רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 ווינט: ‏מחקר חדש חושף את המחירים הנפשיים שגובה הקורונה מצוותי הרפואה. מחצית מהם חשים מצוקה מהחשיפה לחולים, 48% חוו אלימות ממטופלים או בני משפחתם ו62% מתמודדים עם לבשר את הנורא מכל - כמה פעמים בחודש. "בית הספר לרפואה לא מכין לזה", אמר פרופ' מלניק מביה"ח קפלן.

💥 פרופ' דרור מבורך: ‏יש החמרה ברורה במצב. לא רק מספרים עולים גם חולים קשים עולים. היום פתחנו טיפול נימרץ שני לקורונה ועוד יומיים נפתח מחלקה שישית לקורונה כמו בימי השיא בגל השלישי. אנשי הטיפול נמרץ שהיו בסדר עד עתה חווים שוב חולים קשים מאד. וזה ימשיך כך לפחות שבועיים לפחות מהיום אם לא יותר.

💥 פרסום ראשון: מסתמן - התו הירוק יצומצם ב-1 בפברואר. בכירי משרד הבריאות נערכים להכרעה בנושא לקראת פקיעת תוקף התו, כאשר אחת מהאפשרויות היא ליישם את התו הירוק רק במקומות עם אוכלוסיה בסיכון גבוה. (יולן כהן).

💥 דאגה במשרד הבריאות: לאחר שהתקבלה ההחלטה לבטל את בידודי הילדים שנחשפו למאומתים, בקופות החולים מדווחים על ירידה משמעותית במספר הילדים שמגיעים להתחסן נגד קורונה

💥 הפרופ' איתמר גרוטו למשה גלסנר במהדורה המרכזית ב'קול ברמה': "האומיקרון זה ממש לא שפעת, היא לא יוצרת חסינות עדר. אחרי הגל הנוכחי כנראה שניכנס לתקופה של רגיעה"

💥 ‏קורונה בבריטניה: ירידה נוספת נרשמה במספר המאומתים, כ-76 אלף אובחנו ביממה האחרונה (מעריב).

💥 בכירה בארגון הבריאות העולמי ל-BBC: "הקורונה לא תסתיים עם האומיקרון. זה לא הווריאנט האחרון שנדבר עליו" (חדשות 12).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.