רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 ‏כמעט 80,000 תלמידים בגילאי בתי הספר נמצאים היום בבידוד, רבע מהם חולים בקורונה. כמעט 6000 אנשי צוות מבודדים, שליש מהם חיוביים לנגיף. עם או בלי קפסולות: מערכת החינוך כבר לא תיפתח "כסדרה". (ענבר טויזר).

💥 ‏ירון אברהם: מתקיימת עכשיו התייעצות רחבה עם אנשי רה"מ, משרד הבריאות, ח"כים ושרים על מתווה התו הירוק לילדים. בזמן הקרוב תתקיים שיחה בין רה"מ בנט ושר הבריאות הורוביץ והם ינסו לקבל החלטות הלילה. יש מגעים לדחות את ועדת החוקה לצוהריים כדי לתת זמן לגיבוש הסכמות. לגבי בריכות, אטרקציות ומסעדות בחוץ - עדיין מתקיימים דיונים .

💥 ‏'הארץ': היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט משלים בימים אלה הכנה של צו מיוחד שיאפשר לשר הבריאות ניצן הורוביץ להורות על מבצע חיסונים בבתי הספר במהלך שעות הלימודים - גם ללא הסכמת שרת החינוך :

💥 ‏שאשא ביטון: "יש עלייה במקרי נוער בסיכון, עלייה חדה בחרדה ודיכאון של ילדים ופער לימודי שעלינו לצמצם. אני רואה בפתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר משימה לאומית - נצלו את הזמן שנותר לפתיחת שנת הלימודים וצאו להתחסן".

💥 ‏וואלה: שאשא ביטון ביקשה שהקבינט יצביע על חיסוני תלמידים בשעות לימודים בניסיון לגרום לשרים לקבל את ההחלטה לחסן בבתי הספר ולהסיט ממנה את האש, על אף שהיא צפויה להיות במיעוט במקרה שההצבעה תצא לפועל, בקשתה נדחתה, ובנט מבקש להגיע להסכמה איתה כדי להציג אוירה טובה בממשלה.

💥 ‏ניו יורק טיימס: הממשל בארה"ב צפוי להמליץ על מתן מנה שלישית לחיסון נגד קורונה, 8 חודשים לאחר קבלת מנת החיסון השנייה

💥 ‏‏ניו זילנד נכנסת לסגר של 3 ימים בעקבות גילוי של מאומת אחד - המקרה הראשון במדינה זה 6 חודשים. באוקלנד, העיר המאוכלסת ביותר במדינה, בה מתגורר אותו אדם מאומת, הסגר יימשך 7 ימים; רה"מ ג'סינדה ארדרן: "עדיף להתחיל גבוה ולהוריד את רמת ההתראות מאשר להתחיל לאט מדי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.