רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 במאי 2022

גפני עושה שטויות של טירון


 מאת פישל קדוש

גפני, מהמוכשרים בפוליטיקה החרדית בכל הזמנים, בפאניקה. רואה את עמיתו/יריבו, ובעיקר בן גילו, ליצמן, בדרך החוצה, ונתקף פחד בחירות שמכתיב הכל, והאיש החכם והמנוסה הזה עושה שטויות של טירון.
כל מתחיל יודע שבסיטואציה המורכבת הנוכחית, הדרך למנוע בחירות היא לעשות קולות עזים של ..בחירות. שיביאו את ה"ה אלקין, סער, שרן השכל, שקד, אביר קארה ועוד ח"כים מיותר מ-2 מפלגות, שאומנם שוטמים את ביבי אבל ממש אינם חשודים בנטיות אובדניות, לעשות "אחורה פנה" ולזחול  לממשלה חלופית למנוע בחירות שהכל יודעים (גם ללא סקרים) שמהם לא יחזרו.
רימזוזי גפני המבוהל על ממשלה "אחרת" בקדנציה זו עשויים לגרום לסער/שקד/אלקין/אורבך, לשגות באשליה שקיים סיכוי ולו קלוש לממשלה שלא בראשות ביבי, מה שיעודד המשך סרבנות וידרדר בוודאות לבחירות שגפני כ"כ מבוהל מהם, ובתנאים קשים לגפני ומפלגתו, שחלק מהציבור יעניש על הבגידה בליכוד ובביבי. 
בין השאר כי בניגוד למצב לפני כחצי שנה, היום הליכוד כולו עומד מאחורי נתניהו, וכל ח"כ בליכוד (מלבד ברקת) יודע לספר שהליכוד לא שילם לסילמן ערובה לכנסת הבאה כדי להכתיר את גנץ, שלאחרונה, על רקע התנהלותו נגד המתנחלים, פגישותיו עם אבו מאזן ועוד, הליכוד יסרב לתת לו אפילו רוטציה.
בלי 30 המנדטים של הליכוד ה-9 של ש"ס וה-6 של סמוטריץ ו-2 פורשי 'ימינה', ביחד 47 שלא יתמכו בגנץ, אין אלטרנטיבה לממשלה הנוכחית, לכן גפני מחזיק ביד אקדח צעצוע ומאיים בו בצורה ילדותית, מובל לבחירות בתנאים קשים, וממיט אסון פוליטי על דגל התורה. 
מסקנה: "החותר לשלום ייכון למלחמה", והמבקש למנוע בחירות, יצרח: "רק בחירות".
בלי קשר, בחירות (בלי קידומת של בגידת גפני בביבי) טובות לחרדים. הם יחלישו את ליברמן, יסלקו את שותפו מתן כהנא, ובשמאל יעבירו כוח מלפיד שייענש על כשלונו, לטובת גנץ, והחרדים (שגם עשויים לעלות, למשל לפי סקר פילבר), יגיעו לשיא השפעתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.