רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 באוקטובר 2023

מבזקים

 

✅ רועי קייס: ‏הקריאה הסעודית נגד חמאס. עיתונאי סעודי לכאן חדשות: "אם המלחמה תסתיים ללא השמדת חמאס, זה יהיה ניצחון לחמאס ותבוסה לישראל ולעולם החופשי. האיראנים יזמו את המלחמה, כי האינטרסים שלהם באזור החלו להיפגע עקב יוזמות השלום באזור והמגמות הכלכליות" :

✅ השגריר השווה בנאומו את חמינאי להיטלר: "משטר האייתוללות הוא המשטר הנאצי של ימינו, חמינאי הוא הפיהרר העומד בראשו, והצבא שלהם כולל את חמאס, הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, חיזבאללה, החות'ים, משמרות המהפכה וארגוני טרור נוספים; אם להיטלר היה חשבון טוויטר, הוא היה נראה בדיוק כמו חשבון הטוויטר של חמינאי״ .

✅ כאן: ראש עיריית ניו יורק לשעבר, המיליארדר מייקל בלומברג הודיע שיתרום למד"א כ-44 מיליון דולר .

✅ אסף רוזנצוייג: דיווח בניו יורק טיימס: ממשל ביידן משנה את הטון בנוגע למבצע הצבאי של ישראל ברצועת עזה. מספר ההרוגים הפלסטינים והמצב ההומניטרי המחמיר דוחף את האמריקנים ללחוץ הרבה יותר להגביר את הכנסת הסיוע לרצועה .

✅ עוד מאסף רוזנצוייג: בשיחות סגורות ניסו בישראל לטעון שגם ארה"ב הפציצה בעבר באינטנסיביות ערים שלמות ביפן ובגרמניה כדי להשמיד אויבים מסוכנים. בימים שקדמו לתחילת המבצע הקרקעי בעזה ניסו האמריקנים לשכנע את ישראל לכל הפחות לדחות אותו, ונכתב כי הם "התפרצו לדלת פתוחה" מכיוון שהם קיבלו אינדיקציות שרה"מ נתניהו לא שש לפתוח במבצע קרקעי :

✅ דובר צה"ל: בשעות האחרונות כוחות משולבים של צה"ל, בהובלת כוחות יבשתיים מנהלים קרבות עזים בעומק שטח הרצועה. כוחות צה״ל תקפו מוצב של מחבלי חמאס בצפון הרצועה. הכוחות חיסלו עשרות מחבלים, חוליות שיגור נ״ט ועמדות לשיגור נ"ט, עמדות תצפית ותפסו אמצעי לחימה רבים, בהם מטענים ונשקים. .

✅ ישראל היום בפרסום ראשון: רה"מ נתניהו מינה את ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, כשליח ל"משימות מיוחדות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.