רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוגוסט 2023

מבזקים

 

✅ סקר 'ערוץ 14': הליכוד 31, המחנה הממלכתי 26, יש עתיד 15, ש"ס 10, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 6, הציונות הדתית 5, עוצמה יהודית 5, רע"מ 5, חד"ש-תעל 5, מרצ 4. גוש הימין 57 .

✅ שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן נגד השופט אלרום שהציג את מועמדותו לתפקיד נשיא ביהמ"ש העליון ב103: "התמודדות אלרון לעליון? טעות קשה. מכניס פוליטיזציה למערכת. הסיכוי שלו נמוך בהרכב הנוכחי"

✅ ח"כ גדעון סער ברשת ב׳‬⁩ על השלכת המטען הלילה בשכם: "הפסקת ביקור יהודים בקבר יוסף תהווה פרס ומתנה לטרוריסטים. כל המפעל הציוני קם וקיים אגב התקפות של שכנינו, זה לא צריך למנוע מאיתנו את זכות הפולחן" :

✅ הדרמה בעליון - עו״ד ציון אמיר ב׳גלי ישראל׳: ״לראשונה שופט מכהן קורא תיגר על השיטה והוא עושה זאת דווקא בתקופה מאד רגישה, בה דנים על הרפורמה. מי שמכיר את הפרטים יודע שהשופט אלרון בא להזיז דברים. בשנת 2017, ערב המינוי  שלו עם ההגדרה ש׳הוא לא קורץ מהחומר של שופטי עליון׳ - זה חרץ חריץ עמוק מאד מול מי שאמר את זה״ .

✅ הליכוד הגיש תלונה במשטרה בעקבות האירוע  שבו הונף שלט שמשווה בין ראש הממשלה נתניהו לבין היטלר, בהפגנה  היום בתל אביב (אנה ברסקי).

✅ סביבת שר המשפטים לוין מגיבים על מכתב היועמ"שית ואומרים כי ״השר מעולם לא איים לפטר את היועמשית. היא לא סיפקה שום הסבר להבדלים שביחס לממשלה הנוכחית בהשוואה לממשלה הקודמת.  היא מתנגדת כמעט לכל דבר שהממשלה מנסה לקדם,  וכבר 8 חודשים שהשר ממתין לקבל מהיועמ"שית תזכיר חוק בעניין הרפורמה , ועד כה היא לא מצאה אפילו רכיב קטן בתוך הרפרומה שהיא מוכנה לקדם״ .

✅ עו"ד ציון אמיר למימרן 'בקול חי': "אנחנו בכאוס גדול מאוד. התנגשות חמורה בין רשויות השלטון, וכעת גם בין הדרג הנבחר לדרג הממונה. מעולם לא היה כדבר הזה. המצב מסוכן ואסור שיימשך"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.