רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 ‏דרמה בחקירת אירועי הרצח וההיעדרות בירושלים לפני כ-30 שנה: המחוזי קיצר את מעצרה של אחת החשודות המרכזיות בפרשה עד ליום חמישי במקום יום ראשון. (תמרי)

💥 פרשיות הרצח וההיעדרות מלפני 30 שנה | 4 או 5 חברי כנופיה נוספים צפויים להיעצר בחשד למעורבות בשני המקרים. גורם המעורב בחקירה: "זה ארגון הפשיעה הכי אכזרי בישראל. היו שם מעשים נוראים ואכזריות שקשה להעלות על הדעת" (כאן).

💥 ‏פרסום ראשון: המשטרה עצרה בבבית משפט השלום בירושלים קטין חרדי קיצוני בחשד שהיה מעורב בגרימת נזק לחנויות פאות וחנויות פלאפון בתקופה האחרונה בירושלים. (גולדברג).

💥 ‏כינוס הוועדה למינוי דיינים שתוכנן ליום חמישי - נדחה. (ישי כהן).

💥 עו"ד שמעון יעקבי יועץ המשפטי של בתי הדין הרבניים שלח מייל לגורמים במ. המשפטים והופץ בין עשרות הדיינים בו מכונה נשיא ביה"ד כ"קרח". דיינים אחרים כ"דתן ואבירם". (ישי כהן).

💥 יהונתן גוטליב בערוץ 7: ‏השר מתן כהנא נפגש עם חברי ועדת הממליצים שהתכנסה גם היום על מנת לראיין מועמדים לקראת כינוס הועדה למינוי דיינים.

💥 ח"כ יעקב אשר במתקפה חריפה במליאת הכנסת: "דיברו פה מלים גבוהות על 'ממלכתיות', אבל אלקין וימינה גזלו בלי בושה אלפי זוגות צעירים חרדים שמתגוררים בחניות ומחסנים, לקחו תכנית דיור לחרדים בשפיר וביטלו אותה בהינף יד. זו נקמה פוליטית. זו בושה גדולה ואת זה צריך להגיד ביום של רצח רבין ולא להתייפייף".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.