רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 בדצמבר 2022

מבזקים

 

🔎 אבי רבינא: ‏על שבעה מנדטים מקבלת הציונות הדתית - אוצר, ועדת חוקה, משרד ההתיישבות, עליה וקליטה, ועדת לשירותי דת, שר במשרד הביטחון וסגן שר. הישג נאה. יהדוה״ת עם מספר זהה של מנדטים חייבת להיות חזקה בדרישותיה הצנועות מול צוותי המו״מ של הליכוד, גם במחיר שלא יעלה בידם להרכיב ממשלה.

🔎 יערה שפירא: הגברת הילודה, שמירת השבת בפרהסיה וקידום תודעת הרבנות הראשית כסמכות דתית עליונה: אלה התוכניות של אבי מעוז ברשות לזהות יהודית שיעמוד בראשה :

🔎 ה'חילול ה'' מן הסוג של ליברמן - ליברמן בריאיון ל-ynet radio:"יש פה ממשלה חרדית-חרד"לית. זה פשוט חילול השם להגיד על הממשלה הזאת שהיא ממשלת ימין, אין לה שום קשר לימין. זו ממשלה שמסכנת את מדינת ישראל".

🔎 יוסי אליטוב על הכותרת הראשית של ׳ידיעות׳: ‏חי בסרט: יהודי שלא הצליח לגייס 50 מצביעים לתמוך בגנץ, בונה על מיליון מפגינים. מה קורה לרמטכ״לים שלנו שיוצאים לאזרחי, אלוקים ישמור.

🔎 אלי לוי אביו של החייל מגבעתי לריזל והמניק בקול ברמה:
"אני לא יודע מה פוליטי במה שהבן שלי אמר, הוא אמר 'בן גביר יעשה סדר' זה לגיטימי שמישהו יעשה סדר במקום שאין בו סדר"

🔎 עוד מאלי לוי אביו של חייל גבעתי להמניק וריזל בקול ברמה:
"יש מחדל של המערכת ששני חיילים צעירים עומדים מול 30 אנרכיסטים שקוראים להם חיילי כיבוש, נאצים ומוציאים אותם משלוותם, איך יתכן שלא שמו שם 20 חיילים, משטרה או מג"ב זה לא תפקידם של חיילים להתעסק עם אזרחים.

🔎 גיל משעלי ב'מאקו': בנט תובע את העיתונאי החרדי יאיר לוי על ציוץ שפרסם כנגדו בטענת לשון הרע. בנט דרש 10,000 ש"ח והתנצלות על הציוץ בעניין השיפוצים בביתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.