חדשה.

סקר "וואלה" על חוק הלאום מראה כי לנתניהו יש סיבה טובה להיות מרוצה. 85% מבין מצביעי המרכז הפוליטי ו-49% בימין תומכים בחוק. לעומת 75% בשמאל ו-45% מתנגדים לחוק.

"ערוץ עשר": מקורבת מאוד לאבי גבאי נחקרה היום בחשד שזייפה מסמך של משרד הבטחון המאפשר לה להשתתף בקורס נהיגה מונעת עם הטלפון והלפטופ.

דער ווארט אין אידיש - מעג מען נעמען פילן הארגענען דעם ייצר הרע


דער ווארט אין אידיש - חרדישע יונגעלייט פון לייקוואוד גנבנען מיליאנען ווער איז דאס מתיר


מתפללים לרפואתו של האדמו"ר מסקווירא


בתו של הרב עובדיה יוסף מקימה מפלגה שתלחם בש"ס


נבואתו של ר' נח קלעפער מירושלים


בילוי ל``חופש הגדול`` - בבית חולים!

בילוי ל"חופש הגדול" - בבית חולים!
4 חדרי ניתוח ביום אחד!

 
ידידי "מתנת חיים" יקרים, שלום

עוד שני בני אדם בחרו לבלות את חופשת הקיץ בחדרי הניתוח ... לשם יכנסו על מנת להעניק מתנת חיים לזולתם.
ביום שלישי יט מנחם אב תשע"ח, 31 ביולי 2018 יתקיימו בעזרת השם 2 השתלות כליה במרכזים הרפואיים הבאים:

1
במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים
החולה העוסקת בתחום רפואי, תושבת הדרום
סימה שמחה בת תמר
ועל התורם היקר, בכיר בצוות הרפואי בהדסה, תושב ירושלים
בני בן לואיז

2
במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה
החולה, תושב השומרון
ישראל משה בן בריינדל
ועל התורם היקר, פנסיונר, תושב הצפון
סעדיה בן סול

לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל

בשורות טובות
הרב ישעיהו הבר
יו"ר "מתנת חיים"

סגירת מעגל מרגשת-משפחת סולימני שנחלצה מכת לב טהור חיתנו בת בצורה נורמלית במונסי



משפחת סולימני שחולצה מכת לב טהור לאחר שילדיהם נלקחו מהם על ידי הנהלת הקהילה ונמסרו למשפחות אחרות.אם המשפחה סימה הוכתה על ידי נחמן הלברנץ.האח עודד טוויק חילץ אותם במבצע צבאי והעביר אותם למונסי שם הם השתקמו.כעת זכו להשיא את הבת במונסי.בתמונה לפני ואחרי.

בג"ץ דן היום בתביעה נשים חרדיות לצרפן לאגודת ישראל


נסע שתוי ורחמנא לצלן הרג ילד


חומרים חדשים של ילדי תימן


השבת וחוקי המשחק


התחרדות צפת


קצין המשטרה הודה הכיתי מפגין חרדי


הפרובוקציה הערבית של הקיצונים החרדים


תחקיר על הכדורים שנותנים לצעירים חרדים


מבזק חב"די

בשעה 7 בבוקר (שעון ישראל) יועבר בשידור-חי מעמד קריאת הפ"נ הכללי בציונו הקדוש של המקובל האלוקי הגאון רבי לוי יצחק שניאורסון נ"ע, אביו של הרבי. את הפ"נ יקריא השליח הראשי לתל אביב הרב יוסף-שמואל גערליצקי ואת פרק התהילים יקרא הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק ורב קהילת חב"ד ברחובות. ניתן לצפות בשידור החי מהציון כבר כעת: http://bit.ly/2KjQFOU

ההתוועדות - הרב דוד דובוב נואם



פתיחת ההתוועדות הערב באלמא אטא ליד ציונו של רבי לוי יצחק אביו של הרבי


תכנית היומיים באהל של רבי לוי'ק



מדוע הוא תבע ממנו 200 דולר?


