רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוגוסט 2023

מבזקים

 

✅ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) שהתפלל אתמול בקבר יוסף בשכם ב103: "הכניסות לקבר יוסף, אני יודע שזה אולי יפתיע אנשים, גם בצה"ל חושבים שהן תורמות לביטחון. בסוף כל כניסה כזו, זה קודם כל מוציא מחבלים החוצה, הם אוספים מודיעין בכניסות האלה"

✅שר הפנים משה ארבל: ״אני מגנה בכל תוקף את המפגינים האכזריים שפגעו בזכר ששת מיליון היהודים שנרצחו עונו והושמדו בשואה האיומה. ההשוואה של ראש ממשלת ישראל להיטלר ימח שמו היא חמורה ואיומה ולא חוסה תחת חופש הביטוי. אני מצפה מהיועצת המשפטית לפעול למניעת תופעות חמורות אלו״ 

✅‏השר בצלאל סמוטריץ' במכתב חריף ליועמשי"ת: "הגיע העת שתפסיקו להתייחס לנבחרי הציבור כאל כאלה שצריך לשמור על איזה סף מדומיין מפניהם. נבחרי הציבור פועלים לטובת הציבור ששלח אותם לשם כך ומייצגים את האינטרסים של הציבור והם עתידים ליתן את הדין בפניו על האופן שבו הם עושים זאת"

✅שרון גל בגלי ישראל: מני מזוז נפגש ביום שלישי האחרון עם השופטים פוגלמן ועמית הדנים בעילת הסבירות. למחרת נפגש מזוז עם יובל דיסקין מהעותרים נגד עילת הסבירות. אפשר לשער שהפגישות עסקו בענייני הרכבת הקלה בגוש דן.

✅יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן מצטרף למתקפה של שר המשפטים על היועמ"שית: "מכתבו של לוין למיארה מדגים פעם נוספת עד כמה זקוקה מערכת המשפט שלנו לתיקון. כל אדם הגון עם תחושת צדק בסיסית מבין שעורכת הדין שמייצגת את הממשלה אמורה לייצג את הממשלה"

✅ח״כ חנוך מילביצקי: השופט אלרון עשה שירות אדיר לציבור הישראלי ש״העז״ להתמודד וחשף את הצביעות, הדורסנות והאליטיזם השולטים בכיפה אצל ״ידידי המערכת המשפטית״. איפה כל הערכים שעליהם מגינים לכאורה שופטי העליון? כנראה שעליהם, כמו בשאלת ניגוד העניינים, חלים כללים מיוחדים. המערכת חולה מאד, צריך לתקן

✅שר המשפטים יריב לוין, מגיב בגלי ישראל למועמדותו של השופט אלרון לנשיאות העליון: "אחד הדברים המקוממים ביותר שקיימים במערכת המשפט זה שיטת הסניוריטי - כל שינוי שבא לשים לכך סוף הוא דבר מבורך. עצם העובדה שהדבר הזה מעורר כזאת סערה רק מראה עד כמה אנחנו נמצאים במקום בעייתי ולא טוב, אני נחוש לעשות כל מאמץ להביא את המערכת הזו למקום הרבה יותר טוב"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.