רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 ‏באופן חריג ראש הממשלה נפתלי בנט טס במהלך השבת למוסקבה בחשאיות מוחלטת - בנט ונשיא רוסיה פוטין נפגשים כעת בקרמלין ודנים במצב באוקראינה.

💥 ‏זוהי הפעם השניה שראש הממשלה בנט מחלל שבת בעקבות "עניינים דחופים" בפעם הקודמת היה זה בזמן המרדף אחר האסירים הנמלטים מכלא גלבוע.

💥 ‏אחרי פגישת בנט עם פוטין וקבלת סירוב לשיחה מנשיא אוקראינה זלנסקי, בנט כעת ממשיך לגרמניה לפגישה עם קנצלר גרמניה אולף שולץ

💥 ‏הרב ד"ר אליהו זייני על נסיעת בנט בשבת: תופעה זו של ציוניים דתיים ההופכים לחילוניים מהרגע שהם ממלאים תפקיד לאומי או בטחוני, וההורסים תורה וקדושה בכל מקום שבו הם מוצאים את עצמם ממונים, והכל בשם 'מה יפית', הינה תופעה נוראה שיש להביא לה מרפא בהקדם :

💥 ‏׳כאן 11׳: מסתמן: הפרקליטות תסגור את תיק החקירה בפרשת הממד החמישי - החברה שבראשה עמד גנץ.

💥 ‏משרד העלייה והקליטה החליט להכיר בעולי אוקראינה כעולים נמלטים מאזור קרבות וחירום, ויעניק להם מענק חד פעמי, זאת בנוסף לסל הקליטה ומה שנלווה אליו. עולה בודד יקבל מענק חד פעמי של כ-6000 שקלים, זוג יזכה ל-11,000 שקלים ומשפחה תזכה ל-15,000 (צביקה קליין).

💥 ‏חיים לוינסון ב'הארץ': יאיר לפיד מנסה למנות מועמד משלו לראשות הסוכנות היהודית. אך יש בעיה: גם לבני גנץ יש מועמדת משלו — מקורבתו עמר ינקלביץ'. חשב וחשב לפיד מה יעשה כדי להיפטר מינקלביץ' ולקבל את תמיכת גנץ. לפני חצי שנה הציע לפיד לינקלביץ' שתתמנה לשגרירת ישראל באוסטרליה אך ינקלביץ' סירבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.