מה שהביא כבודו ממעשה של הגה"ק מליעזש זצוק"ל שנתן לרבנית לעשות גלילה, אף רב לט מיחה בידם משום שהיה זה בביתו של הגה"ק מליעזש זצוק"ל לאחר סיום כתיבת האותיות, משא"כ כאן שנכנסה אשה לביהכ"נ ועשתה גלילה לעין כל.
אין
איסור לאשה לעשות גלילה, כמו שאין איסור לאשה לנשק הס"ת או ליגע בו, המחאה
יצאה ע"כ שנעשה הדבר בצבור בעזרת הגברים בביהכ"נ, תוך ערבוב נשים וגברים
כמנהג הרפורמים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.