ציורו של רבי לוי יצחק זצ"ל אביו של הרבי


לכבוד יום ההסתלקות של ר לויק אביו של הרבי מליובאוויטש הגיע למערכת ציור שצויר ע"י שלום בורקיס

מענה מוחץ לאלה המנסים לעודד גיוס בטענה שחייבים קבוצה בכל מחיר

מענה מוחץ לאלה המנסים לעודד גיוס בטענה שחייבים קבוצה בכל מחיר והמטרה מקדשת את האמצעים
להלן מענה להנהלת תורת אמת שהבינו שיש לשלוח יותר בחורים לקבוצה

?! כנראה טעות חלה. ואדרבא – אין דעתי נוחה משילוח ת' מאהקת"ו לכאן (גם - לא מתו"ת) אפילו במספר דע"ע. ופשיטא – שלא להוסיף. והטעם – מובן.

מכתב הרב זילברשטרום על שמד התמימים על ידי וישלנסקי והבלין


רבותי, אזהרה חמורה


המייל האדום

שימו לב המייל האדום החדש הוא:

חלוקת דולרים - כ' אב


הצילו את התמימים


הוידאו היומי


היום יום י"ט מנחם אב - בציור


היום יום י"ט מנחם אב


ידיעות כלליות



מקורבת לאבי גבאי נחקרה במשטרה בחשד לזיוף מסמך של משרד הביטחון : מקורבת ליו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, נחקרה היום בבוקר במשטרה בחשד לזיוף מסמך של משרד הביטחון. *מעריב*
השר אורי אריאל לקאהן ב׳קול חי׳ - ״עוד לא החלטנו במי לתמוך בי-ם. אני מכיר היטב את יוסי דייטש והוא יכול להיות מועמד ראוי. אם הוא רץ נשקול גם לתמוך בו. בי-ם אנחנו רצים יחד הבית היהודי והאיחוד הלאומי״.
משה ליאון ב'קול ברמה': התקציב של משרד י-ם של אלקין הוא מאות מיליונים בשנה. עיריית י-ם זה חמש מיליארד בשנה! איזה ניסיון ניהולי יש לאלקין?
מודיעין בפארק ענבה בעיר. לטענתם:"הפקחים אורבים לצוד משפחות שנופל להם בטעות אשפה כדי לתת דו"ח מופרז של 320 ש"ח. ח"כ אייכלר: "רוח האנטישמיות הפושה בישראל עלולה להשפיע על כל ראש עיר וכל פקח. יש לעקור את התופעה מהשורש".
עקיבא וייס עם הקלטות נוספות של ח"כ גפני ב"כאן", שחושפות את דיל חוק הלאום תמורת חוק הגיוס: "חוק הלאום הוא חוק רע. למה הסכמנו לזה? בגלל שנתניהו אומר שזה חוק שחשוב לו, ולכן כל מה שאתם דורשים בחוק הגיוס אני עושה".
לפיד מגיב להדלפות הקלטות גפני: ‏לאור הגילוי של גפני על הדיל עם נתניהו - שינויים בחוק הגיוס תמורת תמיכה בחוק הלאום - מסתבר שנתניהו מכר לחרדים את חיילי צה״ל היהודים  רק כדי שיוכל למכור את חיילי צה״ל הדרוזים.
ח"כ יעקב מרגי מגיב להמשך התחקיר הערב ב"כאן" על אפליית אתיופים ביקבי ברקן: "לאור הגזענות הטהורה של בד"ץ העדה החרדית ביקבי ברקן, אין מנוס מלהחרים אותם. יש היום די בד"צים מהדרין שאפשר לחיות בלעדיהם, וזה מזמן עסק כמו כל עסק".
רבינא ב'כיכר': לסרי קורץ לחרדים בפתיחת הקמפיין: "אזמין את כולם לקואליציה מיד לאחר הבחירות, ובניגוד לאחרים שפוסלים אני לא עושה תנאים מוקדמים".
הליכוד בתגובה לדיווח ב״כאן״ על דיל לכאורה ביחס לחוק הגיוס וחוק הלאום: הדברים אינם נכונים.
הרב מרדכי בלוי לגלסנר ב'המהדורה המרכזית': דגל התורה היא מפלגה של דעתנים וכל אחד אומר שם את דעתו. דגל זה לא ש"ס שיש שם שריף או אגודה שיש את פרוש. ריבוי דעות אינו פילוג.
