רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 לאחר שטען כי בחודש האחרון לא היו נרצחים, מלשכתו של השר לבטחון פנים עמר בר לב נמסר כי הוא טעה ומצר על האמירה  .

🔔 ח״כ מלכיאלי לגדסי ב׳קול חי׳: ״כל הטוענים כי יש בש״ס מחשבה על כך שצריך להקים ממשלה שנתניהו לא בראשה, כנראה מתבלבל בין ש״ס למפלגות אחרות, ש״ס מאוחדת אחרי יו״ר התנועה שהוא מנהל את המו״מ. אני מכיר את כל החכי״ם של ש״ס וזו דעה של כולם, כך הבטחנו וכך יהיה בע״ה - הובטח לנו הרים וגבעות לתמוך בממשלה זו ושילמנו מחירים כבדים מאד על הנאמנות״.

🔔 ח"כ אקוניס לגלסנר בקול ברמה: "אני רוצה לראות אחד מהחרדים אפילו הולך עם גנץ. מי עשה את חוק המרכולים? אלו חוקים שאנחנו בליכוד שילמנו מחירים לא פשוטים בציבור הליברלי והתפשרנו. זאת חוצפה ועזות מצח, זאת לא חברות לדרך."

🔔 חיים רמון: הכתבה של איילה חסון על גל הירש צריכה להדיר שינה מעיניו של כל אזרח במדינת ישראל. הדרך בה סוכל מינויו של הירש למפכ"לות על ידי המשטרה והפרקליטות תוך ביצוע עבירות בוטות על החוק, מחרידה אבל למרבה הצער לא יוצאת דופן.

🔔 ח"כ יואב קיש: ‏"אפשר לחסל בן אדם. עובדה." גל הירש. ליקויי מאורות במשטרה, בפרקליטות ובמשרד היועץ המשפטי לממשלה. חייבים לתקן"

🔔 ח"כ שלמה קרעי דורש לכנס את הוועדה לביטחון פנים ביום שני על עמר בר לב: "חייבים לבחון את כשירותו" (יהודה שזלינגר).

🔔 נתניהו זימן את ראשי מפלגות האופוזיציה: דרעי, גפני, ליצמן, סמוטריץ׳ ויריב לוין, לדיון פוליטי יממה בלבד קודם פתיחת כנס הקיץ במשרדי הליכוד בת״א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.