רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בדצמבר 2021

מבזקים

 

💥 ‏לאחר מספר דחיות, בג"ץ יכריע מחר ב-16:00 בסוגיית סבסוד המעונות לאברכים (רבינא).

💥 גנץ משגר בזום עם פעילי כחול לבן עקיצה ללפיד: הקמת הממשלה חשפה גם צביעות גדולה ביחס אלינו, למשל בנושא המוסד של ראש הממשלה החליפי. הרגשתי ששפכו את דמנו הפוליטי, וכעת האמת, שפשרות נדרשות יצאה לאור (אמדקר).

💥 במשרד רה"מ נערך דיון האם לאשר לשרים, לאחר בקשות שהתקבלו, טיסות לישיבת הממשלה הבוקר בגולן. אחרי דין ודברים הוחלט שלא, ויעלו ברכבים הממשלתיים (עטרה גרמן).

💥 עו"ד כינרת בראשי טוענת כי רכשה באתר וויינט שטחי פרסום וביקשה לפרסם בהם קטעים מפרוטוקול הדיון בתיק 4000 אולם הייעוץ המשפטי של האתר פסל את הפרסום.

💥 במגזין ׳מקור ראשון׳ - המיליארדרים ואנשי העסקים הבכירים במשק חובשי הכיפות: יצחק מירילשוילי בעלי ׳ערוץ 14׳, בן 37. שלמה אייזנברג הבעלים של מספר חברות נדל״ן. בן 72. ז׳קי בר יו״ר קבוצת ׳טמפו משקאות׳, בן 71. לורנט לוי יזם נדל״ן ובעלי אופטיקל סנטר עם 850 סניפים בכל העולם, בן 50. קני רוזנברג בעל השליטה בחברת ׳אל על׳, בן 55.

💥 ׳מקור ראשון׳ הפיק מגזין מיוחד - ״הכירו את המנהלים של המדינה״ - אלו הם המנכ״לים הבכירים כיום במשרדי הממשלה ובמשק הישראלי, כשעל ראשם כיפה סרוגה: טל גן צבי ראש הסגל של בנט, בן 40. ינקי קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל, בן 48. יאיר הירש מנכ״ל משרד הפנים, בן 45. נעמה קאופמן מנכ״לית משרד החקלאות, בת 43. מוני מעתוק מנכ״ל משרד הדתות, בן 42.

💥 בית משפט ברוסיה הטיל קנס של 100 מיליון דולר על גוגל וקנס של 27 מיליון דולר על מטא, החברה-האם של פייסבוק, עקב אי מחיקת תוכן אסור (כלכליסט).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.