מאביו של הרבי זצ״ל
פרשת ראה
אֶת־זֶה֙ תֹּֽאכְל֔וּ מִכֹּ֖ל אֲשֶׁ֣ר בַּמָּ֑יִם כֹּ֧ל אֲשֶׁר־ל֛וֹ סְנַפִּ֥יר וְקַשְׂקֶ֖שֶׂת תֹּאכֵֽלוּ׃
(יד,ט)
משנה חולין (פרק ג משנה ז) רבי יהודה אומר, שני קשקשין וסנפיר אחד.
שאלה;
ביאור שיטת רב יהודה, כדי להיות דג כשר צריך להיות דוקא שני קשקשים וסנפיר אחד, מהו החילוק בין קשקשים וסנפיר?
לקוטי לוי יצחק, אגרות קודש ע׳ שצח
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.