רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ רשת CNN: קאמלה האריס בחרה בטים וולץ, מושל מינסוטה כמועמדה לתפקיד סגן הנשיאה

✅ בארה"ב העריכו שהאריס תבחר בג׳וש שפירו הפרו ישראלי (יהודי). בחירתה נחשבת למפתיעה, וולץ נחשב פרוגרסיבי וגם דמות לא מספיק מוכרת. לפי דיווחים בארה"ב הופעלו על האריס לחצים מצד גורמים פרוגרסיביים דמוקרטים

✅ עמית סגל: וולז הועדף על פני מושל פנסילבניה הפופולרי בהרבה ג׳וש שפירו. ייתכן שהאריס חששה שבחירה ביהודי ובאישה שחורה תהיה יותר מדי, ייתכן שחששה מהתפרעויות בועידה מצד פרו פלסטינים. כך או כך נדמה לי שמדובר בטעות מצידה. פנסילבניה היא מדינה מכריעה בבחירות ולפי הניתוח של סילבר היה הבחירה הטובה ביותר.

✅ אריאל כהנא: הבחירה בוולץ משקפת חשש של האריס מהמחנה הפרוגרסיבי ובכלל מנקיטת צעד שנוי במחלוקת. שפירו יורט בגלל היותו יהודי תומך ישראל. אין שום ספק שהרפובליקנים יתקפו את האריס על ההחלטה  הזו.

✅ סגנו של טראמפ ג׳יי די וונס על הבחירה של האריס: ״אם זה לא ג׳וש שפירו… איזה הסיבה היחידה שהם  לא בחרו בשפירו זה אנטישמיות"

✅ בן יניב: מדובר בניצחון של  הפלג השמאלי במחנה הדמוקרטי שעשה הכל כדי שהאריס לא תבחר בשפירו, הפרו-ישראלי

✅ בן יניב: וולז, בן ה-60 סנאטור לשעבר ואיש עם רקורד של 24  שנים בצבא ארה״ב נחשב לאיש המחנה המרכזי-ביידני במפלגה. מתחילת המלחמה הביע תמיכה בישראל אבל גילה רכות כלפי המפגינים הפרו-פלסטינים בקמפוסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.