עוד מהרב בלוי לגלסנר  ב'המהדורה המרכזית': לא מבין מאיפה העזות לתקוף עסקים כי עובדים עם הציבור החרדי. היום תיירות הפנים זה הציבור החרדי. כל האתרים מלאים בחרדים. החילונים באילת או בחו"ל. בעל עסק יודע שאם הוא רוצה עסק ריווחי הוא צריך לשמור שבת וכשרות.
עקיבא וייס ב'כאן': לאחר בדיקה אין שום מחנות ב'דגל התורה' כולם מאוחדים. היו"ר גפני חזק כתמיד.
יהודה אבידן לקאהן ב"קול חי": "תופעת קלטות הסתר צריכה להיפסק, לא יתכן שיקליטו יו"ר מפלגה בחדר סגור ויביאו לתקשורת להוציא מהקשרו. גפני לא דיבר מילה נגד שום רב". יצחק נחשוני: "אחרי שהדברים נאמרו אסור היה להוציא אותם החוצה".
קלמן חושף ב'בחדרי': בעקבות הדלפות והקלטות שיצאו מכינוס הנהלת 'דגל' - משתתפי הכינוס הסגור דורשים לערוך בדיקה מעמיקה כדי למצוא את המדליף.
בכיר בהנהלת 'דגל' לקלמן ב'בחדרי': "מי שהדליף את ההקלטה ואת התמלילים הוא פושע, אני לא חושב שיש נזק מהתוכן אלא מההקלטות. בהמשך תיפגע הפעילות של 'דגל' מאחר ויתקשו לקיים דיונים עניינים מהחשש שהכל מוקלט ויודלף".
יעקב ריבלין בחצות בסקופים: הסערה סביב דבריו של גפני על דיל חוק לאום חוק גיוס היא מלאכותית. החרדים נכנסו לקואליציה בגלל חוק הגיוס והם מחוייבים להצביע בעד כל החוקים שמאושרים בועדת השרים לענייני חקיקה. לגופה של הדלפה- מי שמדבר בפני יותר מעשרה אנשים צריך להביא בחשבון שדבריו יוקלטו.
ישראל כהן בחצות בסקופים: בסביבת גפני זועמים על ההדלפות "מעשה חמור ונואל ובפרט שהוציאו דברים מהקשרם". וחושף: במסדרונות דגל התורה כבר יש קצה חוט מפתיע לזהות מדליף ההקלטות.
חיים ילין: מי שחשב שבלון תבערה לבאר שבע או לת"א ישנה את מדיניות הקבינט טועה מי שלא מנע את השריפות בעוטף לא ימנע אותם בכל מדינת ישראל. אחרי ההצהרות הריקות של הקבינט על דין עפיפון כדין קסאם אני מצפה מהם גם ליישם.
הכותרת הראשית ב"ידיעות" וב"ישראל היום": משרד החינוך החליט לאסור על בתי הספר היסודיים להעניש תלמידים שלא יכינו שיעורי בית, וממליץ למורים כלל לא לתת משימות בכתב לשעות אחר הצהריים.
"ידיעות": מחקר חדש טוען: ברית מילה עלולה להגביר את הסיכון למוות בעריסה.
'יתד': שר הפנים דרעי אישר לרכסים את התוכנית לפיתוח כלכלי וארגוני לצמיחה כלכלית והגברת העצמאות הכלכלית של רכסים, לאחר שרייך הביא לאיזון כלכלי ולקידום תוכניות גבעת הפרסה והמע"ר העירוני. מדובר על תמיכה של עשרות מליונים.
האלוף במיל' יעקב עמידרור אומר הבוקר: נוצרה "היסטריה מיותרת" סביב תרחיש המלחמה בצפון שצה"ל הציג לקבינט: "אי אפשר שהשרים יבואו מוכנים למלחמות בלי שהם יידונו עליהן כבר עכשיו"
אשדוד: ‘המודיע’ ו’המבשר’ מדווחים הבוקר על הקמת הוועדה החדשה לציביון השכונות באשדוד שהוקמה בידי בד״צ רבני הקריות, ובה נציגי גור, בעלזא ויז’ניץ.
לקראת הדיון היום בבג"ץ על כך שנשים חרדיות יוכלו לרוץ ברשימת יהדוה"ת - עוה"ד תמר בן פורת שמייצגת את העותרות ל'גל"צ' - "אנחנו עומדים בפני דיון היסטורי. בעבר ביהמ"ש פסל הסדרי הפרדה באוטובוסים".
