רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ האדמו"ר מויזניץ שיכון ביקר היום אצל האדמו"ר מגור נדל"ן ודנו בהמשך המלחמה בציבור הכלל חסידי - הם פתחו במערכת יחצנו"ת חדשה שכרו את יוסי אליטוב מ'משפחה' וכמה אחרים במטרה להילחם בחסידים שלא מוכנים להיכנע להם - בשביל שזה לא יראה רע שעתה הם עסוקים בעניינים כאלו ציוו לומר שהם כאילו דנו בחוק הגיוס, דבר שהיה צריך לקחת חמש דקות. יצויין שבגור יושבים באריכות רק בפוליטיקה לא בנושאים ענייניים אלו לוקחים לא יותר מכמה דקות - יצויין כי בין השניים היו כמה חיכוכים לא נעימים הטילו אשמה זה על זה

✅ בחורי ישיבות קיבלו זימון ללשכת הגיוס ליום שני הקרוב. בצבא גילו שביום הזה יש גיוס למסלולים חרדיים. עכשיו חוששים שיום הגיוס ישתבש ומחפשים חלופות. (קובי דהן).

✅ ינון יתח: בצה"ל מתכוונים להקים לשכת גיוס בירושלים - לחרדים בלבד. מיקומים רבים נשקלים באגף כוח האדם, המיקום המתוכנן כרגע הוא הלשכה הקיימת בכניסה לעיר. המתגייסים מ"הציבור הכללי" יעברו למבנה חדש שמיקומו טרם נקבע.

✅ גורם בכיר המעורה בסאגת אומן: "אי אפשר להזניח את היחסים עם האוקראינים כל השנה וחודש לפני ראש השנה לצפות שבגלל שיחה אחת של נתניהו לזלנסקי הכל יהיה בסדר. אם הוא רוצה שחסידי ברסלב לא ישלמו את מחיר ההזנחה שלו, הוא יצטרך לעשות משהו מעבר לשיחת טלפון". (הלפרין).

✅ הדיון בישיבת הממשלה הקרובה על גזירת המעונות מגיע בעצה משותפת של המפלגות החרדיות. לא צפויה להתקבל החלטה כאשר המטרה להגיע בהמשך להחלטת ממשלה או חוק.

✅ הממשלה תדון ביום ראשון בגזירת המעונות נגד האברכים חייבי גיוס.

✅ שוטרים ואנשי רווחה הגיעו למתחם חברי כת לב טהור בגואטמלה כדי לחקור תלונות על התעללות בקטינים, חברי הכת החלו לרקוד שירי פורים עם הילדים להראות שהכל בסדר, וכולם שמחים, וזאת כדי להסיח את דעת השוטרים והשופט. (פרבר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.