רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 בדצמבר 2022

מבזקים

 

🔎 ערוץ 7: יו"ר מפלגת נעם חג אבי מעוז פנה לרמטכ"ל אביב כוכבי וביקש ממנו לסגור את יחידת היוהל"ם. "גם אני מצטרף לקריאתך כפי שהושמעה אמש להשאיר את צה"ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי. חושב אני כי במציאות שנוצרה, צה"ל והעומד בראשו חייבים להוות דוגמה להשארת צה"ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי. לצערי הרב, במשך השנה וחצי האחרונות קריאותיי אליך לסגור את יחידת היוהל"ם לא זכו לתגובה".

🔎 בכיר בליכוד ליערה שפירא על הסמכויות שיועברו ממשרד החינוך לנעם: "אבי מעוז יהיה כפוף למשרד ראש הממשלה ולא יוכל לעשות מה שהוא רוצה. הוא רק 1 מ-64. אם יהיה צורך הקואליציה תתקיים גם בלעדיו"

🔎 יו"ר ועדת הכספים חה"כ גפני בקול חי: "בממשלה האחרונה הם לא הורידו את תקציב הישיבות בצורה דרמטית. אנחנו דורשים ואני מניח שהתשובה תהיה חיובית לזה שתקצוב הישיבות יהיה במעמד תקצוב ולא תמיכה שהיא במעמד נמוך מבחינת מחויבות המדינה.

🔎 ינון מגל: מספר העובדים החרדים בערוצי התקשורת המרכזיים בישראל: ׳התאגיד׳: 7 מתוך 1000 (0.7%). ׳ערוץ 12׳: 2 מתוך 450 (0.5%). ׳ערוץ 13׳: 5 מתוך 300 (1.67%). ׳ערוץ 14׳: 17 מתוך 200 (8.5%). המגזר החרדי מונה כ-13% מכלל האוכלוסייה בישראל.

🔎 חדשות 12: נתניהו פועל לבטל את החוק שמאפשר ל-4 ח״כים מסיעה להתפצל ואושר בכנסת הקודמת. נתניהו שואף להעביר את החוק עוד לפני השבעת הממשלה כדי למנוע מהקבוצות בליכוד להפעיל עליו לחץ ולאיים בפרישה.

🔎 ׳ישראל היום׳: יוקר המחיה משתולל: מהבוקר הדלק יתייקר ב-39 אג׳ לליטר וזה רק ההתחלה. בעוד חודש צפוי גל של התייקרויות בחשמל, במים ובארנונה. החשמל יזנק בשיא עונת החורף כשרבים צריכים להדליק חימום בבתים.

🔎 הניצחון של נבחרת ארה"ב על איראן במונדיאל העלה את רמת השמחה בקרב האמריקנים, כולל הנשיא ביידן. במקביל, לא כל אוהדי איראן התעצבו מההפסד, אלא ראו בו גם ניצחון על המשטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.