רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 27 באפריל 2022

ההתחייבויות של ר' ישראל מויזניץ ואיך הוא מפר את התחייבויותיו


 מאת ויזניצאי

מה שרבי מנדל מויז'ניץ נמנע מלפרסם אפילו אחרי שנישלו אותו מכל וכל, וגזלו ממנו את כל הירושה, ולא רק את ההנהגה והמוסדות, והכל למען השלום, היום הגיס מבעלזא מפרסם בגלל גזילת תפקיד יו"ר הוועדה לפניות הציבור. או אולי בכלל זה יוצא מחצר סלאנים שגם להם קרבה משפחתית לויז'ניץ?

מיותר להגיד שהחומר שהם מפיצים הוא עדיין מהדברים הקלים.
קווים לדמותו של איש האמת והשלום:

10 פתקים אורגנליים חתומים בשמו, המופצים כעת ברחבי הרשת, 
הצד השווה שבכולם הוא חתם לכאורה על מנת לקיים, אך לא מיניה ולא מקצתיה, בכולם הוא מתכחש לחתימתו ומעמיד פני תם ושאינו יודע לשאול:
 בדרך לעוד חתימה.

1) לאור דברי האדמ"ור מסלאנים בסעודת היא"צ, על אודות כך שיש באמתחתו חתימה והבטחה מהאדמור מויזניץ הרה"צ רבי ישראולצ'ה, שהוא מתחייב קבל עם ועדה שאגו"י לא תיקח שום תפקיד שררה בממשלת ישראל, אך כפי שעינינו תחזינה מישרים, אפשר למסגר את החתימה:

2) תשרי תשס"ב, הרחוב החסידי רוחש וגועש הרה"צ ישראל הגר חזר לחיק ויזניץ, גולת הכותרת, חתימת יד קדשו בפני אביו , " אני החתום מטה, ישראל בן לאה אסתר  מתחייב בזאת לפני כ"ק אבי שליט"א, שהנני חוזר לחיק שולחן אבי שליט"א, ללא שום קבלת שררה או תפקיד לא בזה ולא בבא בחצר ויזניץ, 
אלא אך ורק בכדי להיות סמוך לשולחן אבי וסמוך למשפחתי, ולא אתערב בשום דבר רוחני בכל ממלכת ויזניץ.

ובזה בעה"ח ישראל הגר בני ברק

בנוסף על הפתק הנ"ל חתומים כעדים נאמנים ע"כ.
אנו הח"מ מאשרים בפני כ"ק רבינו שליט"א כי זוהי כוונתו האמיתית והכנה, ואך ורק זו מטרת החזרתו, ואנו אחראים ועתידים ליתן את הדין בזה ובבא על כל שינוי או כדו'.

חיים משה פלדמן, עד
אהרן צבי מאיר גוטסמן, עד

הפתק היה מונח עד לא לפני זמן רב עד שדלף לרשת, באמתחתתו של העד השני אהרן צבי מאיר גוטסמן.

3) ב"ד ויזניץ, שבט תשמ"ג,
אני הח"מ מתחייב בפני חברי הביד"צ שליט"א, כי אהיה כפוף לכל הוראותכם, ומהיום והלאה, לא אבקש שום הלוואה משום אדם.
ובזה בעה"ח
ישראל הגר רב דפה

4) ב"ד ויזניץ, תשרי תשמ"ב
אני הח"מ מאשר בזאת כי אשמע בקול אבי שליט"א, ואסע למחצית השנה לעיר טבריה, ושם אלמד עם ידידי מ"מ טובק, ואתרחק מכל החברים הרעים, ושם אשהה עד שאבי שליט"א יאשר לי לחזור.
וע"ז בעה"ח בפני ספרא דדינא
ישראל בהה"צ מויזניץ שליט"א

5) ניסן תש"מ, בית דין צדק זכרון מאיר, בנשיאות הגה"צ אב"ד זכרון מאיר שליט"א:
אני הח"מ מאשר ומבטיח בכל לשון, שמהיום והלאה לא יהיה לי עסק בהלוואות ובכספים, וכל מה שאצטרך למחייתי אקבל מידי אאמו"ר שליט"א, והנני מתחייב בפני מושב ב"ד הדין לחדול מכל הענין.
וע"ז בעה"ח
ישראל הגר מויזניץ

6) סיון תשל"ט, 
אני הח"מ מתחייב בזאת בפני הר"ר ברוך גרינברגר נ"י כי בשכר זאת שהוא משלם לכל ההלוואות שלי סך 55 אלף דולר, לא להלוות יותר משום בריה שבעולם.
נאום ישראל הגר אב"ד ויזניץ

