רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בספטמבר 2023

זייברט ושפירא מה אתם מסתירים מהתושבים

 

סוער בבני ברק | יעקב וידר לזייברט ושפירא: "החוק מחייב אתכם לחשוף מיידית את ההסכם ה'חשאי' שחתמתם ביניכם - הדיווחים על סיכומים לחלוקת ג'ובים וקומבינות בהיקפים חסרי תקדים על חשבון התושבים מדאיגים"

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, פנה במכתב לחנוך זייברט ומנחם שפירא, ראשי סיעות אגודת ישראל ודגל התורה, בדרישה שיחשפו לציבור באופן מיידי את ההסכם ה'עבה', כהגדרתו, שהם חתמו ביניהם בערב הגשת הרשימות, חתימה שבוצעה בביתו של חנוך זייברט, מועמד שתי הסיעות לראשות העיר.

וידר הוסיף וכתב כי "לתמונות צורפו דיווחים מדאיגים על סיכומים לחלוקת ג'ובים וקומבינות בהיקפים אדירים וחסרי תקדים, כולם כמובן על חשבון תושבי בני ברק", וכי "אי חשיפת הסיכומים תוך שלושה ימים מהווה עבירה על החוק שדינה מאסר של שישה חודשים".

וידר מציין כי מבדיקה שנערכה מול לשכת מנכ"ל העירייה, נוסח ההסכם החשאי לא נמסר כחוק למרות שכבר חלפו הרבה יותר משלושה ימים.

וידר מסיים וכותב כי "עיריית בני ברק היא אחת העיריות הכי עשירות בישראל - אבל תושבי בני ברק לא זוכים ליהנות מזה, להפך. להפך סובלים סבל רב מעסקנים שעסוקים רק בג'ובים וקומבינות, עירייה בלתי מתפקדת, רחובות מוזנחים ומלוכלכים, תשתיות מרוסקות ומגפת חולדות - חובתכם לחשוף את ההסכם בפני הציבור עוד היום. ממה אתם מפחדים?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.