רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 פרויקטור מירון ל'קול ברמה': "אנחנו נמצאים לקראת סוף ההיערכות. מסיימים את עבודות התשתית. המתחמים שהספקנו לטפל בהם יהיו פתוחים לקהל ואלו שלא טופלו יגודרו וייסגרו. הנקודה החשובה ביותר היא שההגעה להר תתבצע השנה רק בהזמנת כרטיס מראש" 

🔔 יקי אדמקר: בגלל היעדר רוב לקואליציה, החוק להגבלת משתתפים במירון והענקת סמכויות למשטרה בשטח יובא בשבוע הבא בתקנות לאישור הממשלה. החוק לא יקודם.

🔔 שלום ירושלמי: ההצהרות המרומזות של גפני כבר גורמים למשבר בין ההנהגה הפוליטית ובין המצביעים בשטח. האהדה לנתניהו ברחוב החרדי עצומה, גם האשכנזי וגם הספרדי. הפרשן עמית סגל אמר פעם כי ״לנתניהו יש מאה אחוזי תמיכה במקום אחד: בבני ברק״.

🔔 העסקן אהרל'ה יקטר בחצות בסקופים: מה שקורה במירון זה הנצחת השחיתות הישנה והמוכרת ולא ביטולה. ישנם חצרות חסידים שקיבלו כמויות של כרטיסי הגעה במרוכז וזה יוצר תחושת אפליה אצל כל השאר שנאלצים להתפצל. איפה השקיפות שהבטיחו? 

🔔 צביקי טסלר, הממונה על הילולת הרשב"י במירון בראיון ל103: "מה שמטריד את המשטרה ובצדק, שאין לה כרגע את ההסמכה הנדרשת. אנחנו מחייבים כל אחד שמגיע להר לרכוש כרטיסים בתחבורה הציבורית". 

🔔 פרויקטור מירון ניצב בדימוס צביקי טסלר לאדמקר וכהן בקול ברמה: ״אנחנו נמצאים לקראת סוף ההיערכות. מסיימים את עבודות התשתית. המתחמים שהספקנו לטפל בהם יהיו פתוחים לקהל ואלו שלא טופלו יגודרו וייסגרו. לנגד עינינו השיקולים המקצועיים בלבד. הנקודה החשובה ביותר היא שההגעה להר תתבצע השנה רק בהזמנת כרטיס מראש״.

🔔 ח"כ ישראל אייכלר בקול ברמה: אם הייתה פה מדינה יהודית היא הייתה מזיזה הצידה את כל מי שמפריע לסדרי התפילה בכותל. בוא נראה אם מישהו יפריע לטקס יום הזיכרון מה יעשו לו. הר הבית בידינו?! אפילו הכותל לא בידינו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.