רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

הערות והארות

 

חשבתי שמלחמות אחים יש רק במשפחות חסידיות ובבתי אדמורי"ם אז אנו לומדים כי מלחמות כאלו גם אצל רבני הספרדים, ה'שלום' בין ילדי הרב עובדיה יוסף אוי למי שקולל בקללות כאלו. אחים נגד אחים, ועכשיו קואליציה של כמעט כולם נגד האח יצחק יוסף שלא רוצה בשום אופן שאחיו הרב דוד יהיה רב ראשי וראשון לציון וילבש גלימה כמוהו, הוא כמו האדמורי"ם רוצה שרק הוא במשפחה יהיה 'ראשון לציון'
=================
מה עמדת הרב אברהם יוסף במלחמת הרבנות. מספרים שהוא הנפגע הכי קשה. אם האח דוד יהיה רב ראשי ואז רק הוא לא, הבית יהיה פגוע נורא. הרב יעקב יוסף סבל מרורים מאריה דרעי שהסית את אביו נגדו, הרב אברהם יוסף נלחם בו אחיו הרב יצחק שרצה להיות רב ראשי וביקש לעקוף אותו סיבך אותו משפטית, ועכשיו אם הרב דוד יהיה רב ראשי אנא יוליך פניו. ככה זה כשראש הבית הוא רב גדול או אדמו"ר, זה המחיר שמשלמת המשפחה
=================
יקי אדמקר: מקהלת הצבועים שמדברת עכשיו נגד אמא של חטוף בעזה בגלל דברים שאמרה בטלוויזיה זה אותם אנשים ששתקו כשכלה של חטוף איימה על נתניהו ואשתו בחבל תלייה או כשחטופה ששוחררה אמרה שרצתה לירות לנתניהו במצח. האמת? הם לא ממש שתקו אלא הסבירו שלא ניתן לשפוט את כאבן. פתאום אתם גיבורים?
=================
יוסי אליטוב: ‏העם היהודי סבל בכל הדורות ממתבוללים ומלשינים שנלחמו בו, אבל סייעני החמאס במלחמה הנוכחית הם הגרועים והמטונפים שידעה ישראל מאז הקמתה. יהודים וישראלים שעובדים בשירות הלוחמה הפסיכולוגית של נסראללה וחמנאי. רצים בין האולפנים בעולם מתוך דחף להקריס את המדינה שנלחמת על חייה. אין סליחה!
=================
אריה ארליך: המסקנה: נתניהו הוא מנהיג אמיץ. שנים הציגו אותו כרכיכה נכנעת ללחצים, אבל בהתעקשותו להחזיק בציר פילדלפי ולמנוע מחמאס להשתקם למרות לחצים כבדים, הוא מגלה כושר עמידה מפתיע. ההיסטוריה תזכור זאת לזכותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.