רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בינואר 2023

מבזקים

 

✅ עמית סגל: נשיאת בית המשפט העליון נועדה בביתה פעמיים עם שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, הנואמת המרכזית בהפגנת האופוזיציה נגד הממשלה. פגישה אחת נערכה לפני ההפגנה, לפני כמה שבועות, ואחת - שלשום בערב .

✅ ישראל כהן: הם דיברו על הפגנות ספונטניות של אזרחים כאובים, אבל מתברר כי המחאה ממומנת היטב במודעות ענק בתקשורת בעלות מיליונים, "העיתונות" דוחפת בכל הכוח, חיות מארגנת הכל מאחורי הקלעים

✅ הממשלה אישרה את הקמת משרד ירושלים ומסורת ישראל, ומינוי השר מאיר פרוש לאחראי על יישום המלצות ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון מירו

✅ יו"ר יהדוה"ת השר יצחק גולדקנופף: ״יהדות התורה תפעל ככל יכולתה ותהיה שותפה לכל מהלך להשיבו במהרה לשולחן הממשלה. מבחינת משרדי הממשלה שלנו, הרב דרעי ממשיך להיות השר וכך תהיה התייחסות אליו״.

✅ יריב לוין: מוציא את השבת עם הידיעה על פגישה בין גורם בכיר במערכת המשפט לבין אישיות פוליטית, המובילה את הפגנות השמאל.
‏איני רוצה לתת ציונים או ביקורות, אך החוקים המוטלים על משרתי ועובדי ציבור ברורים, וחלים גם על שופט או נשיאת בית המשפט העליון.
התעלמות מהחוקים או הסטנדרטים המקובלים מזה שנים, כמוהם כפגיעה אנושה באימון הציבור במערכת המשפט. וויכוחים אפשר וניתן לנהל, אך צריך להשאיר זאת במסגרת החוק ובשקיפות. מצפה זאת במיוחד מאלו שרוממות שלטון החוק בגרונם.

✅ האפשרות שנשקלת כדי להתגבר על פסילת דרעי: חקיקת תיקון לחוק יסוד השפיטה או חוק יסוד הממשלה שבית המשפט לא יכול להתערב במינוי שרים. הרעיון אומר שהתיקון יבוא בחבילה עם התיקונים שבגץ לא יכול לפסול חוקי יסוד, פסקת התגברות וביטול עילת הסבירות. טרם התקבלה החלטה, זה אחד המסלולים שנשקלים. (אמיר אטינגר).

✅ יקי אדמקר: מהלך מתואם עם דרעי: נתניהו יפטר מחר את יו״ר ש״ס, ובשלב ראשון אין כוונה למנות מחליפים קבועים לתפקיד שר הפנים או הבריאות אלא רק ממלאי-מקום, ככל הנראה במטרה לבחון בכל זאת דרך שבה דרעי יוכל לחזור לכהן כשר אף שהסיכוי נמוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.