רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

למה הכיפות הסרוגות ששילמו את עיקר מיכסת הדם, לא קמים ועוצרים את המדינה בדרישה להפסקת כל מו"מ על עיסקת חטופים עם חמאס

 


מאת פישל קדוש

שמאלנים יקרים. אתם אומרים שהעיקר זה החטופים? נזרום עם זה.

ולכן, נעשה עיסקת חילופי שבויים עם חמאס. הם יתנו לנו את חטופי 7.10, ואנחנו ניתן להם את מי שהביא לחטיפתם: בן כספית, שקמה ברסלר, בוגי יעלון, אהוד ברק, רדמן, יאיר לפיד, עמי דרור, הרצי הלוי, יובל דיסקין, אולמרט וכו' וכו'. בטוח שהם ישמחו להביא בגופם לשחרור החטופים, ובטוח שחמאס ישמח להחזיק בהם. ככלות הכל הנ"ל "שווים" יותר מאיזה מתן צינגאוקר אחד. 

ואם מישהו חושש שחמאס ירצה חלילה להרוג אותם, אז אם זה בהסכמתם ומרצונם הטוב, מי אנחנו שנפריע.

הבעיה הקטנה שכל האח"מים המרושעים האלה לא באמת מתעניינים בחטופים ובס"ה רואים בהם קורדום לחפור בו, ויודעים שלא הם והמיליה החברתי שלהם ישלמו את המחיר, וביודעין מוכנים שעוד בחורים מקדומים, קרני שומרון, קרית ארבע, קרית גת וכו' ימותו כחלק ממחיר עיסקת חטופים (מהנשק שחמאס יזרים לצפון ודרום עזה), והם יאכלו סושי בתל אביב.

זה לא הולך.

יותר נכון הפסיק ללכת. 

כללי המשחק החדשים: אם אתם מאד רוצים להציל חטופים, אין בעיה, תשימו את עצמכם במקומם ולא את הבנים של האמהות מהמכינה של עלי (שני מניינים). 

מהדורה שניה לקנטוניסטים, כשבני העניים נחטפו לצבא הצאר הרוסי, כדי שבני האליטה יישארו בבתיהם. 

וגם לביבי צריך להגיד משהו. אדוני, מספיק עם המשחק. לא רוצים לשמוע שאתה שולח משלחות מו"מ ויושב עם בלינקן. אדוני, אין לך סמכות לסכן בחורים כדי לרצות את האליטות. 

מה שלא מובן למה הכיפות הסרוגות ששילמו את עיקר מיכסת הדם, לא קמים ועוצרים את המדינה בדרישה להפסקת כל מו"מ על עיסקת חטופים עם חמאס, שכל אחד בארץ יודע שמחירה הוא עוד קובים של דם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.