רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 רייניץ חושף בכותרת הראשית ב’המודיע’: החלטת שקד ואלקין להדיר את החרדים מתוכנית ‘קרית גת-מערב’ נכנסה לתוקף. אמש פורסם המכרז לבניית 2,000 דירות מתוך 10 אלף שתוכננו ב’קרית גת-מערב’, והוא מיועד אך ורק לציבור הכללי.

‏💥 מבקר המדינה קובע: הסכמי הגג עם הרשויות המקומיות הפלו את האוכלוסיות החרדית והערבית. על אף הצורך בהקמתן של 200,000 יח"ד לאוכלוסייה החרדית, לא שווקה שכונה חרדית בשום עיר הטרוגנית שחתמה על הסכם. 4 שנים מאז החלטת הממשלה וטרם גובשה מערכת תמריצים להכללת שכונות חרדיות בההסכמים (שחר גליק)

💥 רפורמת הכשרות: באוצר מודים כי עסקים שמחזיקים רק בתעודת כשרות של הרבנות ייאלצו לשלם יותר בעקבות הרפורמה, אך למעלה מ70% מהעסקים בישראל מחזיקים גם בכשרות בד"צ ויחסכו (גלובס).

💥 הזוי! ח"כ יעקב אשר חשף כי בנוסח החדש של רפורמת הכשרות נקבע ש"השר לשירותי דת רשאי להתקין הוראות לעניין צורת ותוכן תעודת ההכשר וסמלי הכשרות". ח"כ אשר: "המוקשים האלה לא נכנסו בטעות, מחריבים פה את כל מה שקיים". יועהמ"ש הוועדה הבטיח לבחון מחדש את הנוסח.

💥 ח"כ אשר לגלסנר בקול ברמה: "מי שמוליך את רפורמת הכשרות זה משרד האוצר של איווט ליברמן, אנחנו מספיק ותיקים כדי להבין את זה. מתפארים שנתנו למועצה"ד לתת כשרות אבל לא מספרים שהכפיפו הכל לשר הדתות, זה פייק כשרות".

💥 רפאל כהן: ח"כ יעקב אשר חושף מה עומד מאחורי הקביעה שרפורמת הכשרות תחול בשנה הראשונה על מועצות דתיות בערים החל מ-20 אלף תושבים: "בדיקה קצרה בגוגל מעלה שבשוהם גרים 21 אלף תושבים, הכל נעשה פה בשביל הרב דוד סתיו".

💥 ביני אשכנזי: ‏רב העיר נשר בדיון על רפורמת הכשרות: 
- ״איך רב יכול לתת כשרות בעיר אחרת? איזה כלים יש לו?״
יור הוועדה מילינובסקי: 
- ״אתה הרב של נשר ואתה נותן כשרות בחיפה.״
הרב יצחק לוי:
- ״מועצת הרבנות ביקשה ממני".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.