רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ הדיון בעניין בית ההשקעות "בסדנו" נאמני בסדנו לבית המשפט: יש אלפי נושים חלקם אנשים קשיי יום שהשקיעו את כספי הפנסיה. (Simi spolter)

✅ ח"כ איזנקוט בגל"צ: "ברגע שתהיה הפוגה בלחימה - כל המפקדים צריכים להתפטר, בלי קשר למתי נתניהו יעשה זאת"

✅ ‏הממשלה החליטה למנות את עו״ד דוד פטר שייצג אותה בעתירה לבג״ץ על הליך מינוי נציב שירות שירות המדינה (אבישי גרינצייג).

✅ ראש השב"כ רונן בר שלח מכתב נוקב לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני כותב מכתב זה בכאב, בחשש גדול, כיהודי, ישראלי וכאיש ביטחון על התופעה המתגברת של הטרור היהודי מ"נוער הגבעות". אנחנו על סיפו של תהליך משמעותי משנה מציאות. (חדשות 12)

✅ גורם מדיני על הפרסום בוושינגטון פוסט שרה"מ נתניהו שהציע כמה ויתורים בשיחת הטלפון עם ביידן: נתניהו לא שינה את עמדתו על הצורך בשליטה ונוכחות ישראלית בציר פילדלפי :

✅ מטה משפחות החטופים הזהיר בעקבות סימני הירי שאותרו על גופות ששת החטופים שהוחזרו מחאן יונס, כי מדובר ב"הוכחה נוספת לאכזריות המחבלים שמחזיקים ב-109 החטופות והחטופים כבר 321 ימים. בכל דקה שבה העסקה עוד לא הושלמה, חטוף נוסף יכול למצוא את מותו

✅ דיווח בוול סטריט ג'ורנל מפי גורמים מצריים: מובילי המשא ומתן בצד הישראלי הציעו לאחרונה להקים שמונה מגדלי תצפית לאורך ציר פילדלפי. ארה"ב ניסתה להציע ויתורים שבמסגרתם יוצבו שני מגדלים בלבד, אך מצרים דחתה את שתי ההצעות - בטענה שכל מגדל פיקוח מאפשר לצה"ל נוכחות וגישה קבועה לשם

✅ הנהלת בית החולים סורוקה בבאר שבע התייחסה לאישום שהוגש נגד הרופא המתמחה מוחמד עזאם (34), שעבד במרכז הרפואי ונשבע אמונים לארגון הטרור דאע"ש, ומסרה כי  היא "רואה את זה בחומרה רבה ומזועזעת מההאשמות". לדברי בית החולים, "המקרה נחקר ומטופל על-ידי רשויות החוק האמונות על הנושא, ואנו סמוכים ובטוחים בטיפולן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.