רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ דרישה לעצור את תקצוב המעונות לילדי המסתננים ע"י הממשלה, זאת על רקע החלטת היועמשי"ת לעצור את תקצוב המעונות לילדים שאביהם לא שירת בצה"ל. ע"פ המרכז למדיניות הגירה, התקצוב ניתן ללא בסיס חוקי מחייב, כנטען לגבי ילדי האברכים (ישראל היום).

✅ ועדת העבודה והרווחה מקיימת כעת דיון חירום בעקבות החלטת היועמ"שית לשלול את ההנחה במעונות מאימהות עובדות שבעליהן לומדים תורה, יו"ר הוועדה ח"כ אייכלר חשף בפתח הדיון: "ישנו פקיד במשרד האוצר שיזכר לדיראון עולם, לא אזכיר את שמו, שנתן הוראה לחפש כל תקציב חרדי שאפשר  לקצץ ללומדי התורה". (אברהם פריינד)

✅ ארי כהן: בישיבת סיעת יהדות התורה אחד החכי״ם הציע להגיש הצעת חוק שתעקוף את הנחיית היועמ״שית לעצור את סבסוד המעונות, אך החכי״ם העלו חשש כי הדבר ייפסל בבג"ץ וטענו כי יותר נכון לנסות לדחות את הגזירה בשנה כפי שעשו בזמן ליברמן, בתקווה שעד אז משבר הגיוס ייפתר.

✅ הלפרין: הדרישה של גפני בישיבת הסיעה - "נתניהו צריך לעקוף את היועמ"שית בנושא המעונות.

✅ פרסום ראשון: כחצי שנה לאחר הבחירות באלעד הבלגן חוזר לעיר, סגני ראש העיר יעקב דוד ברקוביץ ויניב בדלוב, החליטו להקים גוש חוסם לראש העיר בוטבול, לאחר שלטענתם הבטחות בחירות בתחומי ההנדסה והביטחון בעיר לא קויימו.

✅ חדשות 12: לקראת הפגנת החרדים הקיצונים מול לשכת הגיוס  במחווה אלון שבצפון, המשטרה עצרה 2 מיניבוסים עם מפגינים בכביש 65. המפגינים מנסים להתקדם רגלית.

✅ אברהם פריינד: חוק הגיוס בסיעת יהדות התורה 
מקלב ואשר טענו כי יש תועלת בהשתתפות בדיוני הגיוס בוועדת חו"ב.
אייכלר שהוא גם חבר הוועדה תקף את התנהלות הדיונים: "חוק הגיוס מתמסמס, בגלל שמתקיימים דיונים פומביים בנושא והם מלבים שנאה, אני לא נכנס לוועדת חו"ב בכלל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.