אין צדק! ומדובר על גג ללא היתר כלל. לא הוגשה בקשה לעירייה.
הבית הוא בית דופלקס במקור. ובפועל בונים בסך הכל עוד 2 קומות ובשורה סופית
הבית יהיה 4 קומות עם היתר של בית הדין.
השכנים
באמת ובתמים הסכימו לעבריין קומה נוספת אפילו שזה היה אסור לו לבנות אותה.
והוא ניצל אותם, רימה אותם, והתחיל את הקומה הרביעית. והנה העבריין מקבל
פרס על השקרים שלו.
תראה סעיף ב', איזה שקרן רשע וגנב.
בית הדין ביטלו מזמן את כל דיני שכנים. הם גרמו למצב הזה, היו צריכים עפ"י הלכה להורות לו לפרק את הבנייה



אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.