רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 שתי ערים אוסטריות יסירו פסלים שנוצרו על ידי אמן אנטישמי, לאחר שהאמן שיתף תמונה של דגל ישראל עם מגן דוד המורכב ממזרקים, לדבריו היהודים הם השולטים בתעשיית התרופות העולמית.

💥 אנטישמיות: מרצה באוניברסיטה במכסיקו, אירנה גארציה מנדז פוטרה לאחר שבשיעור שהוקדש לבדיחות, השיבה על שאלת עצמה מה ההבדל בין פיצה ליהודי? פיצה לא זועקת כשמכניסים אותה לתנור. (יצחק הילדסהימר).

💥 ׳ישראל היום׳: לפי ניתוח נתונים שערך פרופ׳ איתמר גרוטו, בלי חיסון היו בישראל בגל האומיקרון כ-20.000 נפטרים, הערכה של הפילוח זה לגילאי 60 ומעלה. גרוטו: ״הניתוח המקצועי שלנו שמתבסס גם על בדיקות ברחבי העולם, מוכיח כי החיסון יעיל גם באומיקרון״.

💥 עוד מ׳ישראל היום׳: עד אתמול חוסנו בישראל בחיסון הראשון 6.7 מיליון ישראלים, כ-6 מיליון קיבלו את המנה השנייה, כ-4.4 קיבלו את המנה השלישית וכ-600.000 ישראלים כבר קיבלו את המנה הרביעית.

💥 בבית החולים הדסה הר הצופים עדכנו כי מחלקת קורונה חדשה נפתחה במהלך סוף השבוע. 133 חולים בקורונה מאושפזים כעת בבית החולים, מהם 36 במצב קשה ו-26 במצב קריטי (חדשות 12).

💥 פרופ' ערן סגל מעריך ב'חדשות 12': במהלך השבוע הבא נראה ירידה במספר המאומתים היומי, ובסוף השבוע הבא מספר המאומתים צפוי להיות 50-40 אלף ביום. מבחינת התחלואה הקשה עדיין צפויה עלייה, וייתכן שנגיע ל-800 עד 1,000 חולים קשה.

💥 עדכון משרד הבריאות: 1967 מאושפזים, 732 מהן במצב קשה, אחוז החיובי למעלה מ-20%.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.