7) אלול תשל"ח,  אני הח"מ מתחייב בזאת במעמד שלשתן בפני כ"ק אבי שליט"א, כי אהיה מוכן לכל צעד ושעל שאאמו"ר מחליט, ולא אתערב בכל החלטה של הקהילה, ולא אחבל בכל הדברים היצאים בהוראה מהקודש, החותם בלב שבור ורצוץ בדרך לתשובה שלימה.
ישראל בן לאה אסתר הגר פה ויזניץ

8)  אדר תשל"ז, אני הח"מ מאשר בזאת כי קבלתי מאאמו"ר שליט"א סך 34 אלף דולר לכיסוי חובותי, וכל זאת בתנאי שאפסיק מכאן ולהבא לקחת הלוואות בכל צורה שהיא.
ישראל הגר אב"ד דפה ויזניץ

9)  אב תשל"ג, אני הח"מ מתחייב בזאת בפני הר"ר ישראל הלוי זילברשלג, והר"ר ברוך וולצר נ"י כי אציית לכל מה שאאמו"ר שליט"א יאמר לי, ולא אתערב בכל החלטה, ואבטל את דעתי בכל נושא ההנהגה, ואהיה נאמן לכל ציווי של אאמו"ר שליט"א.
ובזה בעה"ח באמת ובתמים
ישראל הגר

10) תמוז תש"ל, הנני מתחייב בזאת בכל לשון, שאמנע מכאן ולהבא מלהיות בקשר עם חברי בעיה"ק ירושלים, יושבי דיסקין וכדו', הגורמים צער ועגמ"נ לכ"ק מרן זקני אדמו"ר שליט"א, והנני מתחייב בזאת, כי אשוב מדרכי הרעה והנני מבקש מחילה וסליחה מזקני שליט"א, ומתחייב בזאת לא להיות אתם בקשר לא ישיר ולא עקיף.
ישראל הגר ויזניץ
זאת ועוד
עכשיו רואים שר' ישראל לא הלך רק נגד אביו הישועת משה זצ"ל אלה גם נגד זקינו האמרי חיים זצ"ל
עוד רואים שהישועת משה לא זרק את בנו מויז'ניץ מלכתחילה, רק אחרי הישנותם של מעשיו הרעים הרבה פעמים ואחרי שהוא ראה שהוא לא יכול להתנתק מהחברים הרעים, הוא נשלח בהסכמתו לחצי שנה לטבריה ללמוד עם מנחם מנדל טאבאק, אבל במקום זה הוא בחר, בעצת חבריו הרעים להגיד שאביו זרק אותו מויז'ניץ  ולבייש את אביו בכל העולם במשא המסכנות והשנור שלו, בזמן שאביו דאג לכל מחסורו והמשיך לקבל משכורת מדי חודש בחודשו.

יש אולי להגיד לזכותו שהוא אולי לא עשה את זה מרשעות אלא מגודל טיפשותו ותמימותו הוא נתן לחביריו הרעים להמשיך ולהשפיע עליו לרע.

בלי להכנס לנושא של יראת שמים, בינתיים הוא ציער את סבו הק' ואביו הקדוש צער גדול מאוד עשרות שנים בניגוד לאמור בעשרת הדברות כבד את אביך ואת אמך.... ועכשיו הוא אדמו"ר בניגוד מפורש לצוואת אביו ובניגוד מפורש למה שהוא בעצמו חתם בכתב ידו כשאביו נתן לו לחזור לויז'ניץ.

לדאבוננו הוא והאדמו"ר מגור, ועוד שכן לשעבר המכונה "שר" התורה .. (שלושתם שכנים מרחוב רשב"ם)  שלושתם בנים של, מנהלים את היהדות החרדית בשיטת הני בריוני הבעיה שאפילו כדי ליהיות בריונים צריך שכל וזה אין לשלושתם גם יחד

אולי הגיע הזמן לעשות שינוי באגודת ישראל ולמנוע את ההשטלתות והכוחניות של יחידים על כלל הציבור.

צריך לעשות שינוי גדול מאוד באגודת ישראל, סוף לשיטת החצרות, גור כבר לא חצר אחת, למה שהחלק השני לא יהיה מיוצג?
אותו דבר ויז'ניץ ועוד חצרות.
צריך לבחור אנשי ציבור מובחרים ללא השתייכות כזו או אחרת לחצרות ללא הבדל אם הם אשכנזים או ספרדים חסידים או ליטאים. אנשי מעשה חכמים בעלי ידע רחב מהנעשה בעולם בעלי שכל ותבונה, בעלי רגש יהודי חם, אנשים שיכבדו את הציבור החרדי כשיפתחו את הפה שלהם, אנשים שידעו להגדיל כבוד שמים כבוד התורה וכבוד ציבור היראים בתורתנו הקדושה כתוב בפירוש איך צריך לבחור אנשי ציבור. די לשחיתות הנוראה וחילול השם הגדול והנורא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.