רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ פרשיית האברך מבית שמש: אלמילך שטרן הודה בחקירתו בשב"כ שהבין שהוא מדבר עם סוכנים זרים מאיראן. במהלך אחת מחקירותיו, נשבר ואמר: "בהחלט טעיתי. טעיתי בענק. יותר מזה שהמשכתי איתה (המפעילה) שלא התגברתי על הפחד ונכנסתי לתחנת המשטרה" (כאן)

✅ בצה"ל מודים בכשלון הגיוס החרדי: ביומיים האחרונים, 48 מלש״בים מהמגזר החרדי הגיעו לביצוע צו ראשון ותהליכי קליטה ומיון. אל ימי המיון האלו זומנו כ-900 מלש״בים מהמגזר החרדי

✅ מתוך השמות שיודעים כי התייצבו רובם אינם חרדים. חלקם דתיים לאומיים, וחלקם שבבניקים שמזמן כבר לא חרדים

✅ 21 מפגינים נעצרו עד כה בהפגנת הפלג ליד לשכת הגיוס בתל השומר.

✅ ערוץ 7: בחור חרדי מהפלג הירושלמי שהפגין היום מול לשכת הגיוס בתל השומר עורר סערה לאחר שאמר כי הפריצה לבסיס הייתה "תזכורת לשבעה באוקטובר". בראיון לשילה פריד ב'ynet' אמר הבחור: "עשינו תזכורת לשבעה באוקטובר, נכנסו לבסיס צבאי מאות בחורים בצורה לא חוקית, להראות מה שנעשה לקראת גיוס, כל בחור שיעצר, אנחנו נשתק את המדינה".

✅ ארי כהן: גורם בכיר בחסידות גור הגיע להבנה עם רח"ט תומכ"א תא"ל שי טייב לפיה בחורים מהחסידות שקיבלו צווי גיוס יקבלו ביטול לצווים שנשלחו, מספר חסידויות נוספות הצטרפו אף הם למתווה ויתייצבו לדיחוי ראשון.

✅ סגן השר מעוז במתקפה על גלנט בעניין גיוס החרדים - הבוקר ב'קול ברמה': "גלנט עושה פוליטיקה על גבו של הציבור החרדי. אף חרדי לא יתגייס בכפייה! אי-אפשר לחוקק חוק גיוס בכפייה, לומדי התורה צריכים להמשיך ללמוד, ומי שלא לומד תורה, יתגייס אבל רק כשהצבא יפסיק לחנך מחדש את מי שמתגייס. שר הביטחון עושה פוליטיקה ומתאם עמדות עם ראשי הצבא כדי להפיל את ממשלת הימין בראשות נתניהו"

✅ המשטרה: הפגנה בלתי חוקית סמוך ללשכת גיוס צה"ל בקרית אונו. המשטרה עצרה 7 מפירי סדר 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.