רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  מתאחדים בשעת צרה: יו"ר ש"ס אריה דרעי: "בעת הזו אני מבקש לשים את כל חילוקי הדעות הפוליטיים בצד ולהתאחד כולנו סביב חיילי צה"ל. אני דורש מהמערכת הצבאית והדרג המדיני להשיב את ההרתעה. האויב חייב להבין כי דמם ונפשם של תושבי העוטף אינו מותר"

🔎  חשיפת הפרגוד על המהומה ב"עוצמה יהודית" נגד שינוי אופי הרשימה על ידי היו"ר איתמר בן גביר, מתברר כי אלמוג כהן המועמד למקום מספר 3 מחק את היסטוריית הטוויטר והפייסבוק שלו  כדי לטשטש את העובדה שהיה פעיל בשבת --- אולם פעילי השטח של עוצמה יהודית שמרו את כל הציוצים והפוסטים ומתנגדים להכנסת חילונים לרשימה

🔎  פגישת נתניהו ולפיד: הליכוד בחר להוציא תמונה מחויכת, לשכת לפיד פרסמה תמונה חמורת סבר.

🔎  לאחר פגישת לפיד ונתניהו- ‏יו"ר וועדת חוץ וביטחון רם בן ברק נשמע ברדיו קול רגע משתלח בנתניהו: "אנחנו יודעים שיש לו בעיות נפשיות".

🔎  חה"כ רם בן ברק בטויטר: ‏ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם רה״מ ‎לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל.

🔎  בני רבינוביץ צייץ על פגישת נתניהו ולפיד "‏מתוך חכמה ורגישות לציבור גדול שצם היום, לפיד ביקש שלא ישימו שתיה וכיבוד על השולחן". אבישי גרינצייג בתיעודים: ברוב הפגישות בלשכת ראה"מ אין כיבוד

🔎  ‏משה סעדה בטור מיוחד לערוץ 7: "את התקלות אפשר לתקן, אני מלא בתקווה - חבריי הטובים במחלקה לחקירות שוטרים הם אנשים מעולים, מקצוענים, ישרי דרך וחדורי שליחות, שהאמת נר לרגליהם"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.