רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2024

הערות והארות


 מסע גדולי ישראל - זהירות!

מה שחשוב מאוד שהחלוקה בסוף תהיה ראויה וצודקת, ללא 'מתווכים'...
שהכסף לא ילך להוצאות בתי האדמורי"ם.
=================
כבוד אחרון נוסח צה"ל
המצבה הריקה של ישראל יודקין הי"ד זועקת לשמים!
הצבא כביכול רוצה חרדים, אבל הוא גם רוצה לקבוע להם התנהגות חילונית, זה לא יקרה, גם החרדים שבצבא יסרבו פקודה, בדיוק כמו השמאלנים!
=================
צריך להציע למשפחת יודקין לבדוק היטב בכל המצבות בבתי הקברות הצבאיים אם אין שום מצבה שכתוב עליה 'הי"ד', אם יש תקדים לכך, אף אחד לא יוכל למנוע מהם כיתוב כזה.
=================
באתר קבלן מצבות של בתי עלמין צבאיים כתוב: באופן עקרוני ישנו נוסח מצבה צבאית סטנדרטי. המשפחה רשאית להוסיף עד 60 תווים, בשתי שורות שייכתבו בנפרד.
אז מה הבעיה להוסיף 'הי"ד'?
מה שהצבא מתנגד לכיתוב הזה זה נוגד את החוק!
=================
מיד במוצ''ש כותרות על מה שישראלצ'ע דיבר בסעודה שלישית
ש''אני'' הגיתי את הרעיון של הקמת הקרן 
ו''אני'' מצטרף למסע ...
2 הערות.
א. בקושי מצליח בשנור על בית וישניץ. כעת ייצטרך לאסוף ג"כ לישיבות ווינשיץ. = ביקש את עזרת הגרמ''ה הירש. נא לדייק.
ב. ישנם נדיבים שלא פתחו לו עד כה. כעת מקווים שדרך מסע הצלת עול התורה ייפתחו לו עוד כמה דלתות .. ויוכל להציל את בית ויזשניץ.
=================
כששמעתי שישראלצ'ע מצטרף למסע השנור למדתי מה זה רומיינער גנב, הוא רוצה להרוויח כפול, החסידים שלו יתנו רק לויזניץ ויקח מהקרן שתורמים לה מי שאינם מויזניץ וכך ירוויח כפול
=================
טרוריס חדש ניכנס לועדה של חסידי גור 
הנ״ל מבית שמש 
אחד בשם פישל ברנשטיין 
בשבוע אחרון התקשר לרבנים אדמורים 
לא להגיע לנחם את בני הפני מנחם 
כולל את ר איצה דוד 
והכל בשם הועדה של חסידי גור 
מי האיש ??
פרטים יתקבלו במערכת בשמחה
=================
עמית סגל: קראתי שנחום ברנע מכנה אותי "המנחה המגזרי" של כנס המילואימניקים הדורשים הכרעה. ברנע גם הוסיף שאני היחיד שצחק מהבדיחה של עצמי. קצת נבוכתי בשבילו. מה, ברנע לא יודע שיש דבר כזה וידאו בעולם? למה להתעקש בכוח לצאת בדאי קטן מול כל המדינה?
=================
יוסי אליטוב: בסוף השבוע נחשפתי לרמות חדשות של שנאה נגד בני הישיבות בעלוני  המגזר הציוני דתי. הויכוח על חוק הגיוס, לגיטימי. הבוז נגד עולם התורה, ממש לא. מוטב שהמגזר שמתמודד עם חזרה בשאלה של אלפי צעירים וצעירות מידי שנה, יעשה בדק בית האם הארס נגד לומדי התורה לא זה שגורם לצעירים להפנות עורף לדת.
הערה לדברי אליטוב: המזרחיסטים אידיאליסטים ולוחמים בעדה, הבעיה היא שלנו החרדים שמזמן ויתרנו על האידיאה, הפכנו למזרחי ולא מבינים מדוע שיבואו אלינו בטענות
=================
משה פייגלין למשי וגדלוביץ' בקול ברמה: "הקריקטורה במקור ראשון לא תוביל לגיוס של בחור ישיבה אחד, אבל כן תוסיף לשיסוי של כוחות קפלניסטים שממומנים בכסף זר. הקולות בציבור הדתי הלאומי נגד הציבור החרדי הם שוליים. מישהו מנסה לעורר שנאת חינם ויש גורמים בציונות הדתית שנופלים למלכודת הזו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.