רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 באוגוסט 2024

ווארטים

 

📌 פעם ראו בריסקער יושב על מחשב ומכניס דיסק און-קי ומציאו מיד שוב מכניס ושוב מוציא שוב מכניס וכו' שאלוהו מה ראה לשטות זו א"ל שבכל פעם כשהוא מכניס כתוב זוהתה "חומרה" חדשה והוא מחפש הרבה "חומרעס"

📌 בחור רווק מבוגר היה נוהג לנסוע מידי חודש לרבי יונתן בן עוזיאל... לאחר פחות משנה התחתן הבחור והחל לנסוע מידי שבוע לרבי לייב בעל היסורים.

📌 אישה עם 15 ילדים בנים נכנסת למשרד. הפקידה שואלת אותה:
תגידי כול הבנים האלה שלך??
- כן .- עונה האישה. פונה לילדים ואומרת להם: יעקוב! לשבת! כולם מתיישבים.
הפקידה ההמומה שואלת שוב את האישה: תגידי .. לכולם קוראים יעקוב??
כן !- עונה האישה - שתדעי לך שזה מאוד מאוד נוח! אם אני רוצה שכולם יכנסו לישון אני צועקת "יעקוב זמן לישון! " וכולם נכנסים למיטה. שאני קוראת להם לאכול מספיק להגיד : " יעקוב האוכל מוכן" כולם באים לאכול !..
הפקידה בהלם ושואלת שוב: תגידי .. ומה קורה כשאת רוצה לקרוא רק למישהו ספיציפי??!
האישה עונה : אז אני קוראת להם לפי שמות משפחה.

📌 ליטוואק עמד עם גמרא בערב תשעה באב עם בגד ים על יד בריכת שחיה.
הוא אמר אני עושה סיום ונכנס

📌 א ליטוואק איז אריין אין שאוער, אין די ניין טעג, מיט א גמרא.. ער האט מסביר געווען, כ'האב געמאכט א סיום...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.