רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום בירושלים את כתב האישום נגד אריה דרעי (בלוך).

💥 ‏הצהרה דרמטית של ח"כ ליצמן בריאיון לבלום וגלסנר בערוץ הכנסת: "אם יהיו בחירות חדשות - לא אתמודד, לא אלך לכנסת שוב פעם". על אפשרות של עסקת טיעון שבמסגרתה יפרוש, ענה: "אני פורש ללא קשר להסדרי טיעון".

💥 שרקי: ‏כשליצמן מודיע שיפרוש בקדנציה הבאה ולא שומר את הקלף הזה למו״מ על הסדר  טיעון, הוא בעצם מגלה שנואש מהסדר כזה. ליצמן ממתין למנדלבליט והטלפון לא מצלצל

💥 מנהיג ש”ס מחכה לסוף הקדנציה כדי לחזור לכנסת 
ומנהיג אגודת ישראל מחכה לה כדי לפרוש מהכנסת
(עמית סגל)

💥 נועם זיגמן: אני רק מזכיר שבעבר הרחוק, רחוק מאוד, ליצמן הכריז פעם ועוד פעם שזו קדנציה אחרונה אך בהוראת רבו האדמור מגור הוא המשיך לכהן. הפעם הסיפור נראה אחרת מלא מעט סיבות, אך עדיין כדאי להיזכר בימים ההם שלא ליצמן מחליט.

💥 ח״כ משה גפני, למשה גלסנר בקול ברמה: "אני מאוד מצטער על ההודעה של הרב ליצמן. יו"ר אגודת ישראל, עבד במשך שנים רבות לטובת עם ישראל. אבל רצונו של אדם - כבודו. מחר אפגש איתו ונדבר".

💥 קלמן: מקורביו של ליצמן העידו בחודשים האחרונים כי מאז שחלה בקורונה, הוא התקשה לחזור לעצמו ולסדר יומו שהיה עמוס. לטענת המקורבים, ליצמן התקשה לתפקד וסבל גם מבעיות זיכרון (תסימני קורונה מוכרים). התוצאה הגיעה היום עם ההודעה כי יסיים את תפקידו בתום הקדנציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.