רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 במאי 2022

צימקוים

 

🔔 ילד בגיל 12 שאביו קיבל מכות בשבת שעברה ונכד הרה"ח בונם לוין ז"ל שהשתתף אתמול בטיש של מרן האדמור מויזניץ שיכון נקרא ע"י בנו אבד ויז'ניץ שיכון בני ברק שיגש למרן וקיבל שיריים דגים מידו של מרן אדמו"ר שליט"א.

🔔 פסק דין יצא הבוקר מבית הדין של הרב שמואל אליהו נגד מנהיג קהילת "עמודי השלום" ששוהה כעת במעצר והבוקר קיבל כתב אישום על המעשים החמורים שהוא עשה בנשות הקהילה

🔔 הרב יעקב פילבר מרבני ׳מרכז הרב׳ אביו של עד המדינה שלמה פילבר מספר לעיתון ׳שביעי׳ כי בנו הלך לקבל את ברכת הגר״ח קניבסקי זצ״ל שאמר לו לסיים את מסכת ברכות לפני תחילת המשפט וכך עשה. פילבר תקף את הפרקליטות ״הם לא מחפשים צדק. אם זה לא היה נתניהו לא היו מתקרבים לבן שלי״.

🔔 בישיבת מרכז הרב בירושלים החליטו שלא להזמין את ראש הממשלה בנט לאירוע המרכזי ביום ירושלים, ובעקבות כך גם לא את יו"ר האופוזיציה נתניהו - כדי לא להפוך את האירוע לפוליטי, מי שהוזמן הוא ח"כ סמוטריץ', אך לא נכלל ברשימת הנואמים.

🔔 משה ויסברג: ‏פרסום ראשון: ביום חמישי, ערב חג השבועות, יתקיים בבנייני האומה בירושלים מעמד ענק "אחדות והכנה לקבלת התורה" במעמד ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר בהשתתפות אלפים מכל חוגי הציבור החרדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.