ח"כ דב חנין למנדי וביתאן בכאן מורשת: "חבל מאד שעבור דג קטן שאפילו לא הגיע לצלחת - חוק הגיוס - החרדים מכרו את הלווייתן הגדול והעניקו את הכוח לבגץ. החרדים יתחרטו מאד על התמיכה בו"
יעל פרידסון "ווינט": חשבתם שהקול החילוני מפוצל בירושלים? יצחק פינדרוס עושה שרירים לדייטש ואומר שהוא לא רואה מועמד חרדי שיכול לנצח.
'מיינט': שיאן החיסורים מישיבות המועצה בי-ם הוא רמי לוי, אחריו חגית משה. חברי המועצה שלא מחמיצים אף ישיבה: ברקוביץ', וייצמן, ראוכברגר, אפשטיין, רובין, מלכא, קינג, הלפרין ואילוז.
ח"כ רחל עזריה למנדי וביתאן בכאן מורשת: "מי שעומד מאחורי השחתות השלטים הם אנשי נטורי קרתא, שכלל לא נוטלים חלק בבחירות בעיר"
150 נוסעי טיסת "בלו בירד", שתקועים בשדה התעופה בכרתים זה שלושה ימים, התבשרו הבוקר שטיסתם חזור לישראל, שהיתה אמורה להמריא ב-11:00, נדחתה פעם נוספת ולא ידוע על מועד חדש.
השר זאב אלקין למנדי וביתאן בכאן מורשת: "אין לי את יועצי ברקת ואין לי יועצים חרדים. אם יש לי יועצים חרדים זה גפני, אשר, מקלב ומוזס"
עוד מאלקין למנדי וביתאן: "ברקת היה צריך יועצים חרדים כי לא הרגיש בטוח עם המגזר. אני מכיר את המגזר היטב ולא צריך כאלו בכלל. מי שמפרסם זאת מנסה להכפיש אותי"
כלכליסט: ח"כ ביטן פנה אל ועדת האתיקה של הכנסת וביקש את אישורה לגייס כספים למימון הוצאות חקירתו. גובה התרומה המקסימלית שאותה יוכל ביטן לגייס מבית אב הוא 5,000 שקל בלבד. נתניהו קיבל אישור לגייס תרומות למימון הגנה משפטית מבן דודו נתן מיליקובסקי ומחברו ספנסר פרטרידג', עבורו לא קבע היועמ"ש תקרה לגיוס.
ח"כ יעקב מרגי מגיב בטויטר לסערת הבקשה להתחשב ברגשי החרדים בבתי מלון: ‎‎מה הבעיה לכבד קבוצה ששילמה ממיטב כספה שאין לה לנפוש קצת בצניעות. וכפי שידוע לי בית מלון הוא מרחב פרטי.
בעקבות מכתבו של יו"ר שס"ג בחיפה הרב מיכי אלפר שנחשף ב'קו החרדי' 'המודיע' מצטרף הבוקר למחאה על הרחבת חילולי השבת בחיפה
הרכב מורחב של 5 שופטי בג"ץ דן בעתירת נגד הסעיף המונע מנשים להיות ח"כיות מטעם אגו"י. נציג המדינה אמר כי הסעיף פוגע בשוויון ומהווה אפליה, אך על בג"ץ לא להתערב. נציג אגודת ישראל: "לפי התפישה החרדית, עיסוק פוליטי לאישה אינו ראוי"
סקר TGI : "ישראל היום" ממשיך להוביל בשיעור הקריאה בימי חול בפער מובהק סטטיסטי על ידיעות אחרונות עם שיעור קריאה שנתית של 32.1% לעומת 29.0% בידיעות אחרונות. בסוף שבוע העיתונים כמעט צמודים –ידיעות אחרונות רושם חשיפה ביום ו' ממוצע של 32.3% לעומת 32.2% בישראל היום – פער שאינו מובהק.
עוד בסקר TGI : קול חי ירדה מ-4.7% ל-4.5% (לפני שנה – 5.2%), בעוד החשיפה לקול ברמה ירדה מ-3.9% ל-2.8% (לפני שנה – 4.4%).
אייס: התחנה החרדית-דתית של התאגיד, כאן מורשת, זינקה מ-2.6% ל-4% - אחרי הירידה לפני חצי שנה. מדובר כעת על זינוק משמעותי של 58% בחצי שנה.

