רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ צה"ל הורה לחיילים וחיילות בלשכת הגיוס בירושלים להימנע היום מהגעה לבסיס, מחשש לפגיעות מצד המפגינים החרדים שצרים על לשכת הגיוס. עדות לעוצמת החשש מהקבוצות הקיצוניות החרדיות

✅ יואלי ברים: במרכז של ירושלים שחסומה מהבוקר לתנועה צעדה חיילת, עם רובה. חרדים קיצוניים רדפו אחריה בצרחות "בלשית", החיילת ברחה משם והחלה לבכות. ירושלים. והיא לא היחידה, עוד לפחות שלושה חיילים שהלכו ברחוב יפו והותקפו במים, בקבוקים וצעקות "רוצחים" ו- "נוחבות". ירושלים.

✅ שילה פריד: המשטרה עצרה חמישה חשודים בהפגנות החרדים הקיצוניים מחוץ ללשכת הגיוס בירושלים, אחרי שהכריזה על ההפגנה כבלתי-חוקית. לדברי המשטרה, עשרות מפגינים שמוחים נגד חוק הגיוס התפרעו וניסו לפרוץ מחסומים משטרתיים סמוך ללשכת הגיוס .

✅ רועי קייס: המלצת המל"ל למשרד החוץ לא לקיים את חגי תשרי באומן אוקראינה, המל"ל הנחה באופן גורף למשרד החוץ לא לשלוח נציגות דיפלומטית לאוקראינה ולא לשלוח משלחות ישראליות של אבטחה ושוטרים עקב מודיעין על פיגוע בקנה מידה בינלאומי משלוחות איראן באירופה .

✅ דוברות המשטרה: בעקבות אירועי המחאה שמתקיימים בירושלים על רקע הגיוס והפרסומים והסרטונים בהם לכאורה נראים שוטרים משתמשים באלימות כלפי המוחים ומשתמשים באלות 
מוקדם יותר הערב, זימן מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב אבשלום פלד את מ״מ מפקד מחוז ירושלים תנ״צ אמיר ארזני לבירור ובחינה של מכלול האירועים ואופן הטיפול בהם.

✅ חה"כ גפני נפגש עם ראה"מ נתניהו בלשכתו בירושלים - דנו על חוק הגיוס והמעונות - סוכם לעקוף את היועצת במעונות, ובאשר לחוק הגיוס הבעיה היא אדלשטיין שמונע העברת החוק במהירות

✅ מיכאל שמש: סאגה בימים האחרונים בין משרד רה״מ לבית הנשיא בשאלה כיצד יטוס הנשיא הרצוג בחודש הבא לסרביה - הרצוג בודק אם יוכל להימנע מטיסה ב׳כנף ציון׳. הרצוג מעדיף להימנע מטיסה במטוס שהפך למזוהה עם נתניהו, אבל משרד רה״מ דוחק בנשיא לטוס בכנף ציון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.