רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 באוקטובר 2021

מבזקים

 

💥 ערוץ 7: אמא שצעדה עם בנה לגן כשהוא חובש כיפה וציצית, חטפה צעקות מתושבת רמת גן שקיללה אותה "דתיים מסריחים" וקראה לה לעזוב לבני ברק, ראש העיר גינה: בלי דתיים רמת גן לא תהיה רמת גן.

💥 המשטרה האוקריאנית עצרה את אחד התוקפים שתקף ושדד באלימות קשה צעיר חרדי סמוך לציון רבי נחמן באומן במוצ"ש האחרונה.

💥 ראשי האופזיציה הכריעו כי ימונו שני חברי ועדה לוועדת לשירות דת יהודיים העוסקת ברפורמת הכשרות. נציג מש"ס ונציג מ׳דגל׳. ראשי האופוזיציה צפויים להתכנס שוב ולהחליט על חברים בוועדת הכספים.

💥 החרם נשבר:  בישיבת סיעת ש״ס היום החליט יו״ר התנועה הרב אריה דרעי למנות את ח״כ יעקב מרגי כחבר ועדת שירותי דת יהודיים ואת ח״כ ינון אזולאי כחבר ועדת הכספים. (דפנה ליאל).

💥 קובי בורנשטיין: סיעת ש"ס החליטה כי על מנת לרכז כוח במלחמה בקואליציה וגזירותיה, הוחלט על חלוקת גיזרות פעולה בוועדות הכנסת. בוועדת הכספים יהיו חה"כ ינון אזולאי, מיכאל מלכיאלי, וחיים ביטון, בוועדת חוקה יהיו חה"כ משה ארבל, ויואב בן צור ובוועדה לשירותי הדת יהיו חה"כ יעקב מרגי, משה אבוטבול, ואוריאל בוסו

💥 יניר קוזין: זעם באופוזיציה על אריה דרעי, גורמים במפלגות השונות אומרים: "דרעי עושה מה שהוא רוצה. סגרנו על מינוי חברים בוועדה לשירותי דת והוא רץ וממנה גם חבר לכספים? אחרי שהיה מגדולי המחרימים של הוועדות". ההחלטה של דרעי שמה גם את הציונות הדתית וגם את יהדות התורה בעמדת מבוכה כמי שלא פועלים.

💥 קובי בורנשטיין: ‏גורמים בליכוד אומרים כי הם לא מכירים את החלוקה של ש"ס וכי היא לא תואמה איתם. נראה שאריה דרעי החליט ללכת עד הסוף ובכל מחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.