להמשך כנסו כאן:

ווארטים


יעקב אבינו עסק בתורה ארבע עשרה שנה ומסתמא היה מהבחורים המצטיינים,
אם כן נשאלת השאלה מדוע לא התחתן עם אחד מהבנות של הראש ישיבה אלא חיפש אשה בבית לבן?
אלא שאם יש לך סבא חוזר בתשובה (אברהם), דוד פרענק (ישמעאל) ואח חוזר בשאלה (עשו), אפילו אם אתה יעקב אבינו, את הבת של ראש הישיבה לא תקבל

בחור רווק מבוגר היה נוהג לנסוע מידי חודש לרבי יונתן בן עוזיאל... לאחר פחות משנה התחתן הבחור והחל לנסוע מידי שבוע לרבי לייב בעל היסורים.

אישה עם 15 ילדים בנים נכנסת למשרד. הפקידה שואלת אותה:
תגידי כול הבנים האלה שלך??
- כן .- עונה האישה. פונה לילדים ואומרת להם: יעקוב! לשבת! כולם מתיישבים.
הפקידה ההמומה שואלת שוב את האישה: תגידי .. לכולם קוראים יעקוב??
כן !- עונה האישה - שתדעי לך שזה מאוד מאוד נוח! אם אני רוצה שכולם יכנסו לישון אני צועקת "יעקוב זמן לישון! " וכולם נכנסים למיטה. שאני קוראת להם לאכול מספיק להגיד : " יעקוב האוכל מוכן" כולם באים לאכול !..
הפקידה בהלם ושואלת שוב: תגידי .. ומה קורה כשאת רוצה לקרוא רק למישהו ספיציפי??!
האישה עונה : אז אני קוראת להם לפי שמות משפחה.

בקו אוטובוס בני ברק אשדוד עולה חסיד גור לאוטובוס ורואה זוג חב"די יושבים יחד.
הוא מעיר להם: 'זה מהדרין פה! נשים יושבות אחורה!'.
עונה לו האברך: 'פה זה מהדרין מן המהדרין, איש וביתו'...

מנהיג המחבלים נצפה אתמול באיחוד קוטנרי בהרי ניו יורק


מרן האדמו"ר הרב פינטו ישא דברי חיזוק


האדמור מפשקאן עם בניו אצל המגיד באוריינה





להרבות בתפילה


מעי חמרמרו


לא ניתן להפוך את ירושלים לסדום


איסור גמור לנשים ללכת לים


אל תלך בדרך אתם


האדמו"ר מליזענסק מקבל את האדמו"ר מצאנז בטבריה


מי משלם על האבטיח?


שטריימל גמ"ח


רופא אליל באפריקה מרפא כאב ראש


התעמולה בירושלים


בסוף שבר את ראשו


דגל של מחללי ה' אל מול בית הכנסת הגדול בירושלים


ערבי קילל יהודיה וחטף


בית המדרש חדר מחשבים