רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 באוגוסט 2024

אויבי איש אנשי ביתו - ישי כהן וציפי לביא

 

בכל פסטיבל ההפגנות נגד גיוס החרדים, אנחנו רואים דבר מעניין, שאותם אנשים שהולכים בזהות חרדית (כביכול חרדים) עסוקים בלכלך על המפגינים החרדים, ולהסביר שמדובר בפלג או בקיצוני העדה החרדית, בזמן שכולם יודעים שהיום דעת כל גדולי ישראל היא שלא להתייצב, עקב הטירוף שנכנס לשופטי הבג"צ בראש, שהם בעצם היחידים האשמים בכל המצב הזה.

לדוגמה בסיקור של ערוץ 12 של ההפגנה אתמול ליד לשכת הגיוס (כפי שהעליתם אתמול באתר) רואים את ישי כהן עסוק בלהסביר שהמפגינים הללו לא מייצגים את החרדים, ושאנחנו נגד ההפגנות הללו, ודווקא אותה הכתבת החילונית השמאלנית דנה וייס, מדברת נגד אלימות השוטרים כלפי המפגינים. ובמקום שישי כהן ישתוק ויגיד את צודקת, הוא ממשיך ללק לשמאל ולומר "זה תוצאה ששתקו כנגד אלימות השוטרים בקפלן" אין לך בושה, תראה לי סרטון אחד מקפלן שמתקרב לאלימות כנגד החרדים, אין בכלל דמיון,


בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית               בהפגנה נגד בחורי הישיבות

ועוד דוגמה יואל ברים מפרסם שנשים חרדיות מפגינות בעד הגיוס כנגד החרדים המפגינים. מדובר בגב' ציפי לביא אישה גרושה מבית חרדי, שמנהלת התא החרדי ב'יש עתיד', לוחמת בפעילות בהפרדה, ועוד פעילויות נגד הציבור החרדי, בהוראת המפעילים שלה היא נשארה בלבוש חרדי, שלא מפריע לה להיות ב'יש עתיד' ולהילחם כל היום בכל דבר שבקדושה. האם זה "נשים חרדיות בעד הגיוס" היא חילונית שמחופשת לדתייה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.